මුස්ලීම්_රටවල_තහනම්_කරයි_සිංහල බෞද්ධයා”_ඇ&#350

dath kimbula

Well-known member
  • Jan 17, 2011
    35,838
    3,595
    113
    මහපොලව.....
    wadak nathi thread danna epa ban. wena ratawala magul apita wadak nahane. api samagiwa mehe innakota.

    පොඩ්ඩක් උඩින් තියන එක රිප්ලයි එකක් තියනව, ඒක කියවල බලපන් පොන්ස්......
    ගේම ඉල්ලන්නේ කවුද කියල එතකොටවත් තේරුම් යන්නේ නැත්නම් ඉතින් උඹ අම්බ පොන්ස් කෙනෙක්.....!!!!
     

    sira kolla

    Member
    Sep 15, 2011
    620
    106
    0
    කොහොම හරි තමන්ගේ නිරුවත වස ගන්න ඕනේ නිසා තමයි ඔය වෙබ් site block කරලා තියෙන්නේ :lol:
     
    Last edited:

    TwoTone

    Well-known member
  • May 28, 2010
    6,769
    702
    113
    කොහොම හරි තමන්ගේ නිරුවත වස ගන්න ඕනේ නිසා තමයි ඔය වෙබ් සිතේ block කරලා තියෙන්නේ :lol:

    මාත් ඕකම තමා කිව්වේ. ඒකට හම්බයෙක්ට මල ජම්ප් වෙලා අපේ අම්මව මතක් කරලා -රෙප් දීල :lol:
    හැබැයි ඒ ගොබ්බයට රෙප් පවර් එකක් වත් නෑ :rofl::lol:
     

    sira kolla

    Member
    Sep 15, 2011
    620
    106
    0
    මාත් ඕකම තමා කිව්වේ. ඒකට හම්බයෙක්ට මල ජම්ප් වෙලා අපේ අම්මව මතක් කරලා -රෙප් දීල :lol:
    හැබැයි ඒ ගොබ්බයට රෙප් පවර් එකක් වත් නෑ :rofl::lol:


    :lol::lol::lol::lol:

    ekath block karala
     

    Mr Dilshan

    Well-known member
  • Jun 16, 2007
    5,439
    759
    113
    මාත් ඕකම තමා කිව්වේ. ඒකට හම්බයෙක්ට මල ජම්ප් වෙලා අපේ අම්මව මතක් කරලා -රෙප් දීල :lol:
    හැබැයි ඒ ගොබ්බයට රෙප් පවර් එකක් වත් නෑ :rofl::lol:

