මැලේසියා යනවනෙ බන් දැන් සෑහෙන්න උන්

RottenCOLT

Well-known member
  • Oct 9, 2011
    27,565
    16,396
    113
    tika kalekata kalin ehe wada karana uncle kenek meet una. mans kiwwa widihatanam ehe ochchara padi nahalu. kala bila inna puluwanlu samanaya widihata. 🤷‍♂️
    i.t jobs nam thiyenwa kiwwa. mama i.t field eke nemei hinda wadi wisthra ahuwe naha.
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    බොරු කියන්නෙ මොකටද බයියො. උබේ අම්මව මැලේසියාවෙ බඩු පොට් එකකට දාල මම ඕසි ගියා. 😂 😂
    පොන්න මෝඩ හුකන්නෝ Transit යනවා නම් පකකට ද Malaysia Immigration එක හරහා යන්නේ 🤣

    ඒකට තමා Transit Area එකක් තියේ නේ Airports වල🤩

    නොදන්න පුකවල් කථා නොකර හිටපං ගොන් බයියෝ 🤩