Bole ammage hutten dowapu kibi juice nedda?ඒ දෙකම එකයි, focus බැරි එකාට sex බෑ, sex බැරි එකාට focus බෑ.
නැවුම් උණු කළ එළකිරි එක්ක නැතුව බොන්න එපා.
පැකට් වල තියෙන කිරි හරියන්නෙ නෑ.![]()
online sewanagala fb ekata msg ekak dandaKohenda gatte
Kohomada gahuwe? With milk or without milk? Wadinna kochchara wela giyada. Man dan eka eka widiyata gannawa eth danenna wadinne na banඊයේ මේක වැදුනා.පස්සේ තමා දැනුනේ වැදිලා කියලා.අවුලක් නැහැ.

wadinne na ban dan thiyena ewa. ekak dekak kala wadinne naththan aye kanna epa. mona jarawa dala hadalada danne na. dan demand eka wadi nisa mara hama ekaama wikunanawaKohomada gahuwe? With milk or without milk? Wadinna kochchara wela giyada. Man dan eka eka widiyata gannawa eth danenna wadinne na ban![]()
පාරේ තියන පොඩි වලවල් ලිදවල් වගේ පෙන්නේ ගුලි කාල එලවනකොටඅඩේ මම කැමතිම ගුලියක් කාලා හරි, ජොයින්ට් පාරක් ගහල හරි බයික් එකේ නිදහස් පාරක යන්න... යන්නෙ උපරිම 30ට විතර... එහෙම යනකොට මචං සික්ස්ත් සෙන්ස් එකත් ඇක්ටිව් වෙන්වා...සෙන්සර්ස් ඔක්කොම මැක්ස් එෆිසියෙන්සි එකෙන් වැඩ කරනවා... වෙන එකක් තියා ටයර් එකේ අවුටර් සෆේස් එක පොලවෙ වදින කොට එන සද්දෙත් ඇහෙනවා.. මාර රිලැක්ස්...
මම පොඩි පොඩි ගුලි හදලා කෙලින්ම උගුරෙන් ගිල්ලා. ඊට පස්සේ ප්ලේන්ටියක් බිවුවා,Kohomada gahuwe? With milk or without milk? Wadinna kochchara wela giyada. Man dan eka eka widiyata gannawa eth danenna wadinne na ban![]()
Focus කරන්න හොදයි කියපු නිසා අර ගත්තා. Order කරායින් පස්සේ තමයි දන්නේ කාමේෂ්වරී බාවිතය කරන්නේ Sex වලට කියලා. ජීව ශක්ති රසායනය ගන්නවා ඊලග සැරේ. කමක් නැහැ ඉතිං දැන්.ඉතිං මේක පාවිච්චි කරන්නේ කොහොමද? මේකේ තියෙන්නේ නම් වද්ය උපදෙස් මත දිනකට දෙවරක් එලකිරිත් එක්ක ගන්න කියලයි. මගේ ලග වද්ය වරයෙකුත් නැහැ එලකිරිත් නැහැ. ඒ නිසා මම මෙහි උදව් පතනවා. මට ඕනේ ආතල් එකක් ගන්න නෙවේ Focus වෙන්න. Focus වෙන්න කොච්චර ප්රමාණයක්ද කන්න ඕනේ? එකක්ම කෑවොත් අවුල් යයිද?
එතකොට Sex කරන්න නම් කොච්චර කන්න ඕනෙද? ගැහැණු පාර්ශවයට දුන්නට අවුලක් නැත්ද?
මේක වැඩ කරන්න කොච්චර වෙලා යනවද? පාවිච්චි කරන/ කරපු අය උපදෙසක් දෙන්න. මාත් කාලා බලලා ගුණ අගුණ මම කියන්නම්.
![]()
![]()
"sex thiyana ekak dakalawath nathi ekek"ekakin bagayak kate uda thalle thiyan idapan diya wela yanakam. winadi 10n wage ewara wenawa. ita passe payakin wage wenna ona dewal serama wenawa. oka kawama ikmanta yanne na kiyana kathawa boru, habai ona welawak allan gahanna puluwan. Habi sex thiyana ekak dakalawath nathi ekek okak kawa kiyala uta eka parin oke guna ganna ba.
පලවෙනි පාර සෙක්ස් කරන එක වෙන්නැති"sex thiyana ekak dakalawath nathi ekek"
Meken adahas kare mokadda?