මුංට අස්වැසුම දෙන්න අපි Tax ගෙවන්න 🤗

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    නිකං ඉන්න එවුන්ට සල්ලි බෙදන එක හොඳයි කියල මැරෙන්න හැදුව නේද රනිල්ගෙ ගල් කොල්ලො
    කවුද බං හොදයි කිව්වේ කොහෙද හොදයි කොව්වී පොඩ්ඩක් පෙන්වන්න බලන්න කියපු තැන
     
    • Like
    Reactions: netudara

    pasansnoop

    Well-known member
  • Sep 13, 2008
    9,092
    1
    6,971
    113
    TrapHouse
    ඕවට application දාන සමහර එවුන්ට තට්ටු දෙකේ ගෙවල්, වාහන එහෙමත් තියනව..
    ගෙදර රජයෙ සේවකයෙක් නැත්නම් ඕක ගන්න කිසි බාදාවක් නෑ :baffled:
     
    • Wow
    Reactions: senewimala1988

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඕවට application දාන සමහර එවුන්ට තට්ටු දෙකේ ගෙවල්, වාහන එහෙමත් තියනව..
    ගෙදර රජයෙ සේවකයෙක් නැත්නම් ඕක ගන්න කිසි බාදාවක් නෑ :baffled:
    මට ඒක දවසක් හම්බ උනා ගෑණු එක්කෙනෙකුයි මිනිහෙකුයි මනුස්සයා රෝද පුටුවේ ඇවිද ගන්න බැහැ කන් ඇහෙන්නේ නැහැ මනුස්සයා ට රෝද පුටුවේ මුත්‍රා ගිහින් ගෑණු වෙකෙනා පාරේ ගහක් යට තියාගෙන සුද්ද කරනවා හිඟන්නෝ නෙවෙයි සල්ලි ඉල්ලන්නේ නැහැ
    මම ඇහුවා ආණ්ඩුවෙන් මොනවා හරි ආධාර හම්බ වෙනවා ද කියලා කිසිම දෙයක් හම්බ වෙන්නේ නැහැ ලු
    මම බලෙන් වගේ සල්ලි දීලා ආවා එපා කියද්දි

    ඇත්තටම උදව්වක් ඕනේ මිනිස්සු නෙවෙයි මේවා ගන්නේ හොරු තමා මේවා ගන්නේ

    මේ වගේ දේවල් නම් රනිල් කරත් වැරදියි අනුර දිසානායක කරත් වැරදියි

    ලංකාවේ අතපය හතර හොදට තියෙන කිසිම කෙනෙක්ට මෙහෙම ආධාර දෙන්න හොඳ නැහැ

    මුන් කරන්නේ මේ සල්ලි වලින් අරක්කු බීලා වැඩක් නොකර ගෙවල් වලට වෙලා ඉන්නවා
     

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    ඔතන 90% ම ඉන්නෙ ඡන්දෙන් පස්සෙ 5000/= ජොබ් එක නැතිවුන එවුන්...
    උනුත් මිනිස්සු එදා වේලක් හොයාගන්න පුලුවන් වෙනකන් ආණ්ඩුවෙන් උදවු කලාට කමක් නෑ පව් දෙයියනේ
     
    • Dislike
    Reactions: netudara

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    100% හොදට වැඩ කරන්න පුළුවන් එවුන් තමා අස්වැසුම ගන්නේ
    මේවා නැති කරලා ම දාන්න ඕනේ Project
    ow ne da bun mahindaya hora kapuwa, ranila hora kapuwa...ethakota bun ewata gewe ape tax nemi da ube ammage huththenda

    මට ඒක දවසක් හම්බ උනා ගෑණු එක්කෙනෙකුයි මිනිහෙකුයි මනුස්සයා රෝද පුටුවේ ඇවිද ගන්න බැහැ කන් ඇහෙන්නේ නැහැ මනුස්සයා ට රෝද පුටුවේ මුත්‍රා ගිහින් ගෑණු වෙකෙනා පාරේ ගහක් යට තියාගෙන සුද්ද කරනවා හිඟන්නෝ නෙවෙයි සල්ලි ඉල්ලන්නේ නැහැ
    මම ඇහුවා ආණ්ඩුවෙන් මොනවා හරි ආධාර හම්බ වෙනවා ද කියලා කිසිම දෙයක් හම්බ වෙන්නේ නැහැ ලු
    මම බලෙන් වගේ සල්ලි දීලා ආවා එපා කියද්දි

    ඇත්තටම උදව්වක් ඕනේ මිනිස්සු නෙවෙයි මේවා ගන්නේ හොරු තමා මේවා ගන්නේ

    මේ වගේ දේවල් නම් රනිල් කරත් වැරදියි අනුර දිසානායක කරත් වැරදියි

    ලංකාවේ අතපය හතර හොදට තියෙන කිසිම කෙනෙක්ට මෙහෙම ආධාර දෙන්න හොඳ නැහැ

    මුන් කරන්නේ මේ සල්ලි වලින් අරක්කු බීලා වැඩක් නොකර ගෙවල් වලට වෙලා ඉන්නවා
    ube ammatth dan puka denna ekek nathi nisa ekith athi neda oka gaka ganna

    බන්දුලට කෙදිරි ගෑවෙන්නයි යන්නේ.. සීනි බදු වංචාවට CID කැදවයි.. ෆයිල් අරන්ම එන්න කියයි..

