මැලේසියා_ගුවන්_අනතුරේ_බොරු_අනාවැකිය
මේකා මහා පට්ට බොරු කාරයෙක්.
දැන් මේ flight එක හොයන විදියට ඕනෑම පොඩි එකකුට පවා කියන්න පුළුවන් තව දින 14ක් ඇතුලත හොයා ගන්න පුළුවන් වෙයි කියලා.
මු එක කියන්නේ වගකීමෙන් ලු
video එකේ තියෙන්නේ තව දින 14ක් ගිය පසුව
සුපිරි ජෝතිෂ්යවෙදයෙක් නම් flight එක හම්බවෙන
1. නියම දවස ,
2. වෙලාව,
3. news එක ලැබෙන දිශාව පවා කියන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනේ.
ඊට අමතරව වැදගත්ම දේ, මොකක්ද මේ flight එක අතුරුදහන් වෙන්න මුලික වු හේතුව කියන්න ඕනේ.
මේවගේ 2.50 ජනමාද්ය නිසා ජෝතිෂ්ය පවා හැල්ලු වෙනවා. මේක හරි ගියොත් හරි නැත්නම් එකෙක්වත් ජෝතිෂ්ය පිළිගන්න තරමවත් පිළිගන්නේ නැහැ. ඇයි කිසිම වගකිඉමක් නැතුව මේ වගේ දේවල් මුල් tv එක හරහා දෙන්නේ. ඔකේ වඩා කරන උන්ට තේරුනේ නැද්ද මේක වැදගත් නොවන අනාවැකියක් කියලා.
මෙහෙමද යකෝ අනාවැකි කියන්න. මුට එලව දැම්මන ඕනේ. ඇති වැඩක් නැහැ. හැමදේම විනාශ කරන යකෙක්.
මේකා මහා පට්ට බොරු කාරයෙක්.
දැන් මේ flight එක හොයන විදියට ඕනෑම පොඩි එකකුට පවා කියන්න පුළුවන් තව දින 14ක් ඇතුලත හොයා ගන්න පුළුවන් වෙයි කියලා.
මු එක කියන්නේ වගකීමෙන් ලු
video එකේ තියෙන්නේ තව දින 14ක් ගිය පසුව
සුපිරි ජෝතිෂ්යවෙදයෙක් නම් flight එක හම්බවෙන
1. නියම දවස ,
2. වෙලාව,
3. news එක ලැබෙන දිශාව පවා කියන්න පුළුවන් වෙන්න ඕනේ.
ඊට අමතරව වැදගත්ම දේ, මොකක්ද මේ flight එක අතුරුදහන් වෙන්න මුලික වු හේතුව කියන්න ඕනේ.
මේවගේ 2.50 ජනමාද්ය නිසා ජෝතිෂ්ය පවා හැල්ලු වෙනවා. මේක හරි ගියොත් හරි නැත්නම් එකෙක්වත් ජෝතිෂ්ය පිළිගන්න තරමවත් පිළිගන්නේ නැහැ. ඇයි කිසිම වගකිඉමක් නැතුව මේ වගේ දේවල් මුල් tv එක හරහා දෙන්නේ. ඔකේ වඩා කරන උන්ට තේරුනේ නැද්ද මේක වැදගත් නොවන අනාවැකියක් කියලා.
මෙහෙමද යකෝ අනාවැකි කියන්න. මුට එලව දැම්මන ඕනේ. ඇති වැඩක් නැහැ. හැමදේම විනාශ කරන යකෙක්.
Last edited:




