ගුරු;18924696 said:මුදල් වෙළඳපොල(බ්රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)

ගුරු;18924696 said:මුදල් වෙළඳපොල(බ්රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)
DD & NDD gana ahala thibba kalinuth.. loku gaanak invest karanna nathi nisa DD ekak thiyana broker kenek ekka trade karana eka awl da? monawada thiyana Cons? mage account eka thiyenne Roboforex.. mama $250k wage hoyalath thiyanawa.. ungeth thiyenne instant execution.. un ekka trade karana eka risky da? account eka ain karaganna da?
Uda Article eke GEORGE SOROS forex trader gana kiyawanna. Eka davasakin money visala pramanayak earn karala thiyenava forex valin. Forex vala vatinakama oyalata therum ganna puluwan.
mama kiyawapu poth godaka thibba
yanthamin mathakayiගුරු;18924696 said:මුදල් වෙළඳපොල(බ්රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)