    ------ Post added on Dec 2, 2024 at 10:19 PM
     
    • Haha
    • Dislike
    Reactions: netudara and 2osama

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ඔතන 90% ම ඉන්නෙ ඡන්දෙන් පස්සෙ 5000/= ජොබ් එක නැතිවුන එවුන්...
    උනුත් මිනිස්සු එදා වේලක් හොයාගන්න පුලුවන් වෙනකන් ආණ්ඩුවෙන් උදවු කලාට කමක් නෑ පව් දෙයියනේ
    රනිල්ගෙ 5000 කෑලි වලට ගේවන්නේත් අනුර කුමාර දිසානායක ද බං
    එහෙනම් හොඳ ඩීල් එකක් යනවා ඇති
     
    • Like
    Reactions: netudara

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    රනිල්ගෙ 5000 කෑලි වලට ගේවන්නේත් අනුර කුමාර දිසානායක ද බං
    එහෙනම් හොඳ ඩීල් එකක් යනවා ඇති
    guuuu kanna salli nathi ubala wage awajathakoyooo polime athi neda
     
    • Dislike
    Reactions: netudara

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ow ne da bun mahindaya hora kapuwa, ranila hora kapuwa...ethakota bun ewata gewe ape tax nemi da ube ammage huththenda


    ube ammatth dan puka denna ekek nathi nisa ekith athi neda oka gaka ganna

    බන්දුලට කෙදිරි ගෑවෙන්නයි යන්නේ.. සීනි බදු වංචාවට CID කැදවයි.. ෆයිල් අරන්ම එන්න කියයි..

    ------ Post added on Dec 2, 2024 at 10:19 PM
    හොදයි නේ දවසක් ඉදලා ඇප අරගෙන එලියට එයි🥴
     
    • Like
    Reactions: netudara

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    රනිල්ගෙ 5000 කෑලි වලට ගේවන්නේත් අනුර කුමාර දිසානායක ද බං
    එහෙනම් හොඳ ඩීල් එකක් යනවා ඇති
    උනුත් මිනිස්සු එදා වේලක් හොයාගන්න පුලුවන් වෙනකන් ආණ්ඩුවෙන් උදවු කලාට කමක් නෑ
    පව් දෙයියනේ
    අවුරුදු 6ක් 7ක් තිස්සේ කාලා බීලා ඇඳලා ඉඳපු එවුන් නේ
    කොහොමත් උන්ගෙ ප්‍රතිපත්තිය සල්ලි හම්බවෙන එකකින් සල්ලි ගන්න එකනේ
     
    • Dislike
    Reactions: netudara

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    monawada pako allanakan allapan ganawa, alluwama apa aran eilu huthige logic ne ubalata thiyene. wesige putha.
    හා හා තරහ ගන්න එපා ගිය මාසෙම මිනිසුන්ට ප්‍රශ්න අමතක කරා නිධානයක් පෙන්නලා මම ගිය මාසෙම කිව්වා නේ මේ මාසෙ Drama එක හොරු ඇල්ලීම කියලා🤣🤣
     
    • Like
    Reactions: netudara

    marvin silva

    Well-known member
  • Jan 22, 2010
    4,120
    1,996
    113
    guuuu kanna salli nathi ubala wage awajathakoyooo polime athi neda
    ලොක්කට ගූත් නැතුව ඇති
    සහනාධාර කැපුවා නේ
    බඩ කට පිරෙන්න කන්න නැතුව ඇති


    ඊයා යකෝ මුන්ට ලැජ්ජ නැද්ද දන්නේ නෑ යන්නවත් ඕවට.
    ලැජ්ජාවක් තියනවා නම් මෙහෙම කරයිද බන්
    VZnFEyd.png
    nhJOzq4.png

    ------ Post added on Dec 2, 2024 at 10:30 PM
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    හා හා තරහ ගන්න එපා ගිය මාසෙම මිනිසුන්ට ප්‍රශ්න අමතක කරා නිධානයක් පෙන්නලා මම ගිය මාසෙම කිව්වා නේ මේ මාසෙ Drama එක හොරු ඇල්ලීම කියලා🤣🤣
    adana epa hutho ochchara. podak idapan thawa 5 years thiyanawane. ane manda hutho puduma nahayen adilak ne meka. ai pako ohoma. shik ubala asa hukana dinanam kanak ahila inna thibba. paraduna dawase idan hutu ganu wage adanawa. mona ponna kamakda oi
     
    • Dislike
    Reactions: netudara