eke inna podi gas ballo hithan inne vahanyak ganna eka thmai life success wenawa kiyana eka kiyala.හොර සල්ලි / Scam සල්ලි හරි කමක් නෑ තියේ නම් සින්හලු වන්දනාමාන කරනවා. විශෙශයෙන් අර OECSL ගෲප් එකේ ඉන්න ගූ හිගන්නො ටික
ඒක නම් සිරා. අතේ තියෙන සොච්චමම පුදලා පත ලීසින් දාල වාහන ගන්නවා. ඊට්පස්සෙ පත හෑල්ලකුත් එක්ක ගෙනල්ලා අතාරිනව.eke inna podi gas ballo hithan inne vahanyak ganna eka thmai life success wenawa kiyana eka kiyala.
අපරාදේ දැන් වගේනම් ගාසා වල වෙන සංහාරය ගැන අහන්න තිබ්බා....මූත් වෝක් සොන්නයෙක් .
චීනෙ උයිගුර් වල වෙන සංගාහාරය ගැන ඇහැව්වේහම මු කියාපි ඌට ඒක අදාල නැහැ කියලා.
මූ එකෙනුත් චාටර් එකක් කෑවා.

na issara fb eke wada karala thiyanawaMeya reddit eke Dayal ekak neda issara.
pump & dump karapu dial ekak. muge SPAC walin SOFI witharai wadak athi ekakata thiyenne. ekath thawama profitable nadda kohedaMu patta manipulate dial ekak neh
Man kivve bn issara meya redditors la athare porak wela hitiyana issara fb eke wada karala thiyanawa
ah, danne na ban. man me muge nama dakka financial side eke video godaka. ekai ekak baluwe.Man kivve bn issara meya redditors la athare porak wela hitiya