මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

hansa1018

Member
Sep 9, 2008
13,509
1,621
0
Colombo
ඒත් විමසිලිමත්ව බලනකොට මේ හැම ම්ලේච්ඡ සිද්ධියක්ම වුනේ සුළුජාතීන් අතර.............
එහෙම බලනකොට මේ විදිහට දරුණු විදිහට හැසිරිලා තියෙන්නේ සිංහල අය නෙමේ.................
හැබැයි මැරුනේ සංහල ජාතීන්.............
අහිංසක මිනිස්සු දෙන්නෙක්ව අතපය බැඳලා, කට්ටියක් එකතු වෙලා මැරෙනකං ගහන්න පුළුවං වුනා..........
නීතිය රකිස පොලිස් නිළධාරියෙක්ට මැරෙනකං ගැහුවා............
මෙහෙම ගියොත් රටේ නීතියක් කියලා දෙයක් ඉතිරිවෙයිද..............
මගේ එකම ප්‍රාර්ථනය අවුරුදු 30 අපිට වැදිලා තිබුනු සාපේ ආයේ කවදාවත් උදාවෙන්න එපා කියලා.............
 

nvhcc89

Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    Machan mama muslim thama..
    mama muslim kiyala kiyanna katawath baya wenne na..
    Meka hodhata Hithata ganna machan..
    Mama thanikara asre karanne sinhala ayath 1kka..
    mage wadiyenna ganudhenu thiyenneth sinhala ayath 1kka..
    mama kawadhawath me wage jathi bedha ahussana sinhala aya me wenakan dhakala na..
    mama ape minissunta wada sinhala ayata garu karanawa..
    machan yam muslim kotasak me waradhdha karanna athi..a unata mulu muslim minissu okkoma mekata waradhi na ne..?
    1kata hari dhaduwan polisiyen labei..
    pls me wage thread dhanna epa ban..


    uba oya kathakaranne ube hadawathata ekagawa nam man ubata garu karanawa..
    habai saho ubalage oya KURAANE thiyena balu wada me lankawe karanna baa..
    SHARIYA NEETHIYA lankaawata genna haduwoth ubala wage muslim ayatath ekata edata wandi gewanna wewi..oya kuraane thiyena amanussa wada mona ballekutawath me lankawe karanna denne na api innakam..e wenuwen marenna baya nathi ewun ona tharam innawa anna ekath mathaka thiyaganin machan..uba me hadanne apiwa gonaata andannanam ekata uba thaama morala madi,but me ube aththama adahas nam man ubata garu karanawa.
     
    Last edited:

    hansa1018

    Member
    Sep 9, 2008
    13,509
    1,621
    0
    Colombo
    Sinahal Gathiaya Esarahata Thanaka Nathi wenawa.............

    තන නැති වෙන හැටි බල පංකෝ...............
    අරුං ටිකට බඩ යන්න වදිනකොට පුත්තලමේ පොලිස්සියෙන්.................

    :lol::lol::lol:
     

    hansa1018

    Member
    Sep 9, 2008
    13,509
    1,621
    0
    Colombo
    මචන්ලා ලංකාවේ මිනීමැරුම් දූෂණ කොච්චර සිද්ද වෙනවද? හැමදාම මුස්ලිම් අයගේ අතින් සිංහල ය මැරෙන්නේ න නේ.. සිංහල අයගේ අතින් සිංහල මිනිස්සු මැරෙන ප්‍රවුර්ති ඕන තරම් මම දැකල තියෙනවා.. ai ඒවා ගැන තෙරෙඩ් නොදන්නේ//මම හිතන්නේ මේ ජාතිවාදය අවුස්සන්න දාපු තෙරෙඩ් එකක්..මුස්ලිම් වරු කියන්නෙත් මිනිස්සු ..අපි එකිනෙක ඇනකොට ගන්න ඕනේ න නේ//දැන් වත් ඔය ජාතිවාදය අවුස්සන ගොන්නුන්ගෙන් ඇත් වෙලා ලංකාව දියුණු කරන්න උත්සහ කරමු..

    එතකොට මුස්ලිම් පල්ලියෙන් කඩු කිනිසි දුන්න එකට උඹ මොකද කියන්නේ..........
    අනේ නිකං පලයකං බන් යන්න බබා පාට් දාන්නේ නැතිව..............
    පංසලක් ඉස්සරහ ඔය දේ වුනානං කීයටවත් ඔය මනුස්සයා මැරෙනවද...............
    ඕකෙම අනිත් පැත්ත වෙලා මුස්ලිම් කෙනෙක්ට ඔය දේ වුනත් පංසලේ රැකවරණය ඒ මන්ස්සයාට ලැබෙනවා..............
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ඔය ජරා යක්කුන්ට කිසිම මානුෂීය හැගීමක් නෑ..... පව් අර අසරණ පොලිස් කාරය......


