ඇයි ඉතුරු කෑල්ලත් කපාගන්න අස්යිදLOL
ritan eka ubalata lesi wenne ne.
දැන්වත් කට පුක වහාගේන වෙන දෙයක් බලන් දෙන දෙයක් කලා හිටපන්
නැත්තම් ඉතින් අර 3දෙනා ගිය පාරේ යමු


ඇයි ඉතුරු කෑල්ලත් කපාගන්න අස්යිදLOL
ritan eka ubalata lesi wenne ne.


LOL
ritan eka ubalata lesi wenne ne.
american ewain kala dan alla awath iraq ganu ganan ganne na
nabiyata nam thama chance us army podina unta gahane natuwa ati nabiyata taram mol nane unta
dont forget majority people are Sinhalesejust getting started... Long way to Go...

Don't forget you have debt to Arabic counties for past war...![]()
LOL
ritan eka ubalata lesi wenne ne.
We will defeat Israel. Fucking Christians....![]()

We will defeat Israel. Fucking Christians....![]()



Don't forget you have debt to Arabic counties for past war...![]()

Saudi arabia vala srilankika Risana ge bella kapana velave mea srilankika muslim aya kohedha hitiye ??

First we raid every Budhist temple in Western Province, Then whole country.
allah will b proud of u
ask allah to coming to aluthgama to rescue u all he will say u jzt fk off 
Un e welawe full busy kattiyak kudu genna gihin . Kattiyak mehe expire wechcha beheth date wenas karaka repack karanawa.tawa tawa jattiyak kunu kama repack karanawa anith kattiya kuraneta baye ganita dagena. Gahanawa.![]()

epicබින්දු;16792730 said:අම්මපා හොදි බහින්න කාලත් මුං තවම පොර ටෝක් දෙන්න එනවා නේ
![]()
muslim kellek gen ahpan un baninawa kona th magula kurane tiyena widiyta gahane kisi wadak na kiyla
Nanasaara ponnayaa ko? baye hangila?? okawa marana eka maranawaa..

ඇයි මේ ෆොන්ට් සයිස් 7. තවම පස්චාත් භාගය පුපුරු ගසනවද 
මේ අර පෙට්රල් ස්ටෝර් කරන්න ගිහින් අහු වෙච්ච උන් මුලින් බේරගනිල්ලා මෙතන බොරුවට බුරන්නේ නැතුව Nanasaara ponnayaa ko? baye hangila?? okawa marana eka maranawaa..
dan ahnawa ko kiyla ubata nabiya kakul asse karada e welawe?Munwa form karane munge ganu. Iraq un afghan un kona thiyena american poluwalin kawata munta chance nane. Oya munge ganunta munea epa wela americawen genna ganna dena plan ekakmuslim kellek gen ahpan un baninawa kona th magula kurane tiyena widiyta gahane kisi wadak na kiyla
![]()

මුංගේ තුන්කාලෙ සැප මදිනේඇයි fake.... සුදූ ?Nanasaara ponnayaa ko? baye hangila?? okawa marana eka maranawaa..

Ponna Nanaya me para kanawa sivura puke gahala puka thripitake gahanna.
th awath oya huk@ nata puka nodi Buddihist weyan
dan mechara ubala loke watenma kanawa ubalage ganunta loke watema humudawal bassanawa ko allah? Uba mulin unwa beran hitapan paw oi