උබ වැඩ කරනව හරි මදි කියල වෙන එකෙක්ව දාලද කොහෙද උබටත් නොකියමඅමුතු account ටිකකුයි අමුතු thread ටිකකුයි වැටෙනවා ප්රෙන්ස් ලඟදි ඉඳන්.
අමුතු account ටිකකුයි අමුතු thread ටිකකුයි වැටෙනවා ප්රෙන්ස් ලඟදි ඉඳන්.
මම දේශපාලනෙන් මිදිලා ප්රෙන්. තුන් පැත්තේම උන්ව සැරට අවුස්සලා පොඩි ආතල එකක් නම් ගන්නවා. ලෝක දේශපාලනේ ජර්න හිතෙන්නෙත් නෑ ප්රෙන් , අපේ ස්කොට් අයියා පරාද උනානේ.උබටම හොයාගන්න පුලුවන් ඔය අටලුගම වගේ පැත්තක ගෙයක් අරගෙන හවසට පිරිත් ටිකක් දැම්ම නන් ටිකක් සද්දෙට
උබ වැඩ කරනව හරි මදි කියල වෙන එකෙක්ව දාලද කොහෙද උබටත් නොකියම
මන් මේ කියන එක දැන් උබලගේ මුස්ලිම් යාලුවෙක් ඉන්නවනම් කෝල් එකක් අරන් අහපන් හරිද ? අහපන් කෝලද ? පෙප්සිද මචන් බොන්නේ කියාලා ?
අනිවා මේක අහලම මට දාන රිප්ලයි එකක් දාපන්කෝ.හිතට අවංක වෙයං,මන් මේ උබලට මහා පොලවේ තියෙන යථාර්ත්තය පෙන්නන්න හදන්නේ ,ලේබල් ගහන්න නෙමේ
උඹම කියපන්කො සිද්දියඅනේ මේ ෂර්ලොක් හෝම්ස් මහත්තයෝ මුස්ලිම් උන් එක්ක මම ගැටිලා නෑඔච්චර බ්රෝඩ් විදිහට රේස් එකක් ගැන අයිඩියා එකක් ගන්න බැරිනං පුතා
1) ඔයා බොරුව දාන බටොයි (බයි+ටොයි ) දේසපාලන ගණිකා එකවුන්ට් ඒකක්
2) ගේ අස්සටම රිංගගන මිනිස්සු ආස්සරේ නොකරන එකෙක්..
muslim ung witharak inna, sinhala ung nethi thenakata gihilla saddeta pirith dhaanne ahawal ekatada ??උබටම හොයාගන්න පුලුවන් ඔය අටලුගම වගේ පැත්තක ගෙයක් අරගෙන හවසට පිරිත් ටිකක් දැම්ම නන් ටිකක් සද්දෙට
උබ වැඩ කරනව හරි මදි කියල වෙන එකෙක්ව දාලද කොහෙද උබටත් නොකියම
කලබල වෙන්න එපා ටෙස්ට් එකක් කිව්වෙ අරූට මුස්ලිම් උන් ජාතිවාදීද නැද්ද බලන්න. උබටත් ඕනි නන් එහෙම ටෙස්ට් එකක් කරල බලපන් සින්හලු ජාතිවාදීද නැද්ද බලන්න.muslim ung witharak inna, sinhala ung nethi thenakata gihilla saddeta pirith dhaanne ahawal ekatada ??
Muslim ung nethi Kelaniya piliyandhala peththakata gihilla allahu akbar kiyala saddheta loudspeaker eken demmoth kohomada aathal eka? pansalak gaawata gihilla demmoth thawath aathal, ethakota sinhalayo nikang idhi kiyala hithanawada?
harakek wage jaathivadhi widhihata hithala comment karannepa
මම දේශපාලනෙන් මිදිලා ප්රෙන්. තුන් පැත්තේම උන්ව සැරට අවුස්සලා පොඩි ආතල එකක් නම් ගන්නවා. ලෝක දේශපාලනේ ජර්න හිතෙන්නෙත් නෑ ප්රෙන් , අපේ ස්කොට් අයියා පරාද උනානේ.
@SLK_sri Media Unit එකේ උන් කොච්චර කුණුහරපෙන් බැන්නත් , @HAneo එක්ක එකතු වෙලා වකුගඩු ඇඹරුනත් මුස්ලිම් උන්ව මරනවා යකෝ. මරාගෙන මැරෙනවා (පපුවට ගසමින් මේක කියන්නේ ).
mata karanna onene, aruta kivvanam hari dekama karala balanna kiyala, api test eka karannethuwama therum gaththa Aluthgama, Digana peththe ehema (deshapalakayonta rewatichcha ung handa)කලබල වෙන්න එපා ටෙස්ට් එකක් කිව්වෙ අරූට මුස්ලිම් උන් ජාතිවාදීද නැද්ද බලන්න. උබටත් ඕනි නන් එහෙම ටෙස්ට් එකක් කරල බලපන් සින්හලු ජාතිවාදීද නැද්ද බලන්න.
ඒ මොකටද ඌ අහල තියෙන ප්රශ්නෙට උත්තරේ දුන්නම ඇති.mata karanna onene, aruta kivvanam hari dekama karala balanna kiyala, api test eka karannethuwama therum gaththa Aluthgama, Digana peththe ehema (deshapalakayonta rewatichcha ung handa)