    ලඟදි කොන කපාගත්තා සාටකයක් පස්සේ යන කෙනක් වෙන්න ඇති
     

    MorningAfterDark

    Well-known member
  • Feb 22, 2011
    2,175
    648
    113
    The Land of The Dark
    අපේ බෞද්ධ සහෝදරයින්ට මොකද දන්නේ නැහැ මෙච්චර කේන්ති ගිහිල්ල තියෙන්නේ. කවුරු උනත් තමුන්ගේ ආගමට අගෞරව කරනවට කැමති නැහැ. එහෙම නෙවෙයිනම් අයි අපේ අවිහිංසාවදී බෞද්ධ මිත්‍රයෝ Akon ගේ concert එක තියන්න දෙන්නේ නැතුව මහරාජා ආයතනයට අවිහිංසාවාදී සාමකාමී මැර ප්‍රහාරයක් එල්ල කරේ? එතකොට පැරිස් වල buddha bar එක වහන්න කියල ගිරිය පුප්පගෙන කෑ ගැහුවේ? මහා ලොකුවට පුරසාරම් දොඩනවා අර රටේ අහවල් බෞද්ධ විහාරයේ වෙසක් මහා ඉහලින් සැමරුවාය, ඒ රටවල ඉන්න ලාංකීය වගේම ඒ රටින් බුද්ධාගම වැළඳ ගත්තු විදේශිකයනුත් ආවය එක අපිට මහා ආඩම්බරයක්ය කියල. එත් මේ රටේ සුළු ජාතින්ට නිදහසේ තමන්ගේ ආගම අදහන්න දෙනවද අපේ මේ අවිහිංසවාදී බෞද්ධයෝ? අමු ම්ලේච්ඡ හැදියාව තමයි පෙන්නන්නේ. පෙන්නේ නැද්ද liberty plaza එකේ සිද්ධියේදී සිවුර පොරෝගත්තු ත්‍රස්තවාදී ගනයෝ ටිකක් හැසිරිච්ච කැත? සුළු ජාතීන්ගේ ආගමික ස්ථාන කඩනවා. (තලේබාන් කරෙත් ඒ ටිකමනේ) එහෙම නම් ඒක සාධාරණ වෙන්නේ වෙනත් රටවලත් බෞද්ධාගමික සිද්ධස්ථාන කඩලා ඉවත් කරන්න ඕනේ.
    ඔය block කරපු website වල තියෙන්නේ ඔය බෞද්ධ ත්‍රස්තවාදීන්ගේ ඔළුවල ඔඩු දුවන ආගම්වාදය විතරයි. උන්ගේ ලේවල තියන ම්ලේච්චත්වය ලියල තියන කැත වචනවලින්ම තේරෙනවා. ලංකාවේ ගනයෝ හැසිරෙන කැත දැක්කම උන්ට මීට පස්සේ කිසිම රටකින් visa දෙන එකක් නැහැ. (london වල මහා ගණයත් දැන් බාලාපචාරයකට කොටු වෙලානේ ඉන්නේ).

    PONNAYA Thda Mage Repkapuwe, Kapanawanam Nama dala Kapapan
    HAMBA PONNAYA, THOPE OYA JIHAD eka HAdagena
    RATA ALLNNA HAdanida
    THope Heluwa GAlawenakota Oyawage
    Pora Talk deela <sudano wennada Hadanne
    Kari Hamabaya
     

    don03

    Well-known member
  • Mar 31, 2010
    1,829
    460
    83
    සිදාදියේ
    ලැජ්ජාවේ බෑ. ඔය මොකවත් නැනේ අර සර්ව බලදාරිය මුස්ලිම් හම්බ ජාතිය විතරක් මවල තිබ්බනම්. මුට නම් ඇත්තටම පිස්සු .

    සර්ව බලදාරී?????? මගෙ කලු ලෑලි මයිල් පු*!!! (මයි ඩාර්ක් ෆ්ලෑට් හෙයාරි ඈස්)
     
    Last edited:

    Djtharindur

    Member
    Dec 26, 2009
    2,666
    363
    0
    ඇත්ත එළිවෙද්දී..පලු යද්දී..ඇත්ත හංගනවා බය වෙලා....:shocked::P:rofl:;)
     

    Rex921

    Well-known member
  • Nov 6, 2008
    41,027
    1,957
    113
    Scandinavia
    PONNAYA Thda Mage Repkapuwe, Kapanawanam Nama dala Kapapan
    HAMBA PONNAYA, THOPE OYA JIHAD eka HAdagena
    RATA ALLNNA HAdanida
    THope Heluwa GAlawenakota Oyawage
    Pora Talk deela <sudano wennada Hadanne
    Kari Hamabaya
    Mageth rep kapala ban... Mun hithagena athi loku wedak kala kiyala.......munge redi galawanakota rep kapala danawa.. Mun hithagena athi api ethakota comment karana 1 nawathwai kiyala.. otu hambayoo....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: බින්දු

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    UAE KIYANNE FREE RATAK

    even here they allow catholic churchs

    but stuff which insults islam is punishable

    theres no serious stuff here like saudi

    im not sure soon elakiri will be blocked too
    because it has too much tags with bad meanings for islam
     

