කවුද බං හොදයි කිව්වේ කොහෙද හොදයි කොව්වී පොඩ්ඩක් පෙන්වන්න බලන්න කියපු තැනනිකං ඉන්න එවුන්ට සල්ලි බෙදන එක හොඳයි කියල මැරෙන්න හැදුව නේද රනිල්ගෙ ගල් කොල්ලො

මට ඒක දවසක් හම්බ උනා ගෑණු එක්කෙනෙකුයි මිනිහෙකුයි මනුස්සයා රෝද පුටුවේ ඇවිද ගන්න බැහැ කන් ඇහෙන්නේ නැහැ මනුස්සයා ට රෝද පුටුවේ මුත්රා ගිහින් ගෑණු වෙකෙනා පාරේ ගහක් යට තියාගෙන සුද්ද කරනවා හිඟන්නෝ නෙවෙයි සල්ලි ඉල්ලන්නේ නැහැඕවට application දාන සමහර එවුන්ට තට්ටු දෙකේ ගෙවල්, වාහන එහෙමත් තියනව..
ගෙදර රජයෙ සේවකයෙක් නැත්නම් ඕක ගන්න කිසි බාදාවක් නෑ![]()
ow ne da bun mahindaya hora kapuwa, ranila hora kapuwa...ethakota bun ewata gewe ape tax nemi da ube ammage huththenda100% හොදට වැඩ කරන්න පුළුවන් එවුන් තමා අස්වැසුම ගන්නේ
මේවා නැති කරලා ම දාන්න ඕනේ Project
ube ammatth dan puka denna ekek nathi nisa ekith athi neda oka gaka gannaමට ඒක දවසක් හම්බ උනා ගෑණු එක්කෙනෙකුයි මිනිහෙකුයි මනුස්සයා රෝද පුටුවේ ඇවිද ගන්න බැහැ කන් ඇහෙන්නේ නැහැ මනුස්සයා ට රෝද පුටුවේ මුත්රා ගිහින් ගෑණු වෙකෙනා පාරේ ගහක් යට තියාගෙන සුද්ද කරනවා හිඟන්නෝ නෙවෙයි සල්ලි ඉල්ලන්නේ නැහැ
මම ඇහුවා ආණ්ඩුවෙන් මොනවා හරි ආධාර හම්බ වෙනවා ද කියලා කිසිම දෙයක් හම්බ වෙන්නේ නැහැ ලු
මම බලෙන් වගේ සල්ලි දීලා ආවා එපා කියද්දි
ඇත්තටම උදව්වක් ඕනේ මිනිස්සු නෙවෙයි මේවා ගන්නේ හොරු තමා මේවා ගන්නේ
මේ වගේ දේවල් නම් රනිල් කරත් වැරදියි අනුර දිසානායක කරත් වැරදියි
ලංකාවේ අතපය හතර හොදට තියෙන කිසිම කෙනෙක්ට මෙහෙම ආධාර දෙන්න හොඳ නැහැ
මුන් කරන්නේ මේ සල්ලි වලින් අරක්කු බීලා වැඩක් නොකර ගෙවල් වලට වෙලා ඉන්නවා
රනිල්ගෙ 5000 කෑලි වලට ගේවන්නේත් අනුර කුමාර දිසානායක ද බංඔතන 90% ම ඉන්නෙ ඡන්දෙන් පස්සෙ 5000/= ජොබ් එක නැතිවුන එවුන්...
උනුත් මිනිස්සු එදා වේලක් හොයාගන්න පුලුවන් වෙනකන් ආණ්ඩුවෙන් උදවු කලාට කමක් නෑ පව් දෙයියනේ
guuuu kanna salli nathi ubala wage awajathakoyooo polime athi nedaරනිල්ගෙ 5000 කෑලි වලට ගේවන්නේත් අනුර කුමාර දිසානායක ද බං
එහෙනම් හොඳ ඩීල් එකක් යනවා ඇති
හොදයි නේ දවසක් ඉදලා ඇප අරගෙන එලියට එයිow ne da bun mahindaya hora kapuwa, ranila hora kapuwa...ethakota bun ewata gewe ape tax nemi da ube ammage huththenda
ube ammatth dan puka denna ekek nathi nisa ekith athi neda oka gaka ganna
බන්දුලට කෙදිරි ගෑවෙන්නයි යන්නේ.. සීනි බදු වංචාවට CID කැදවයි.. ෆයිල් අරන්ම එන්න කියයි..
------ Post added on Dec 2, 2024 at 10:19 PM
monawada pako allanakan allapan ganawa, alluwama apa aran eilu huthige logic ne ubalata thiyene. wesige putha.හොදයි නේ දවසක් ඉදලා ඇප අරගෙන එලියට එයි![]()
උනුත් මිනිස්සු එදා වේලක් හොයාගන්න පුලුවන් වෙනකන් ආණ්ඩුවෙන් උදවු කලාට කමක් නෑරනිල්ගෙ 5000 කෑලි වලට ගේවන්නේත් අනුර කුමාර දිසානායක ද බං
එහෙනම් හොඳ ඩීල් එකක් යනවා ඇති
හා හා තරහ ගන්න එපා ගිය මාසෙම මිනිසුන්ට ප්රශ්න අමතක කරා නිධානයක් පෙන්නලා මම ගිය මාසෙම කිව්වා නේ මේ මාසෙ Drama එක හොරු ඇල්ලීම කියලාmonawada pako allanakan allapan ganawa, alluwama apa aran eilu huthige logic ne ubalata thiyene. wesige putha.
ලොක්කට ගූත් නැතුව ඇතිguuuu kanna salli nathi ubala wage awajathakoyooo polime athi neda
ලැජ්ජාවක් තියනවා නම් මෙහෙම කරයිද බන්ඊයා යකෝ මුන්ට ලැජ්ජ නැද්ද දන්නේ නෑ යන්නවත් ඕවට.
adana epa hutho ochchara. podak idapan thawa 5 years thiyanawane. ane manda hutho puduma nahayen adilak ne meka. ai pako ohoma. shik ubala asa hukana dinanam kanak ahila inna thibba. paraduna dawase idan hutu ganu wage adanawa. mona ponna kamakda oiහා හා තරහ ගන්න එපා ගිය මාසෙම මිනිසුන්ට ප්රශ්න අමතක කරා නිධානයක් පෙන්නලා මම ගිය මාසෙම කිව්වා නේ මේ මාසෙ Drama එක හොරු ඇල්ලීම කියලා![]()