මාව එළකිරි එකෙන් Ban කරලා කියලා හීනෙන් දැක්කා

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    මම හීනෙන් දැක්කා ඊයේ රෑ, මාව එළකිරි එකෙන් Ban කරලා

    හෙන අප්සට් එකේ ෆේක් එකකින් ලොග් වෙලා ඇයි කියලා අහන්න පොස්ට් එකක් ලියනවා

    මම ඉතින් සමහර හීනෙන් දකින ඒවා ගොඩක් වෙලාවට වෙනවා එදා දවසේම
    මට සමහර ඒවා තේරුම් ගන්න බෑ දැක්කට වුනාට පස්සේ තමයි මේක තමයි රෑ වුනේ කියලා මතක් වෙන්නේ.
     
    Last edited:

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,760
    113
    මම හීනෙන් දැක්කා ඊයේ රෑ, මාව එළකිරි එකෙන් Ban කරලා

    හෙන අප්සට් එකේ ෆේක් එකකින් ලොග් වෙලා ඇයි කියලා අහන්න පොස්ට් එකක් ලියනවා

    මම ඉතින් සමහර හීනෙන් දකින ඒවා ගොඩක් වෙලාවට වෙනවා එදා දවසේම
    මට සමහර ඒවා තේරුම් ගන්න බෑ දැක්කට වුනාට පස්සේ තමයි මේක තමයි රෑ වුනේ කියලා මතක් වෙන්නේ.
    @Lovtus මුගෙ කේන්දරේ බලලා නැද්ද බන් 🤭 🤭

    මූට උපදෙස් දෙන්න යන උන්ට හොඳ වැඩේ. :lol::lol:
    ------ Post added on May 18, 2025 at 10:36 AM
     
    • Haha
    • Love
    Reactions: Lovtus and MR.YOLO

    MR.YOLO

    Well-known member
  • Nov 27, 2023
    3,425
    6,179
    113
    මූට උපදෙස් දෙන්න යන උන්ට හොඳ වැඩේ. :lol::lol:
    මගේ ගොන් කමට full post එක qoute නොකර reply කළා පොර සෙනිකව මගේ qoute එකේ points ටික දැකලා ඒ post එක edit කරලා තිබ්බා...... 🤭 බලාපන් ථාරඛ සුන්දරයෝ එකෙත් හැටි ඈ... 😏
     
    • Haha
    Reactions: Lovtus and tharakaf

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,760
    113
    මගේ ගොන් කමට full post එක qoute නොකර reply කළා පොර සෙනිකව මගේ qoute එකේ points ටික දැකලා ඒ post එක edit කරලා තිබ්බා...... 🤭 බලාපන් ථාරඛ සුන්දරයෝ එකෙත් හැටි ඈ... 😏
    මූ හොයන්නෙ validation එක මිසක් උපදෙස් නෙවී. මූ already උගෙ හිත හදාගෙන ඉන්නෙ. අනික් දී තමා මට හිතෙනවා මූට දරුනු විදියට social anxiety ඇතුලු තව මානසික ලෙඩ තියෙනවා කියලා. මූට ඒක accept කරන්න ඕන කමක් නෑ.

    අනිත් තියරි එක තමා මූ මූට උනා කියලා exaggerate කරලා කතා ගොතලා අපි ඌට බනින ඒවා බලලා ආතල් එකක් ගන්නවා. එහෙම ලෙඩ්ඩුත් ඉන්නවා මේකේ
     
    • Like
    Reactions: Sen-lu

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    මූ හොයන්නෙ validation එක මිසක් උපදෙස් නෙවී. මූ already උගෙ හිත හදාගෙන ඉන්නෙ. අනික් දී තමා මට හිතෙනවා මූට දරුනු විදියට social anxiety ඇතුලු තව මානසික ලෙඩ තියෙනවා කියලා. මූට ඒක accept කරන්න ඕන කමක් නෑ.
    උබටත් මේටික තමයි
    කාමරේ ලැගන් අම්ම පුතා වැල බල බල එලකිරේයෙ කුනුහරප වපුරන මානසික ලෙඩා
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,678
    75,760
    113
    උබටත් මේටික තමයි
    කාමරේ ලැගන් අම්ම පුතා වැල බල බල එලකිරේයෙ කුනුහරප වපුරන මානසික ලෙඩා
    මොකො අද උදේපාන්දරම පුකේ ඇරගන්න හදන්නේ? අතේ පාරක් ගන්න උඹට උඹේ අම්මව හොඳ ඈන්ගල් එකකින් සෙට් උනේ නැද්ද 🤭 🤭
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,311
    15,398
    113
    3-4 ඇති
    තට්ට නියම සිංහල
    @GTRZ @tin tin

    මූ හොයන්නෙ validation එක මිසක් උපදෙස් නෙවී. මූ already උගෙ හිත හදාගෙන ඉන්නෙ. අනික් දී තමා මට හිතෙනවා මූට දරුනු විදියට social anxiety ඇතුලු තව මානසික ලෙඩ තියෙනවා කියලා. මූට ඒක accept කරන්න ඕන කමක් නෑ.

    අනිත් තියරි එක තමා මූ මූට උනා කියලා exaggerate කරලා කතා ගොතලා අපි ඌට බනින ඒවා බලලා ආතල් එකක් ගන්නවා. එහෙම ලෙඩ්ඩුත් ඉන්නවා මේකේ

    Meke un uta dena upades bala bala athe gahanawa kiyala thamai aranchiya. :D
    ------ Post added on May 18, 2025 at 11:14 AM
     
    • Haha
    Reactions: tharakaf

    Giant

    Well-known member
  • Jan 24, 2016
    7,628
    9,423
    113
    මූ හොයන්නෙ validation එක මිසක් උපදෙස් නෙවී. මූ already උගෙ හිත හදාගෙන ඉන්නෙ. අනික් දී තමා මට හිතෙනවා මූට දරුනු විදියට social anxiety ඇතුලු තව මානසික ලෙඩ තියෙනවා කියලා. මූට ඒක accept කරන්න ඕන කමක් නෑ.

    අනිත් තියරි එක තමා මූ මූට උනා කියලා exaggerate කරලා කතා ගොතලා අපි ඌට බනින ඒවා බලලා ආතල් එකක් ගන්නවා. එහෙම ලෙඩ්ඩුත් ඉන්නවා මේකේ
    සිරාවටම අම්මා විසින් කෙල්ලෙක් වගේ හදලා විනාශ කරලා දාපු අසරණ කොලු පරාණයක් මූ
     

    Bulathaa

    Well-known member
  • Nov 28, 2020
    4,172
    5,878
    113
    මූ වෙනම මවාගත්ත ලෝකෙක ජීවත් වෙන්නෙ.
     

    VimangaLK

    Well-known member
  • Sep 26, 2024
    3,130
    2,141
    113
    ගැනියෙක් හොයාගනින්කො බන්
    කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් බයියෝ. බයියෙක් උණා කියල ඒක රටට ලෝකෙට පෙන්න න එපා. උබ උබේ අම්මට හිකුවට මට හුකන්න ඕන තරම් කෙල්ලෝ ඉන්නවා කැරි පොන්නයා
    ගෑණූ වැඩි වෙච්ච සීන් එකක් වගේ වෙලා තියෙන්නෙ