මුදල් වෙළඳපොල(බ්‍රෝකර් සමාගම් - 1)

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Siyalla vinividha bavayakin penavane. Spread ekath trader ta penavane. Methana Guru kiyana vidiye ravatimak naha. Forex e vidiyata pahath karala talk karanna epa.
 

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
world eke time ekakadi , siyalu brokers lage Eur/usd ekama value eka venavane. Spread eka venas veemen podi venasak venna puluwan. Namuth asanna vasayen eka samanai. Eka ekata traders la ravattanna puluwan nam, ehema ekama value ekak world ekatama enne kohomadha ????????????????
 

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Namuth anith field vala vagema , Mea forex field eketh horu innava. Astrolergers la Boru Astrologers la innava. Politician la Boru politicians la innava. Anna e vage BORU FOREX BROKERS la innava. EHEMA BORU FOREX BROKER LA GANA NEVEI GURA TALK KARANNE. GURA VIDEO EKE KIYANNE, SIYALUMA FOREX BROKERS LA LOKU RAVATEEMAK KARANAVA KIYALA. please ehema forex pahath karanna epa.
 

luxmen

Member
Jul 17, 2012
15,961
540
0
Uda Article eke GEORGE SOROS forex trader gana kiyawanna. Eka davasakin money visala pramanayak earn karala thiyenava forex valin. Forex vala vatinakama oyalata therum ganna puluwan.
 

ගුරු

Member
Sep 12, 2014
90
14
0
මුදල් වෙළඳපොල(බ්‍රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)
 

laMir

Well-known member
  • May 6, 2014
    2,597
    428
    113
    ගම් 5 නේ.....
    ගුරු;18924696 said:
    මුදල් වෙළඳපොල(බ්‍රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)

    11.gif
    :P
     

    manarrow

    Well-known member
  • Jan 31, 2015
    5,129
    5,439
    113
    ගුරු;18924696 said:
    මුදල් වෙළඳපොල(බ්‍රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)

    ekek dennek nikan boruwata uda pannata nikan kalabala wenna epa. oya karagena yanna. monawahari deyak igenagannawane kattiya
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    DD & NDD gana ahala thibba kalinuth.. loku gaanak invest karanna nathi nisa DD ekak thiyana broker kenek ekka trade karana eka awl da? monawada thiyana Cons? mage account eka thiyenne Roboforex.. mama $250k wage hoyalath thiyanawa.. ungeth thiyenne instant execution.. un ekka trade karana eka risky da? account eka ain karaganna da?
     

    ගුරු

    Member
    Sep 12, 2014
    90
    14
    0
    DD & NDD gana ahala thibba kalinuth.. loku gaanak invest karanna nathi nisa DD ekak thiyana broker kenek ekka trade karana eka awl da? monawada thiyana Cons? mage account eka thiyenne Roboforex.. mama $250k wage hoyalath thiyanawa.. ungeth thiyenne instant execution.. un ekka trade karana eka risky da? account eka ain karaganna da?

    ඊළඟ පාඩමේදී හයිබ්‍රිඩ් බ්රෝකර්ල ගැනත් කතා කරනවා.එතකොට ඔයාගේ ප්‍රශ්නේ විසදෙයි.(කලබල නැතුව දැනට ඔහොම කරගෙන යන්)
     

    Rated_R

    Well-known member
  • Apr 7, 2010
    6,820
    3,608
    113
    Internet
    Uda Article eke GEORGE SOROS forex trader gana kiyawanna. Eka davasakin money visala pramanayak earn karala thiyenava forex valin. Forex vala vatinakama oyalata therum ganna puluwan.

    The man who broke ECB ;) mama kiyawapu poth godaka thibba :yes: yanthamin mathakayi
     

    XibitZ

    Well-known member
  • Oct 10, 2008
    13,247
    1
    4,037
    113
    Moratuwa
    ඩෙස්ක්-නන් ඩෙස්ක් බ්‍රෝකර්ලා කවුද කියලා නම් වශයෙන් කියන්න.
     

    thilina.rp

    Well-known member
  • Dec 10, 2014
    5,653
    769
    113
    ගුරු;18924696 said:
    මුදල් වෙළඳපොල(බ්‍රෝකර් සමාගම් - 2)කොටස 2015/09/14 බලාපොරොත්තු වෙන්න.කට්ටියට තියෙන උනන්දුව අනුව තමයි මම කියල දෙන්නේ.(විශේෂයෙන් භාගෙට දන්නා හා දන්නවා කියල හිතාගෙන ඉන්න අයට කාරුණිකව ආරාධනා කරනවා මගෙත් එක්ක රැඳිලා හරියට ඉගෙන ගන්න කියල)
    :D:D:D:D:D:D:yes::yes::yes::yes: