මාර මිනිස්සු😂

Roddk da

Well-known member
  • Oct 21, 2025
    1,159
    864
    113
    මේ ලගදි fb group ගැන කතාවක් ගියානේ එ වෙනුවෙන් කතා කරපු female අය දැන් brand ප්‍රමොට් කරනවා😂😩
     

    Roddk da

    Well-known member
  • Oct 21, 2025
    1,159
    864
    113
    මට කියපන් ලංකාවේ කපල් අම්මි තාත්ති කියලා කතා කරන එකේ ලොජික් එක මොකද්ද කියලා ....
    whatsapp එකෙනම් බොරුවට
    ලිංගික කටයුත්තකදිනම් ( හැගීමට)

    natuwa hamadama eka katha karannada
    ඔව් හොදයිනෙ
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 12:06 AM