mawanalle meeting thiba nam budda duwai. sivuru galola. wara ponna bauddayo aaye. dan awoth nam gahanne mannen.
Ubalage kona kapapu mannenda?
hhm oya mannen gahala iraq wala kello beraganinmawanalle meeting thiba nam budda duwai. sivuru galola. wara ponna bauddayo aaye. dan awoth nam gahanne mannen.
hhm oya mannen gahala iraq wala kello beraganinබින්දු;16792803 said:දැං මෙතන ෆොන්ට් සයිස් 7 එකෙන් ටයිප් කර කර ඉන්නේ පුලුවන් නම් අල්ලව ගෙන්නලා ඌට කියලා අපිව බෑන් කරවලා පෙන්නපන්එහෙම කරොත් මමත් අද ඉඳං වල්ලගේ අනුගාමිකයෙක් වෙනවා
![]()

buddata kiyapanko heta anidda kana kama diwasin dakala puk para walakwanna kiyalaa nanayage ammata hikei okata karana de dakala.
manne gahaganin pu ke
diwasin balana one na naki nabiya gana kiyana nam sure ekata podi kellekge kakul asse dagena athi .buddata kiyapanko heta anidda akana kama diwasin dakala puk para walakwanna kiyalaa nanayage ammata hikei okata karana de dakala.

පොර ටෝක් නම් තියෙනවා රට අල්ලන්න. ඒත් අල්ලට තමංගේ එකෙක් බේරගන්න බෑ. එහෙන් ඉරාකේ කනවා හොදි බහින්න. සිරියාව, ලිබියාව හාන්සියි. පලස්තින් කාරයොන්ට යුදෙව්වෝ කෙලත් නැතුව පු@ අරිනවා 
සූඩාන් කාරයෝ නවලා, ක්රිස්තියානි උන් දකුණු සුඩානේ හදාගත්තා. පුටින් චෙච්නියා තම්බින්ට තියාඅගෙන අරිනවා. කෝ බන් උඹලගේ වැඩ 

බොරුවට මෙතන ලොකු ෆොන්ට් එකෙන් ටයිප් කරලා උඹලගේ වල්ලයි, නබියයි ජෝක් එකක් කරගන්න එපා බන්. ලැජ්ජ නැද්ද නිකන් මෙහෙම චාටර් වෙන්න 
ඉස්සෙල්ලා උඹලා සෙට් වෙලා අල්ලට ප්රේ කරපන්. මතක ඇතුව අල්ල හු###බාර් කියන්න එපා. අල්ලට ඕක නිසා තමයි මල පැනලා ඇත්තේ. තමංගේ ගෝලයෝ හැමදාම හු## කියද්දි මොන ලොක්කටද මල නොපනින්නේ. උඹලා වෙන මොකක් හරි කියලා ප්රේ කරලා අර මං උඩින් කියපු එක රටක් හරි බේරලා දෙන්න කියපන්. ඊට පස්සේ අපි ආයෙත් මේවා ගැන කතා කරමු 

U uge kona kapapu mannen thamai ratama allanna hadanne. Allata pissuda manda mehema modayo mawanna. Naki nabiyada danne na muwa mawweබින්දු;16792864 said:
කෝ විසිල් විතරයි නේ බල්ටි නැද්දපොර ටෝක් නම් තියෙනවා රට අල්ලන්න. ඒත් අල්ලට තමංගේ එකෙක් බේරගන්න බෑ. එහෙන් ඉරාකේ කනවා හොදි බහින්න. සිරියාව, ලිබියාව හාන්සියි. පලස්තින් කාරයොන්ට යුදෙව්වෝ කෙලත් නැතුව පු@ අරිනවා
සූඩාන් කාරයෝ නවලා, ක්රිස්තියානි උන් දකුණු සුඩානේ හදාගත්තා. පුටින් චෙච්නියා තම්බින්ට තියාඅගෙන අරිනවා. කෝ බන් උඹලගේ වැඩ
බොරුවට මෙතන ලොකු ෆොන්ට් එකෙන් ටයිප් කරලා උඹලගේ වල්ලයි, නබියයි ජෝක් එකක් කරගන්න එපා බන්. ලැජ්ජ නැද්ද නිකන් මෙහෙම චාටර් වෙන්න
ඉස්සෙල්ලා උඹලා සෙට් වෙලා අල්ලට ප්රේ කරපන්. මතක ඇතුව අල්ල හු###බාර් කියන්න එපා. අල්ලට ඕක නිසා තමයි මල පැනලා ඇත්තේ. තමංගේ ගෝලයෝ හැමදාම හු## කියද්දි මොන ලොක්කටද මල නොපනින්නේ. උඹලා වෙන මොකක් හරි කියලා ප්රේ කරලා අර මං උඩින් කියපු එක රටක් හරි බේරලා දෙන්න කියපන්. ඊට පස්සේ අපි ආයෙත් මේවා ගැන කතා කරමු

U uge kona kapapu mannen thamai ratama allanna hadanne. Allata pissuda manda mehema modayo mawanna. Naki nabiyada danne na muwa mawwe![]()



අර සස්ටජන් කියන හාදයා මගෙන් අහල තිබ්බ ලංකිවෙ ඉස්ලාමීය අන්තවාදීන් ඉන්න බවට සාධක පෙන්නපං කියල........
බින්දු;16792898 said:ශුවර් එකට මූ වගේම මෝඩ වාහෙලා වෙන්න ඕන ඔය අනිත් තම්බි රටවලත් ඉන්නේ. ඇමරිකන් කාරයා මුංගේ තෙල් ටික හූරගන්නවා. ඒ අතරේ තම්බි-තම්බිම කොටවනවා, කොටවලා තෙල්වලට දීපු සල්ලි ටික ආපහු ගරාගන්නවා පරන වෙපන් ටිකක් දීලා. අන්තිමට ඇමරිකන් කාරයට තෙලුයි, සල්ලියි දෙකම හම්බෙනවා. මෝඩ තම්බි ටික මරාගෙන වල පල්ලට යනවා![]()
බින්දු;16792898 said:ශුවර් එකට මූ වගේම මෝඩ වාහෙලා වෙන්න ඕන ඔය අනිත් තම්බි රටවලත් ඉන්නේ. ඇමරිකන් කාරයා මුංගේ තෙල් ටික හූරගන්නවා. ඒ අතරේ තම්බි-තම්බිම කොටවනවා, කොටවලා තෙල්වලට දීපු සල්ලි ටික ආපහු ගරාගන්නවා පරන වෙපන් ටිකක් දීලා. අන්තිමට ඇමරිකන් කාරයට තෙලුයි, සල්ලියි දෙකම හම්බෙනවා. මෝඩ තම්බි ටික මරාගෙන වල පල්ලට යනවා![]()
unge parana ewa okkoma munta denawa paw oi mun api me bannata loke watenna kanawa. Ganun wa tiyan palanawa api me thawath mun wa madawanawa
dan mekema thread kiyaka nondi da 
ආහ්, එතකොට සස්ටජන් එහෙනම් මුස්ලිම් එකෙක්.. නෙදකින් වලත්තයා, ඔකා තමා ගැනිගේ නන්ගිව සහේට ගන්න ක්රමයක් ඇහුවේ.. තුක්.. විතරක් වසලයො..අර සස්ටජන් කියන හාදයා මගෙන් අහල තිබ්බ ලංකිවෙ ඉස්ලාමීය අන්තවාදීන් ඉන්න බවට සාධක පෙන්නපං කියල........
මෙන්න සාධක..........
දැන් බලංගනින් මස්සිනා........




උබලා රැවටෙන්න එපා බන්.. ගහන ගේමක් ගහපන් මොලෙන්.. කඩු පොලු අරගෙන ඔඋන්ට ගහන්න ගියාම බොලාලව තමා ජාතියන්තරේ දකින්නේ ලේ බොන උන් හැටියට.. උබලව අවුස්සන එක උන්ට පේන්නේ නැනේ.. උබලා ඒ නිසා ඒක දැනගෙන කරන ගේමක් හීනියට තදින් කරහන්..මුන් හදන්නේ ආයෙත් අවුසල මොනවා හරි කරව ගන්න . කොහේවත් ඉන්න මිනිස්සු මැරෙන්න නැතිව මෙන්න මුන් නං මේ ගැටුම් වලින් මැරෙන්නේ හිතට දුකක් නෑ
ආහ්, එතකොට සස්ටජන් එහෙනම් මුස්ලිම් එකෙක්.. නෙදකින් වලත්තයා, ඔකා තමා ගැනිගේ නන්ගිව සහේට ගන්න ක්රමයක් ඇහුවේ.. තුක්.. විතරක් වසලයො..![]()
nabiya ayth ipadila wage
u podi badu gahala salli nasti karakada koheda dan parana walan wala kanneඋබලා රැවටෙන්න එපා බන්.. ගහන ගේමක් ගහපන් මොලෙන්.. කඩු පොලු අරගෙන ඔඋන්ට ගහන්න ගියාම බොලාලව තමා ජාතියන්තරේ දකින්නේ ලේ බොන උන් හැටියට.. උබලව අවුස්සන එක උන්ට පේන්නේ නැනේ.. උබලා ඒ නිසා ඒක දැනගෙන කරන ගේමක් හීනියට තදින් කරහන්..
උබලා රැවටෙන්න එපා බන්.. ගහන ගේමක් ගහපන් මොලෙන්.. කඩු පොලු අරගෙන ඔඋන්ට ගහන්න ගියාම බොලාලව තමා ජාතියන්තරේ දකින්නේ ලේ බොන උන් හැටියට.. උබලව අවුස්සන එක උන්ට පේන්නේ නැනේ.. උබලා ඒ නිසා ඒක දැනගෙන කරන ගේමක් හීනියට තදින් කරහන්..

බින්දු;16793254 said:රටෙන් පිටවන මුස්ලිම් ජනයාට නොමිලේ ගුවන් ටිකට්පත් ලබා දීමට අප සූදානම්
-ශ්රී ලංකන් ගුවන් ස්ඒවය -
allata mala panala plane eka wattai da man da hukbar kiyla