ram, hard drive or new hardware changes. registry value changes වෙන්නත් පුලුවන් malware නිසා.
මෙහෙම තමා පෙන්න්න්නෙ
mage pc ekak thibba LG IBM brand. CPU pentium 4Hebai board eka galawla haal wala obanna nam epa

ඈ?ඉටිකොලෙ එක ෆෑන් එක ෆිට් කරලා එහෙම නෑ නෙහ්...![]()
CPU Z දාලා තියෙන්නෙ. දැන් ෆොටෝශොප් ඕපන් කරගෙන ඉන්නෙ මැසිමෙ කවරෙ ගලවලා. ඕන් එකේ තියෙනව තාම නම්.Cpu usage එක වැඩි වෙද්දීද restart වෙන්නේ? එහෙනම් bios වලින්ඔ හොම බලන්න බෑ. 3rd party software එකකින් ඕනෙ tempurature එක බලන්න. CpuZ වගේ
මේ වෙන මැසිමක්, ඕක වෙන එකක්.View attachment 229155
oya machine ekta apalyak thino.ka gini thiyla aluth ekk gnin
එකේ මොකක්ද බලන්න ඕන?check Event Viewer
Here's how to access Event Viewer and look for restart-related logs:එකේ මොකක්ද බලන්න ඕන?
10 n 10 ta restart karapn
restart karala baluwada
මෙන්න ඔය ගහපුවා මොනවද කියපන්. මටත් ටිකක් ගහන්න.එහා ගෙදර ඇන්ටි හූනියම් කරලා
Mala haththi huththaimage pc ekak thibba LG IBM brand. CPU pentium 4
dawasak oka wada karnne nathuwa giya. mama kare board eka shampoo dala hodala hewane weluwa dawas 4k. eetapasse gahuwama badu wada
![]()
හූනියමක් ඕනෙ නම් මෙයාගෙන් ගන්න @PHBhagyaමෙන්න ඔය ගහපුවා මොනවද කියපන්. මටත් ටිකක් ගහන්න.