    මචන් උබ නිවුස් බැලුවද? දැන් ස්වර්ණවාහිනියේ ඕක පෙන්නුවා පවු බන්. :( ඒ මනුස්සයා කසාද බැඳලා තියෙන්නේ මේ ලඟදි..වයිෆ්ට පලවෙනි දරුවා ලැබෙන්නලු ඉන්නේ. :sorry::sorry: ඒ පොඩි එකා ඉපදෙන්නත් කලින් උගේ තාත්තා නැතිවුනා..මේවට වග කියන්නේ මොන බල්ලද? :angry: ඕකුන් පර තම්බියෝ මේ රටෙන් අතුගාලම දාන්න ඕන..ඕකුන් හදන්නේ මේ රටත් පකිස්තානයක් කරන්න..(කොරලා බලමුකෝ).. :angry: :angry: :angry:
     

    gtkisaru

    Well-known member
  • Dec 30, 2007
    10,265
    656
    113
    Los Ratmalanos.
    මම සිංහල ජාතිය, බෞද්ධ ආගම හෑල්ලු කරන හැම වෙලාවෙම ඊට විරුද්ධව කතා කරනවා...........
    ඒත් ජාතියක් විදිහට, ආගමක් විදිහට වෙන කිසිම ආගමකට, ජාතියකට අගෞරව කරන්නේ නහැ............
    ඒත් ෆේක් අයිඩී වලින් ඇවිත් මෙතන නටන කට්ටියක් ඉන්නවා.............
    මම ඉතා කාරුණිකව කියනවා.............
    මොන අරමුණකින් ඒ විදිහට හැසිරුනත් මේක අනිත් අවස්තා වගේ සුළුවෙන් හිත්න එපා..........
    අමාරුවේ වැටෙන්නේ මෝඩ විදිහට හැසිරෙන අය...........
    මෙතැන් පටන් ඒවැනි කොන්ද පන නැති උන්ට මාත් උත්තර දෙනවා..............
    මගේ සහෝදර වැදගත් අපක්ෂපාතී මුස්ලිම් සහෝදර වරුනි.............
    මේ මුළු මුස්ලිම් සංහතියම වෙනුවෙන් දක්වන අදහස් නොවන බව සලකන්න...........
    සත්‍ය වෙනුවෙන් නගන හඬ කෙදිනක හෝ ජයගන්නා බැවින් මෙය මේ අවස්තාවේ කල යුත්තකි.............


    Leolanka (me thread eke ayithi karu) nam oya kiyana jathiye hivalek thamayi ... hikzz
     

    bathalaya

    Well-known member
  • Jan 9, 2010
    4,143
    431
    83
    ඇයි එන්නද?
    mekotiya hadanne sinhala muslim janathawa kupitha karawala eken thawa kalabala athi karala deshapalana wasi ganna. mewage thorathuru pathurawana ayawa wahama CID ekata danum denna. elakiri admin thumani wahama mohu gana thorathuru CID ekata laba denna.

    :lol::lol::lol:
    අනේ මෙහෙම ගොං තඩියෙක්
    :angry::angry:
     

    RuZZa

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    4,648
    873
    113
    34
    සැර ප්‍රතිචාර දෙන්නම වෙනවා ... නැත්නම් තව ටික දවසකින් වැඩකිඩ ඉවසගන්න බැරි වෙන තරමටම දරුනු වෙයි .....:rolleyes:.:angry:...
     

    ruwanwellarocker

    Well-known member
  • May 19, 2010
    10,736
    2,513
    113
    Bevery Hills-90210
    මේක කරේ මුස්ලිම් හරි, සිංහල හරි, ලතින් හරි, ඇමරිකන් හරි, වෙනත් ග්‍රහලෝකෙකින් ඇවිත් හරි මොකාහෝ වේවා . උවත් මරන්න ඔනේ මෙන්න මෙහෙම...

