oya memure thiyana para haduwe MR ge kale danam hondatama kadila thiyenne aya lauthin hadanna deyak na thiayna para carpet karanna thiyenne
Uba kiyanne awrudu 30 k witara wat thiyenna hadana parak awrudu 10k yanna kalin kadila kiyalada? Ehenam MR hora sakkuwe dagattu salliwalin tama carpet karanna ona. Nattan oka awrudu 10k yanna kalin kadenne na.

මෙහෙම රටක් කවදා හැදෙයිද 