මුහම්මද් ගේ නව යොවුන් වැන්දඹු බිරිඳ | Safiya, widowed and married by M

rooshan2008

Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    mama oka dekka.den umbata okata magenda answer ekak one ? :dull:

    hemogenma ahanne ? mkkda thiyana awula ? samaharu innawa man ne kiyanne manussayek unath hema ekama ehamai ? :(, eath mama hemoma narakai kiyanne ne. muslim una kiyala naraka wenneth ne honda wenneth ne, eath agama hariyata pilipeddanam ooo hariyata innawa... e wagema thama hema agamakma :)...

    P.S. man kage hari hitha ridewwanam sorry :baffled:
     

    GayanSV

    Member
    Aug 16, 2011
    2,632
    210
    0
    ගෙදර
    hemogenma ahanne ? mkkda thiyana awula ? samaharu innawa man ne kiyanne manussayek unath hema ekama ehamai ? :(, eath mama hemoma narakai kiyanne ne. muslim una kiyala naraka wenneth ne honda wenneth ne, eath agama hariyata pilipeddanam ooo hariyata innawa... e wagema thama hema agamakma :)...

    P.S. man kage hari hitha ridewwanam sorry :baffled:
    ado umba kurunegalada ? :confused:
     

    ruff2000

    Banned
    Sep 12, 2007
    937
    339
    0
    සිංහල මගේ රට
    මට ඔක්කෝටම කලින් කියපන්කො තෝ ඉස්ලාම් ගෑන දන්න දෙවල් . දන්න් දෙවල් විතරක් කථා කරපන් .... නෝදෑකින් වල මුසලයා !!!

    මම දැනට අවුරුදු 4ක කාලයක් වෙනවා සෞදි අරාබියට පය තියලා,
    මට ආව දවස් වල ඉඳල ලොකු ප්‍රශ්නයක් වුනේ බාෂාව ඒ අනුව මම අරාබි ඉගෙන ගැනීමේ පාසලකට ඇතුල්
    වුනා ,ඉන්පසු දැනට මට අරාබි ලිවීමටත් කියවීමටත් හොඳ හැකියාවක් තියෙනවා,මෙහෙ තිබෙන පොත් පත උඹල (ඉස්ලාම් සම්බන්දයෙන්)උඹල ලංකාවේ දැකලත් නැතුව ඇති ,
     

    GayanSV

    Member
    Aug 16, 2011
    2,632
    210
    0
    ගෙදර
    hemogenma ahanne ? mkkda thiyana awula ? samaharu innawa man ne kiyanne manussayek unath hema ekama ehamai ? :(, eath mama hemoma narakai kiyanne ne. muslim una kiyala naraka wenneth ne honda wenneth ne, eath agama hariyata pilipeddanam ooo hariyata innawa... e wagema thama hema agamakma :)...

    P.S. man kage hari hitha ridewwanam sorry :baffled:

    mehemai machan seen eka. umba hondata umbe aagama pilipeddata okkoma ehemai kiyala hitanna epa.

    umba dannawane pahugiya dawas wala siddi keepayak una.samahara ewa media walata release kale ne.

    example ekak widiyata meka gammu. umba dannawada lankawe kuuragala kiyala purana bouddha rahatan wahansela weda wasaya karapu tenak tiyanawa. den eka muslims la allagena eka unge tenak kiyala kiyanawane.ethakota eka hari wedak da ? kiyapan :oo:

    me langadi sinhala lamai dennekwa kepuwa.eka harida kaiyala kiyapan ? :oo:

    tawa police karayek maranna epa kiyala wenda weteddi kepala meruwa.eka harida kaiyala kiyapan ? :oo:

    api denna thailand walata yanna kalin umba mewata answer ekak deela hitapanko :nerd::dull:


    (eka atakata mewa gena umbalath ekka katha karala wedak ne ban.eka hariyata horage ammagen peena ahanawa wage ...) :dull:
     
    Last edited:

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    mehemai machan seen eka. umba hondata umbe aagama pilipeddata okkoma ehemai kiyala hitanna epa.

    umba dannawane pahugiya dawas wala siddi keepayak una.samahara ewa media walata release kale ne.

    example ekak widiyata meka gammu. umba dannawada lankawe kuuragala kiyala purana bouddha rahatan wahansela weda wasaya karapu tenak tiyanawa. den eka muslims la allagena eka unge tenak kiyala kiyanawane.ethakota eka hari wedak da ? kiyapan :oo:

    me langadi sinhala lamai dennekwa kepuwa.eka harida kaiyala kiyapan ? :oo:

    tawa police karayek boruwata maranna epa kiyala wenda weteddi kepala meruwa.eka harida kaiyala kiyapan ? :oo:

    api denna thailand walata yanna kalin umba mewata answer ekak deela hitapanko :nerd::dull:


    (eka atakata mewa gena umbalath ekka katha karala wedak ne ban.eka hariyata horage ammagen peena ahanawa wage ...) :dull:

