tho mata utharayak deefan
oya oya kiyanne mage post ekata adaalawada ? ehema netnam me thread eka start karapu kenatada ?

tho mata utharayak deefan

mage reply ekak thiyenewa eka balahanko issellema
http://www.elakiri.com/forum/showpost.php?p=11442956&postcount=59

mama oka dekka.den umbata okata magenda answer ekak one ?![]()
, eath mama hemoma narakai kiyanne ne. muslim una kiyala naraka wenneth ne honda wenneth ne, eath agama hariyata pilipeddanam ooo hariyata innawa... e wagema thama hema agamakma
... 
ado umba kurunegalada ?hemogenma ahanne ? mkkda thiyana awula ? samaharu innawa man ne kiyanne manussayek unath hema ekama ehamai ?, eath mama hemoma narakai kiyanne ne. muslim una kiyala naraka wenneth ne honda wenneth ne, eath agama hariyata pilipeddanam ooo hariyata innawa... e wagema thama hema agamakma
...
P.S. man kage hari hitha ridewwanam sorry![]()

මට ඔක්කෝටම කලින් කියපන්කො තෝ ඉස්ලාම් ගෑන දන්න දෙවල් . දන්න් දෙවල් විතරක් කථා කරපන් .... නෝදෑකින් වල මුසලයා !!!
hemogenma ahanne ? mkkda thiyana awula ? samaharu innawa man ne kiyanne manussayek unath hema ekama ehamai ?, eath mama hemoma narakai kiyanne ne. muslim una kiyala naraka wenneth ne honda wenneth ne, eath agama hariyata pilipeddanam ooo hariyata innawa... e wagema thama hema agamakma
...
P.S. man kage hari hitha ridewwanam sorry![]()






mehemai machan seen eka. umba hondata umbe aagama pilipeddata okkoma ehemai kiyala hitanna epa.
umba dannawane pahugiya dawas wala siddi keepayak una.samahara ewa media walata release kale ne.
example ekak widiyata meka gammu. umba dannawada lankawe kuuragala kiyala purana bouddha rahatan wahansela weda wasaya karapu tenak tiyanawa. den eka muslims la allagena eka unge tenak kiyala kiyanawane.ethakota eka hari wedak da ? kiyapan
me langadi sinhala lamai dennekwa kepuwa.eka harida kaiyala kiyapan ?
tawa police karayek boruwata maranna epa kiyala wenda weteddi kepala meruwa.eka harida kaiyala kiyapan ?
api denna thailand walata yanna kalin umba mewata answer ekak deela hitapanko
(eka atakata mewa gena umbalath ekka katha karala wedak ne ban.eka hariyata horage ammagen peena ahanawa wage ...)
... machan echarai kiyanne bye for this thread1. man eka hari kiyanne ne weradi thama
2. weradi
3. 3 weni cn eka une ape game man langa othana wecha cn eka umba danne. othana sinhala newei policiya kiyala beluwe, man hithanne wena kohe hari cn ekak nisa policiyata gal gahapu hinda muslim unge koti 7ka badu nasthi kara policiya ek wela, eath police karayekwa maralath mukut une ne kiyanne poddak hithapan monawada une kiyala !
macho umba uda kiyapu karunu 3tama mata prathi wirudda ewwa kiyanda puluwan. man elakiri eke wedagath widihata inne, umbala den thread dala benna kiyanne mkkwath hambenne nene... machan echarai kiyanne bye for this thread







මම දැනට අවුරුදු 4ක කාලයක් වෙනවා සෞදි අරාබියට පය තියලා,
මට ආව දවස් වල ඉඳල ලොකු ප්රශ්නයක් වුනේ බාෂාව ඒ අනුව මම අරාබි ඉගෙන ගැනීමේ පාසලකට ඇතුල්
වුනා ,ඉන්පසු දැනට මට අරාබි ලිවීමටත් කියවීමටත් හොඳ හැකියාවක් තියෙනවා,මෙහෙ තිබෙන පොත් පත උඹල (ඉස්ලාම් සම්බන්දයෙන්)උඹල ලංකාවේ දැකලත් නැතුව ඇති ,