apayata internet thiyanawada
hone gahuwoth nam sorryma tamaihabai ekata tiyanawa simple plan ekak. bin geyak athuledi bella tiyanna. habai torch ekakwath aran gihin hariyatama rail peela udama bella tiyanna.
![]()
අයියෝ අපායේ නෑති ඉන්ටර්නෙට් වෙන කොහෙන්ද....... ස්පීඩ් එක 100MbPS ලු... ඔය SLT අලුත් පෑකෙජේ දෙන්නේ අපායෙන් ඉන්ටර්නෙට් අරන්ලු ...ඔය දන්නෑද්ද..


අපේ ගෙවල් පෑත්තේ බින්ගෙවල් නෑනේ...... එහෙනම් බින්ගෙයක් හදනකන් වෑඩේ කල් දාන්න වෙයි වගේ...



habai ekata tiyanawa simple plan ekak. bin geyak athuledi bella tiyanna. habai torch ekakwath aran gihin hariyatama rail peela udama bella tiyanna.


ekane api wage yaluwo labanna pin karanna one. 