    1. man eka hari kiyanne ne weradi thama

    2. weradi

    3. 3 weni cn eka une ape game man langa othana wecha cn eka umba danne. othana sinhala newei policiya kiyala beluwe, man hithanne wena kohe hari cn ekak nisa policiyata gal gahapu hinda muslim unge koti 7ka badu nasthi kara policiya ek wela, eath police karayekwa maralath mukut une ne kiyanne poddak hithapan monawada une kiyala !

    macho umba uda kiyapu karunu 3tama mata prathi wirudda ewwa kiyanda puluwan. man elakiri eke wedagath widihata inne, umbala den thread dala benna kiyanne mkkwath hambenne nene :(... machan echarai kiyanne bye for this thread
     

    GayanSV

    Member
    Aug 16, 2011
    2,632
    210
    0
    ගෙදර
    1. man eka hari kiyanne ne weradi thama

    2. weradi

    3. 3 weni cn eka une ape game man langa othana wecha cn eka umba danne. othana sinhala newei policiya kiyala beluwe, man hithanne wena kohe hari cn ekak nisa policiyata gal gahapu hinda muslim unge koti 7ka badu nasthi kara policiya ek wela, eath police karayekwa maralath mukut une ne kiyanne poddak hithapan monawada une kiyala !

    macho umba uda kiyapu karunu 3tama mata prathi wirudda ewwa kiyanda puluwan. man elakiri eke wedagath widihata inne, umbala den thread dala benna kiyanne mkkwath hambenne nene :(... machan echarai kiyanne bye for this thread

    hari mehema deyak kurane tiyanawada nedda kiyana eka kiyaana puluwanda mata. ? mama kiyawala tiyana kuran parts wala widiyatanam mehema ekak tiyanawa


    umbala harima leeseine eka weradi ban kiya kiya inna.ethakota okkoma harine.umbala ee weradi hadagena apahu ee places release karanawada nene ! ane palayan ban :dull:


    mehemai machan.me rate sinhala ekek mokak hari katha kaloth uu jaatiwadiya. chater wena member kenek.eka machan me looke heti. :D

    merate kochara sinhala minissu balen wena wena aagam walata convert karawanawada.ewa honda weda neda ethakota ?:confused:

    sadda netuwa katai ahawal tenai wahagena hitiyoth uu wendagath widiyata inna member kenek. (mawa waradawala terum ganna epa .mama meka kiwwe umbata newei.)
     

    ZAN

    Member
    Jun 27, 2007
    560
    12
    0
    Colombo
    මම දැනට අවුරුදු 4ක කාලයක් වෙනවා සෞදි අරාබියට පය තියලා,
    මට ආව දවස් වල ඉඳල ලොකු ප්‍රශ්නයක් වුනේ බාෂාව ඒ අනුව මම අරාබි ඉගෙන ගැනීමේ පාසලකට ඇතුල්
    වුනා ,ඉන්පසු දැනට මට අරාබි ලිවීමටත් කියවීමටත් හොඳ හැකියාවක් තියෙනවා,මෙහෙ තිබෙන පොත් පත උඹල (ඉස්ලාම් සම්බන්දයෙන්)උඹල ලංකාවේ දැකලත් නැතුව ඇති ,




    ane macho uba aththatama arabic poth kiyawanna puluwan nam uba islam agamata badila godak kal..

    nikan moda choon daanne nathuwa hitahan,, anika uba saudi wala idagena islam agamata erehiwa innawa kiyanne ube wala ubama kapaganeemak bro..

    samahara muslim aya hinda uba maanasikawa watila athi.. ehema kiyala agamakata baninna epa...
     
    • Like
    Reactions: SyRiAn GhOsT

    ruff2000

    Banned
    Sep 12, 2007
    937
    339
    0
    සිංහල මගේ රට
    ඒ කාලයේ මුස්ලිම් අයට ස්ත්‍රී දූෂණය කියන්නේ හරිම සරල දෙයක්. යටත් කර ගන්නා ප්‍රදේශ වල ස්ත්‍රීන් වහල් ස්ත්‍රීන් ලෙස ගෙන ඔවුන්ගේ කැමැත්තෙන් තොරව ඔවුන් ලිංගික ක්‍රියාවන්ට යොදා ගන්නට මුහම්මද් ඔවුන්ට අවසර දීලා තිබුණා. කැමැත්තෙන් තොරව ලිංගික ක්‍රියාවට යොදා ගැනීම කියන්නේ ස්ත්‍රී දූෂණය. මේ අනුව කුරාණයෙන් ස්ත්‍රී දූෂණය නීති ගත කර තියෙන බවත් කියන්න පුළුවන්

    කුරානය 4:24. විවාහවූ ස්ත්‍රීන් ඔබට තහනම් වුවත්, ඔබගේ දකුණු අතට අයිති (යුද්ධයකදී අත් අඩංගුවට ගත් හා වහල් ගැහැණුන්) විවාහකයන් වුවත් ඔවුන් සමඟ ලිංඟිකව හැසිරීම තහනම් නොවේ.