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    මුස්ලීම්_රටවල_තහනම්_කරයි... 09-30-2011 07:56 AM go fuk a duck!
    aththa pako kiwwe ponnaya wage rep kapanne:angry:
    OW MAMA MUSLIM MAMA DASAKATA KIHIPA SARAYAKMA ELA KIRI EKATA AWILLA TOPICS KIYAWANAWA ATHAL EKATA

    lankawe gathiyak thiyena nisa

    dan thopi nisa me site ekatath issarahata enna bari wenawa:angry:
    proxy nam pawichchi karanne naha
    cid eken illan kanne mokatada



    hamadama eka thread ekak hari muslim ewunta banala danawa
    yako balagena giyama mun 20 yrs war karapu tamils lata wada muslim ekka mala ne

    ane ammapa meka kawada ivarayak weida?
     

    Banks PLK

    Well-known member
  • Apr 18, 2010
    3,995
    412
    83
    AUH, CMB , DXB
    ithin ratak hatiyata meke waraddak thiyenawada?



    Prohibited Content Categories
    1.
    Internet Content for Bypassing Blocked Content
    This category includes Internet Content that allows or assist Users to access Blocked Content.
    2.
    Internet Content for Learning Criminal Skills
    This category includes Internet Content that either provides instructions for or identifies methods to promote, encourage or provide the skills to commit illegal or criminal or unethical activities. These include bomb-making, phreaking (breaching phone security or phone service theft), scams and fraud, terrorism, evading law enforcement, stalking, lock picking, selling pirate material such as commercial software, music, videos or others.
    3.
    Dating Internet Content
    This category includes Internet Content that provides online dating or matchmaking which contradicts with the ethics and morals of the UAE.
    Exemptions: Chatting services, chatting groups, social networking and forums.
    4.
    Internet Content for Illegal Drugs
    This category includes Internet Content that provides information on purchasing, manufacturing, promoting and using illegal drugs.
    5.
    Internet Content containing Pornography and Nudity
    This category includes Internet Content that contains material of a pornographic nature, or relates or depicts acts of homosexuality, nudity and sexual material (including stories, jokes, animations, and video) or Internet Content that promotes sexual activity. It includes Internet Content which promote the distribution of above material (such as Peer-to-Peer websites and links).
    6.
    Gambling Internet Content
    This category includes Internet Content that is relevant to gambling or such as gambling links, tips, sports picks, lottery results, as well as horse, car or boat racing.
    7.
    Internet Content for Hacking and Malicious Codes
    This category includes Internet Content that distribute information and tools for hacking (root kits, kiddy scripts, etc.) that help individuals gain unauthorized access to computer systems. Also include Internet Content
    Page 1 of 2
    Page 2 of 2
    that distributes tools or information for producing and distributing malicious codes such as viruses, worms or Trojan horses.
    Exemptions: Information security including ethical hacking.
    8.
    Internet Content that are offensive to Religions
    This category includes Internet Content that contains material which expresses hate to religions.
    9.
    Phishing Internet Content
    This category includes Internet Content where entities or persons falsely represent themselves as a “legitimate” businesses or enterprises for the purpose of deceiving and obtaining form Users, valuable information such as bank account or email account information including details such as usernames, passwords, credit card details or bank account details.
    10.
    Internet Content that downloads Spyware
    This category includes Internet Content that downloads Spyware which gathers private information of the users without his or her knowledge.
    11.
    Internet Content providing Unlicensed Voice over Internet Protocol (VoIP) service
    This category includes Internet Content that allows access to services which are prohibited in accordance with the TRA’s Voice over Internet Protocol Policy.
    12.
    Terrorism Internet Content
    This category includes Internet Content of terrorism groups and related Internet Content that support terrorism and publish and distribute materials for terrorism or include material for training and encouraging terrorism or help to serve terrorism groups such as funding, facilitating communication and other direct and indirect services.
    13.
    Prohibited Top Level Domain (TLD)
    This category includes Internet Content under a Top Level Domain names which offends against, is objectionable to, or is contrary to the public interest, public morality, public order, public and national security, Islam morality or is otherwise prohibited by any applicable UAE law, regulation, procedure, order or requirement.