මුස්ලිම් ජාතිකයන් ලංකාවෙන් පිටවෙන්න සූද&

ඇසල33

Member
Jun 16, 2014
65
6
0
LOL
ritan eka ubalata lesi wenne ne.
ඇයි ඉතුරු කෑල්ලත් කපාගන්න අස්යිද
දැන්වත් කට පුක වහාගේන වෙන දෙයක් බලන් දෙන දෙයක් කලා හිටපන්
නැත්තම් ඉතින් අර 3දෙනා ගිය පාරේ යමු :lol::lol:
 

giggee

Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    LOL
    ritan eka ubalata lesi wenne ne.

    Dan lesi athi iraq walai afghan walai ubalage ganunta american ewa bahiddi hikz palayan ban yanna:D american ewain kala dan alla awath iraq ganu ganan ganne na:lol: nabiyata nam thama chance us army podina unta gahane natuwa ati nabiyata taram mol nane unta:D
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Saudi arabia vala srilankika Risana ge bella kapana velave mea srilankika muslim aya kohedha hitiye ??
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Saudi arabia vala srilankika Risana ge bella kapana velave mea srilankika muslim aya kohedha hitiye ??

    Un e welawe full busy kattiyak kudu genna gihin . Kattiyak mehe expire wechcha beheth date wenas karaka repack karanawa.tawa tawa jattiyak kunu kama repack karanawa anith kattiya kuraneta baye ganita dagena. Gahanawa. :yes:
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    :P අම්මපා හොදි බහින්න කාලත් මුං තවම පොර ටෝක් දෙන්න එනවා නේ :lol::lol::D:D
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    First we raid every Budhist temple in Western Province, Then whole country.

    Really ? You are so brave . Even allah z afraid to come to aluthgama :D allah will b proud of u :D ask allah to coming to aluthgama to rescue u all he will say u jzt fk off :lol:
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    බින්දු;16792730 said:
    :P අම්මපා හොදි බහින්න කාලත් මුං තවම පොර ටෝක් දෙන්න එනවා නේ :lol::lol::D:D

    Munwa form karane munge ganu. Iraq un afghan un kona thiyena american poluwalin kawata munta chance nane. Oya munge ganunta munea epa wela americawen genna ganna dena plan ekak:D muslim kellek gen ahpan un baninawa kona th magula kurane tiyena widiyta gahane kisi wadak na kiyla:D
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    Nanasaara ponnayaa ko? baye hangila?? okawa marana eka maranawaa..

    :lol::lol: ඇයි මේ ෆොන්ට් සයිස් 7. තවම පස්චාත් භාගය පුපුරු ගසනවද :lol::lol: මේ අර පෙට්‍රල් ස්ටෝර් කරන්න ගිහින් අහු වෙච්ච උන් මුලින් බේරගනිල්ලා මෙතන බොරුවට බුරන්නේ නැතුව
     
    Aug 18, 2011
    6,147
    788
    0
    Munwa form karane munge ganu. Iraq un afghan un kona thiyena american poluwalin kawata munta chance nane. Oya munge ganunta munea epa wela americawen genna ganna dena plan ekak:D muslim kellek gen ahpan un baninawa kona th magula kurane tiyena widiyta gahane kisi wadak na kiyla:D

    ඔව් ඔව්. ඇෆ්‍රිකන් ඇමරිකන් එවුන්ගේ සයිස් 10 පොලු ප්‍රහාරවල රස වැටිලා ඉන්නේ. :lol::lol: මුංගේ තුන්කාලෙ සැප මදිනේ
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Ponna Nanaya me para kanawa sivura puke gahala puka thripitake gahanna.

    Ubala me kawana hadanawa arahe iraq wala ubalage ganu puke katayam enakam kanawa ko ubala moko kare ? Allah balu wela ou:lol: th awath oya huk@ nata puka nodi Buddihist weyan:D dan mechara ubala loke watenma kanawa ubalage ganunta loke watema humudawal bassanawa ko allah? Uba mulin unwa beran hitapan paw oi:D