මුස්ලිම් අව්රුද්දත් කිට්ටු කිට්ටු

kandya

Well-known member
  • Jun 15, 2010
    23,303
    1,696
    113
    මහනුවර
    14.gif
    3+


    b

    u

    m

    p



     

    Dead Island

    Member
    Mar 22, 2012
    5,350
    681
    0
    kochchra kiuwath wadak na ban nolimit eke senaga dakkada?

    ඒක අහන්න දෙයක් නෙවෙයි. හම්බ කඩ වර්ජනය කරන්න කියලා කොච්චර කෑගහුවත් වැඩක් නෑ. මොකද ඇත්ත තත්වේ නම් හම්බ කඩවලින් customers ලට සලකන විදිය හොදයි ඒ වගේම ,බඩු ලාභයි, හොද බඩුත් ගොඩක් වෙලාවට තියෙනවා ඉතින් අනෙක් එවුන් කරන්න තියෙන්නේ හම්බ කඩ වර්ජනය කරන්න කියන එක නෙවෙයි තමන්ගේ අඩුපාඩු හදාගන්න කටයුතු කරගන්න එකයි ඊට පස්සේ හම්බ කඩ වර්ජනය කරන්න කිව්වනම් හරි. මොකද මිනිස්සු කැමති නෑ තමන්ගේ ජාතියේ එකා කියලා ඌගේ පඩ බල බල ඌගේම කඩේට යන්නයි, බාල බඩු ගන්නයි, හැතප්ප ගණන් ඇවිදින්න පොඩි දේකටත්.
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,633
    113
    ඒක අහන්න දෙයක් නෙවෙයි. හම්බ කඩ වර්ජනය කරන්න කියලා කොච්චර කෑගහුවත් වැඩක් නෑ. මොකද ඇත්ත තත්වේ නම් හම්බ කඩවලින් customers ලට සලකන විදිය හොදයි ඒ වගේම ,බඩු ලාභයි, හොද බඩුත් ගොඩක් වෙලාවට තියෙනවා ඉතින් අනෙක් එවුන් කරන්න තියෙන්නේ හම්බ කඩ වර්ජනය කරන්න කියන එක නෙවෙයි තමන්ගේ අඩුපාඩු හදාගන්න කටයුතු කරගන්න එකයි ඊට පස්සේ හම්බ කඩ වර්ජනය කරන්න කිව්වනම් හරි. මොකද මිනිස්සු කැමති නෑ තමන්ගේ ජාතියේ එකා කියලා ඌගේ පඩ බල බල ඌගේම කඩේට යන්නයි, බාල බඩු ගන්නයි, හැතප්ප ගණන් ඇවිදින්න පොඩි දේකටත්.

    ekanam aththa baduwak ganna giyama samahara welawata hariyana ewath na ban. arun karanne load ganan genalla danawa. ape eunta ehema salli nane genna.
     

    Nuwanniit

    Member
    Jan 25, 2008
    14
    0
    0
    Gampaha
    Sinhalunea Nagitapiyaw

    :shocked::shocked::shocked::shocked:

    moderate_muslim.gif



    Muuu mea thread eken pen nana dea hari... Nikan kea nogaha wadeata set wiyalla Elakiri Kollo tika

    Deepalla Rep.. Yawapalla Emails... Apea loakea watea inda kolla nta

    Un sup eka dey..
    ------------------------------------------------------------

    Sinhalaya upath palanaya gana hiththa hitha hitha sanwara weddiii.. Thambiyooo tika lamay poalim ganan haday. Yakoo nagiitapiyaw dan wath.... Nagitala balapiyaw mea sinhalayata wenda yana dea gana.. Sri Lankawa apea rata yakunea,.... Thongalea kapa pu paharayn ta mea rata kala dan da denawa epa.. Owun rena rena thana lakunak tiyala yana weasa Jathiyak.......
    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:


    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1398561


    Mea thread eka balapiyaw.... Menda mun wadi wena hati.. Hithata dukay ban sihala kollet katiyata. Mun apita arala... Mun ratawal hada gandawa
    Apea kala kanni unta bayea puka denawa
    ..
     
    Last edited: