මුස්ලිම්වරු සිංහල නිලධාරියෙක් ඝාතනය කරය

Status
Not open for further replies.

kaushala1988

Well-known member
  • Oct 27, 2008
    4,413
    1,238
    113
    තමාගෙම ලෝකේ තමා
    බින්දු;10851964 said:


    :D:D හසා ගෙදරයි, ඔෆිස් එකයි, කොම්පියුටරෙයි අත ඇරලා පොඩ්ඩක් එලියට බැහැලා බලන්න. කඩු කිනිසි විතරක් නෙවෙයි, AK 47, ගල්කටස් පවා තියෙනවා පල්ලිවල :D මෙහේ (නැගෙනහිර ) එක පාරක් අවි ආයුධ භාරදෙන්න කියලා නියෝගයක් දුන්නා පොලිසියෙන්. දන්නවද පල්ලිවල ඉන්න ලෙබ්බෙලා තමයි ඇවිත් ආයුධ දුන්නේ. :D:D මෙහේ නම් අර අතාවුල්ලා, රාවුෆ් හකීම් වගේ පක්කලි ඇමතිලා, ලෙබ්බෙලා සෙට් වෙලා තමයි ඕවා බෙදන්නේ. කල්මුණේ ටවුන් එක අතාවුල්ලාගේ බූදලයක් වගේ :P උගේ නීතිය තමයි නීතිය :D:D මේවා දන්නේ නැතුව නිකං සුරංගනා ලෝකවල ඉදං ගොං ටෝක් දෙන්න එපා බං. මුං මේ ආයුධ තියාගෙන ඉන්නේ රාමසාන් වලට හරක් බෙලි කපන්න නෙවෙයි. උඹටත් ගෙදරටම ඇවිත් ගල් කපලා පු* ඇරලා මරලා දාපු දවසක තේරේවි :baffled::baffled:
    අනිවා මචං....නැගෙනහිර පැත්තේ අපේ සිංහල මිනිස්සුයි බෞද්ධ සිද්ධස්තානයි ආරක්ෂා වෙලා තියෙන්නේ stf එකයි army එකයි නිසා...විශේෂයෙන් කල්මුනේ..කින්නියා වගේ පැති වල...දිඹුලාගල පන්සලට පැය 24 ම හමුදා ආරක්ෂාව දාලයි තියෙන්නේ...නැත්තන් පන්සල විනාශ කරනවා කියල හම්බයෝ අනතුරු අගවලයි තියෙන්නේ...

    සමහර සත්ගුණවත් ඇත්තෝ මේවා ගැන හරියට දන්න මගුලකුත් නැතුව මෙතන ආගමික සහජීවනය කියා කියා ඉන්නේ පුක දීගෙන...උන්ට කියල වැඩක නෑ මචං....
     

    dj ice cold

    Well-known member
  • Nov 2, 2010
    34,523
    1,466
    113
    නෙතූෂි අක්කි ගාව

    එහෙම කියන්න එපා මචං....ඔහොම කරොත් අපිත් උන් වගේ ම්ලේච්ඡ ගානට වැටෙනවා....කරන දෙයක් නීති මාර්ගයෙන් කරන්න ඕනේ....අපි උන් වගේ පහත් වැඩ කරන්න නරකයි....

    :yes:
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    අනිවා මචං....නැගෙනහිර පැත්තේ අපේ සිංහල මිනිස්සුයි බෞද්ධ සිද්ධස්තානයි ආරක්ෂා වෙලා තියෙන්නේ stf එකයි army එකයි නිසා...විශේෂයෙන් කල්මුනේ..කින්නියා වගේ පැති වල...දිඹුලාගල පන්සලට පැය 24 ම හමුදා ආරක්ෂාව දාලයි තියෙන්නේ...නැත්තන් පන්සල විනාශ කරනවා කියල හම්බයෝ අනතුරු අගවලයි තියෙන්නේ...

    සමහර සත්ගුණවත් ඇත්තෝ මේවා ගැන හරියට දන්න මගුලකුත් නැතුව මෙතන ආගමික සහජීවනය කියා කියා ඉන්නේ පුක දීගෙන...උන්ට කියල වැඩක නෑ මචං....


    සිරාවට. කතා කරලා වැඩක් නෑ :baffled::baffled:
     

    eagle rox

    Member
    May 18, 2011
    119
    95
    0
    මුස්ලිම් මිනිස්සුන්ට ලන්කාව ගෑන කෑක්කුමක් නෑ. එහෙම තියනව නන් cricket match එකක් යනකොට පාකිස්තානෙට support කරයිද? අපිට මුස්ලිම් අය ගෑනවත් එගොල්ලන්ගෙ චාරිත්‍ර ගෑනවත් කිසිම ප්‍රොබ් එකක් නෑ. හෑබෑයි ඒවා අපෙ ජීවිත වලට මොකක් හරි බලපෑමක් එල්ල කරනව නන් , අන්න එතකොට අපි සද්ද නෑතුව ඉන්නෙත් නෑ.
     

    eagle rox

    Member
    May 18, 2011
    119
    95
    0
    දෑන් ඔය අහින්සක මනුස්සයා මරපු තම්බින්ට දෙන්න ඔන ශරියා නීතියෙ තියන දඩුවන් තමයි. මොකද ඌරගෙ මාලු ඌරගෙ පිටෙ තියල තමයි කපන්න ඔනා.
     

    amilapradeep100

    Well-known member
  • Sep 2, 2010
    2,901
    1,945
    113
    අනන්තයේ
    දෑන් ඔය අහින්සක මනුස්සයා මරපු තම්බින්ට දෙන්න ඔන ශරියා නීතියෙ තියන දඩුවන් තමයි. මොකද ඌරගෙ මාලු ඌරගෙ පිටෙ තියල තමයි කපන්න ඔනා.
    aniwa machan....
     

    elamanzzz

    Member
    May 22, 2009
    785
    24
    0
    Katunayakadi Police aya Sinhala boy wa gun shot walin balla wage marala anit ayata gahala yanakan sinhala aya ponnayo waga hitiyata apa ahama naha. Puttalam waladi apata gun shots dipu policiya akak balla wage gahala maruwa.
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    mun hama magulakatama jaathiwadaya adala gannawane. lankawe inna police kosthapal waru bahutharayak sinhala. puththalam wala inna ewun policiyata gahuwe sinhala ayath ekka thiyena tharahakata newei. me dawaswala kattiya grease yakata bayawelai inne. meka sinhala gammanawalath sidda wenna puluwan. sinhala kattiya ekathuwela policiyata gahuwoth umbala ada me wage jaathiwada thread open karanne nahane. umbala kawada baluwath apith ekka happennamai balanne. me tharam pahath vidihata hithanna epa. elakiri eke jaathiwaadi thread daala prashna athi karana ewunwa hama gahala maranna one.
     

    elamanzzz

    Member
    May 22, 2009
    785
    24
    0
    mun hama magulakatama jaathiwadaya adala gannawane. lankawe inna police kosthapal waru bahutharayak sinhala. puththalam wala inna ewun policiyata gahuwe sinhala ayath ekka thiyena tharahakata newei. me dawaswala kattiya grease yakata bayawelai inne. meka sinhala gammanawalath sidda wenna puluwan. sinhala kattiya ekathuwela policiyata gahuwoth umbala ada me wage jaathiwada thread open karanne nahane. umbala kawada baluwath apith ekka happennamai balanne. metharam pahath vidihata hithanna epa. elakiri eke jaathiwaadi thread daala prashna athi karana ewunwa hama gahala maranna one.

    :yes: mathana aya policiya gahuwama ponnayo waga guti kanawa. dan loku wira talk kiyanawa. apita nam policiya gahanakota gun shots denakota duwana naha.
     

    udaraf850

    Well-known member
  • Apr 29, 2008
    1,668
    163
    63
    Kottawa
    mekotiya hadanne sinhala muslim janathawa kupitha karawala eken thawa kalabala athi karala deshapalana wasi ganna. mewage thorathuru pathurawana ayawa wahama CID ekata danum denna. elakiri admin thumani wahama mohu gana thorathuru CID ekata laba denna.


    Kauda yako me ponna p**ya.:angry::angry::angry::angry:
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    mun hama magulakatama jaathiwadaya adala gannawane. lankawe inna police kosthapal waru bahutharayak sinhala. puththalam wala inna ewun policiyata gahuwe sinhala ayath ekka thiyena tharahakata newei. me dawaswala kattiya grease yakata bayawelai inne. meka sinhala gammanawalath sidda wenna puluwan. sinhala kattiya ekathuwela policiyata gahuwoth umbala ada me wage jaathiwada thread open karanne nahane. umbala kawada baluwath apith ekka happennamai balanne. me tharam pahath vidihata hithanna epa. elakiri eke jaathiwaadi thread daala prashna athi karana ewunwa hama gahala maranna one.

    යකෝ මේ සින්හල රටේ උබ හිතුවද අරාබියේ තියෙන උබලගේ වල් බූරු දඬුවම් ක්‍රම තියෙනවා කියලා? :angry::angry::angry: උබලගේ හිතේ ඇති ගල් ගහලා එල්ලලා මරන්න..:angry::angry::angry::angry:කොරලා පෙන්නපල්ලකෝ එහෙනම්..මාව හම ගහලා මරපන්කෝ.. :angry::angry::angry::angry:

     

    leolanka

    Banned
    Jul 3, 2011
    425
    63
    0
    හම්බයොන්ට හොඳක් වෙන්නෙපා මේ කරන වැඩ වලට...

    මේක ව්‍යාපාරයක් විදිහට සිංහල ජනතාව අතරට යවමු.එතකොට තමයි හම්බයන් මේ රටෙන් අතු ගාන්න පුලුවන්.තම්බින්ව හැම රටකටම ලොකු ප්‍රොබ්ලම් එකක් වෙලා ඉන්නේ.මුන් අනිත් ජාතින් එක්ක ඉන්න ගැලපන අය නෙවෙයි.ඒක නිසා මේ අය මුස්ලිම් රටවලට පටවන්නම ඕනි.
     

    elamanzzz

    Member
    May 22, 2009
    785
    24
    0
    හම්බයොන්ට හොඳක් වෙන්නෙපා මේ කරන වැඩ වලට...


    LOLZZZZZ lankawe computers/parts/laps/digi devices ahanam ganna apa tawa ubala kanna natuwa maranawa hikzzzz
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    මෙන්න තන්න පොම්බියෝ මගේ රෙප් කපලෝ.. :P:P බල්ලනේ තොපි රෙප් කැපුව කියල මට මොනවා කොරන්නද? :angry: රෙප් කන්නද යකෝ? :angry::angry: රෙප් බල්ලට දාපන්..අපිට අපේ ආගමයි ජාතියයි වටිනවා හැම දේකටම වඩා අන්න ඒක තේරුම් ගනිල්ලා තම්බි හැතිකරේ..:angry::angry:පලයව් අරාබියට.. :growl::growl::growl:
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    LOLZZZZZ lankawe computers/parts/laps/digi devices ahanam ganna apa tawa ubala kanna natuwa maranawa hikzzzz

    mun hithe amaruwata kaa gahanne. umba owa ganan ganna epa. burana balla hapa nokai kiyala kathawak thiyenawane. mun forum wala boruwata sinha naada dammata sabaa lokaye ehema naha. munta karanna puluwan magulak naha. onna ohe kaa gahala giyaden. me wage pahath gathi guna thiyena jaathiwadiyo apata hadanna baha. eka nisa onna ohe buranna ida demu.
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    LOLZZZZZ lankawe computers/parts/laps/digi devices ahanam ganna apa tawa ubala kanna natuwa maranawa hikzzzz


    :P:P දැනටත් තොපේ ලිබර්ටියේ තියෙන ශොප් වලිං බඩුගන්නේ හම්බයෝ විතරයි නේ බං :D එන්න එන්නම උඹලගේ බිස්නැස් බහිනවා නේ?? :P:P උඹලගේ මහප්පලාගේ රටවල් ව්අල තෙල් ටිකත් ඉවර වුනාම කන්න දැන්ම පුනක්කු ලේස්තිකරගනිං
     

    e-marakkala

    Banned
    Nov 11, 2010
    310
    10
    0
    බින්දු;10852753 said:
    :P:P දැනටත් තොපේ ලිබර්ටියේ තියෙන ශොප් වලිං බඩුගන්නේ හම්බයෝ විතරයි නේ බං :D එන්න එන්නම උඹලගේ බිස්නැස් බහිනවා නේ?? :P:P උඹලගේ මහප්පලාගේ රටවල් ව්අල තෙල් ටිකත් ඉවර වුනාම කන්න දැන්ම පුනක්කු ලේස්තිකරගනිං

    umbe mole thamai mole :D mole daapan ale :D

    thel nathuwa aarthikaya shakthimath karanna danatamath united arab emirates wani ratawal karama saha vidi hoyagena iwarai. modaya wage katha karala umbalage saamparadaaika sinhala modakama pennanne nathuwa qatar saha eksath arabi emir raajya wani ratawal me dawas wala karana viyapaarika aayojana gana poddak hoyala balapan.
     
    Status
    Not open for further replies.