     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    ඔවානම් මොනවද බන් නිරායුධ පොලිස් නිලධාරීන් 600 මරපු උන් දෙන්නගෙන් එකේ ඇමති කෙනෙක්.
    අනෙක මහා ඇමති කෙනෙක්.
    උන්ට ආයුධ දුන්න එක දැන් NGO එකක ලොක්කෙක්.
    ඉතින් උඹල හිතනවද මේ අහිංසක මනුස්සයාගේ ඝාතකයින්ට දඬුවමක් ලැබෙයි කියල.
    අර කතාවක් තියෙන්නේ යකඩ ගෝනිය ගුල්ලෝ ගහලනම්
    එතන තිබුන වී ගෝනිය ලෙහන්නේ නැතුවම විසි කරන්නලු
    ආසියාවේ ආශ්චර්යය
     

    hasa_123

    Member
    Feb 7, 2010
    209
    14
    0
    galle
    එතකොට මුස්ලිම් පල්ලියෙන් කඩු කිනිසි දුන්න එකට උඹ මොකද කියන්නේ..........
    අනේ නිකං පලයකං බන් යන්න බබා පාට් දාන්නේ නැතිව..............
    පංසලක් ඉස්සරහ ඔය දේ වුනානං කීයටවත් ඔය මනුස්සයා මැරෙනවද...............
    ඕකෙම අනිත් පැත්ත වෙලා මුස්ලිම් කෙනෙක්ට ඔය දේ වුනත් පංසලේ රැකවරණය ඒ මන්ස්සයාට ලැබෙනවා..............

    මුස්ලිම් පල්ලි වල කොහෙද බන් කධු කිනිසි තියෙන්නේ..???මොන බොරුවක්ද බන්..පල්ලි වල කවදවට් ඔය වගේ දේවල් තියාගන්න දෙන්නේ නැහැ ..ගින්නක් නැතිව දුමක් පත්තු වෙන්නේ නැහැ මචන්..මම කොච්චර කතා කරත් උඹල wiirayen නම් ඉන්නේ කොච්චර තේරුම් කරත් වැඩක් වෙන්නේ නැහැ...
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    මුස්ලිම් පල්ලි වල කොහෙද බන් කධු කිනිසි තියෙන්නේ..???මොන බොරුවක්ද බන්..පල්ලි වල කවදවට් ඔය වගේ දේවල් තියාගන්න දෙන්නේ නැහැ ..ගින්නක් නැතිව දුමක් පත්තු වෙන්නේ නැහැ මචන්..මම කොච්චර කතා කරත් උඹල wiirayen නම් ඉන්නේ කොච්චර තේරුම් කරත් වැඩක් වෙන්නේ නැහැ...


    :D:D හසා ගෙදරයි, ඔෆිස් එකයි, කොම්පියුටරෙයි අත ඇරලා පොඩ්ඩක් එලියට බැහැලා බලන්න. කඩු කිනිසි විතරක් නෙවෙයි, AK 47, ගල්කටස් පවා තියෙනවා පල්ලිවල :D මෙහේ (නැගෙනහිර ) එක පාරක් අවි ආයුධ භාරදෙන්න කියලා නියෝගයක් දුන්නා පොලිසියෙන්. දන්නවද පල්ලිවල ඉන්න ලෙබ්බෙලා තමයි ඇවිත් ආයුධ දුන්නේ. :D:D මෙහේ නම් අර අතාවුල්ලා, රාවුෆ් හකීම් වගේ පක්කලි ඇමතිලා, ලෙබ්බෙලා සෙට් වෙලා තමයි ඕවා බෙදන්නේ. කල්මුණේ ටවුන් එක අතාවුල්ලාගේ බූදලයක් වගේ :P උගේ නීතිය තමයි නීතිය :D:D මේවා දන්නේ නැතුව නිකං සුරංගනා ලෝකවල ඉදං ගොං ටෝක් දෙන්න එපා බං. මුං මේ ආයුධ තියාගෙන ඉන්නේ රාමසාන් වලට හරක් බෙලි කපන්න නෙවෙයි. උඹටත් ගෙදරටම ඇවිත් ගල් කපලා පු* ඇරලා මරලා දාපු දවසක තේරේවි :baffled::baffled:
     

    kaushala1988

    Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    මේක කරේ මුස්ලිම් හරි, සිංහල හරි, ලතින් හරි, ඇමරිකන් හරි, වෙනත් ග්‍රහලෝකෙකින් ඇවිත් හරි මොකාහෝ වේවා . උවත් මරන්න ඔනේ මෙන්න මෙහෙම...


    එහෙම කියන්න එපා මචං....ඔහොම කරොත් අපිත් උන් වගේ ම්ලේච්ඡ ගානට වැටෙනවා....කරන දෙයක් නීති මාර්ගයෙන් කරන්න ඕනේ....අපි උන් වගේ පහත් වැඩ කරන්න නරකයි....
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    mewata katawahagena pattakata wela baaa....ehema kaloth un mewa nawathwanne naaa.....un gawa mechcara auda tibunanam eka hodakata wennath baaa....aniwa apita nagitinna wenawa...nathnam anagataye ape gedara kenekwath oya pahara ballo paredi kotala dai....
     
    Status
    Not open for further replies.