මැරෙනවනම් ලේසිම විදිහ මොකද්ද??? Plz tell me...

dtaluthge

Active member
  • May 1, 2009
    398
    49
    28
    Sri Lanka
    මචන් උදේට අරලිය ගහ මන්දිරය ඉස්සරහට ගිහිල්ලා , ජනාධිපතිතුමාට අපහාස වෙන විදිහට බැනපන්. ජනපතිතුමාව විවේචනය කරපන්. හවස් වෙනකොට සුදු වෑන් එකක් ඇවිල්ල උඹ උස්සගෙන යයි.
    එහෙම නැත්නම් facebook එකේ උඹේ ෆොටෝ එකයි, ඇඩ්‍රස් එකයි දාලා, මහින්දව විවේචනය කරපන්.එතකොට රෑට මොනුන් හරි ඇවිල්ල ඔලුවට වෙඩි තියලා යයි.

    man hitanne lesima karame meka tama
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    ත්‍රෙඩ් එක දාපු මනුස්සය මෙලහකට මෑරිලද දන්නෑ...:shocked::shocked:
     

    reshadie

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    4,383
    203
    63
    kochchiyata bella thiyanna. habai eeta kalin langama thiyana station eken ena kochchiya welawata enawada kiyala ahaganna
     

    vis2free

    Active member
  • Nov 30, 2007
    737
    69
    28
    SwEdEn
    Machan minihekgen ahanna epa kawadawath lesiyen marenne kohomada kiyala ekata udaw dena ekath pawak.oya ahanna kohomada man paradichcha jeevithaya ai yali goda naga ganne kiya athokoth oya yaluwata udawwak denna puluwan ...btw me video eka balanna oyata udawwak wei jeevithayta yali pank ganna best of luck

    http://www.youtube.com/watch?v=ayP86svBcrw
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    kochchiyata bella thiyanna. habai eeta kalin langama thiyana station eken ena kochchiya welawata enawada kiyala ahaganna

    ඈයි ඔයා එහෙම බෙල්ලතියන්න ගිහින් කොච්චිය වෙලාවට එන්නේ නතුව නොන්ඩි උනාද...... ආ:rofl::rofl:
     

    reshadie

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    4,383
    203
    63
    ඈයි ඔයා එහෙම බෙල්ලතියන්න ගිහින් කොච්චිය වෙලාවට එන්නේ නතුව නොන්ඩි උනාද...... ආ:rofl::rofl:
    nondinam iwasuwaki wate inna minissungen guti kanna wena ekane iwasanna bari :lol:
     

    kick ass

    Member
    May 22, 2010
    1,249
    56
    0
    ASS
    මෙන්න ලෙසිම විදිහ "suicide bomb blast" හබෑයි තනියෙන් පුපුරවා ගනින් අනිත් මිනිස්සුන්ව මරා ගන්නේ නෑතුව........:growl::growl::growl::growl:

    srilanka420-420x0.jpg


    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    nondinam iwasuwaki wate inna minissungen guti kanna wena ekane iwasanna bari :lol:

    හ්ම්ම් ගුටිකනවට වඩා හොදයි.. කොහොමහරු කරල කොච්චියට බෙල්ල තියෙනව......:yes::yes:
    ඒ උනාට කොච්චිය හෙන සද්දෙන් එනකොට බෙල්ල තියන්න එප වෙනව නේ....:rolleyes::rolleyes:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    මෙන්න ලෙසිම විදිහ "suicide bomb blast" හබෑයි තනියෙන් පුපුරවා ගනින් අනිත් මිනිස්සුන්ව මරා ගන්නේ නෑතුව........:growl::growl::growl::growl:

    srilanka420-420x0.jpg


    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

    අපෝ තනියෙන් පුපුරවාගද්දි කිසි ගතියක් නෑනේ...:dull:
     

    reshadie

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    4,383
    203
    63
    හ්ම්ම් ගුටිකනවට වඩා හොදයි.. කොහොමහරු කරල කොච්චියට බෙල්ල තියෙනව......:yes::yes:
    ඒ උනාට කොච්චිය හෙන සද්දෙන් එනකොට බෙල්ල තියන්න එප වෙනව නේ....:rolleyes::rolleyes:
    aiyoo eeka simple ne. ara S9 powerset eka echchara sadde na. langata enakalma danenneth na. :nerd: habai hone eka gahuwoth nam uda yanawa :oo:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    aiyoo eeka simple ne. ara S9 powerset eka echchara sadde na. langata enakalma danenneth na. :nerd: habai hone eka gahuwoth nam uda yanawa :oo:

    මරුනේ..... මම හෙට උදේම powersrt එකකට බෙල්ල තියනව...... හවසට විස්තරය දාන්නම් කෝ......:D:D
    හෑබෑයි බෙල්ල තියන් ඉද්දි හෝන් ගහයි ද දන්නේ නෑ...:oo::oo:
     

    sudu pusa

    Well-known member
  • Oct 12, 2010
    31,296
    2,660
    113
    42
    මහනුවර නගරය
    මරුනේ..... මම හෙට උදේම powersrt එකකට බෙල්ල තියනව...... හවසට විස්තරය දාන්නම් කෝ......:D:D
    හෑබෑයි බෙල්ල තියන් ඉද්දි හෝන් ගහයි ද දන්නේ නෑ...:oo::oo:
    උඔ තියයි ගියාට පස්සේ....:P:P
     

    reshadie

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    4,383
    203
    63
    මරුනේ..... මම හෙට උදේම powersrt එකකට බෙල්ල තියනව...... හවසට විස්තරය දාන්නම් කෝ......:D:D
    හෑබෑයි බෙල්ල තියන් ඉද්දි හෝන් ගහයි ද දන්නේ නෑ...:oo::oo:
    apayata internet thiyanawada :oo:
    hone gahuwoth nam sorryma tamai :baffled: habai ekata tiyanawa simple plan ekak. bin geyak athuledi bella tiyanna. habai torch ekakwath aran gihin hariyatama rail peela udama bella tiyanna.:nerd:
     

    SUPUN_D

    Junior member
  • Dec 8, 2008
    225
    4
    18
    ~In Your Heart~
    මෙකට කොමෙන්ට් කොරලා පොලිසි ගානෙ යන්න වෙයිද දන්නෙ නෑ
    ඒක හින්දා

    නෝ කමෙන්ට්



    උඹ සිරාවට නෙවෙයි නේද අහන්නෙ
    නැ බන් මු සිරාගේ අයියට ලු අහන්නේ :P:P
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    arava meva ehe mehe tiyana un address daala tiyapalla:oo: daane gedaraka giyapu kaalayak mathaka naha:lol:

    ආ වරෙන් වරෙන්.... අත්තිඩියට ඈවිල්ල නලින්ද කොහෙද ඉන්නේ අහපන්.... හෑමෝම දන්නෑ කියයි...:P:P


    උඔ තියයි ගියාට පස්සේ....:P:P

    පිස්සුද බන් බන් මම තියනව කිව්වොත් තියෙනව....... හෑබෑයි තියන්න හෙතුවක් තම නෑත්තේ...:baffled::baffled:
     

    reshadie

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    4,383
    203
    63
    arava meva ehe mehe tiyana un address daala tiyapalla:oo: daane gedaraka giyapu kaalayak mathaka naha:lol:
    haal pol rathu loonu ehema kilo 3k 4k aran ena ekai aththe daaneta
    ආ වරෙන් වරෙන්.... අත්තිඩියට ඈවිල්ල නලින්ද කොහෙද ඉන්නේ අහපන්.... හෑමෝම දන්නෑ කියයි...:P:P
    :lol::lol::lol: