අවු. 23 යි... උඹට වයස කියද 2009 දි?2009 wayasa keeyada ?
වටේ වනන්නේ නැතිව හරියටම කියපන්කො ලසන්ත කොටින්ගෙ කරපු වැඩේ ගැන...
එක්නැලිගොඩ ගැන නෙවෙයි ලසන්ත ගැන අහන්නේ...
අවු. 23 යි... උඹට වයස කියද 2009 දි?2009 wayasa keeyada ?
mama kalinuth ahuwane kelinma. e kale sunday leader, irudina paththara wala thibuna dewal gana mama kiyanne.අවු. 23 යි... උඹට වයස කියද 2009 දි?
වටේ වනන්නේ නැතිව හරියටම කියපන්කො ලසන්ත කොටින්ගෙ කරපු වැඩේ ගැන...
එක්නැලිගොඩ ගැන නෙවෙයි ලසන්ත ගැන අහන්නේ...
B report එකේ මිනිස්සු දීපු සාක්ෂි වල තියෙන්නේ bike වල ලින් ආපු set එකක් අනිනවා දැක්කා කියලා මේ කේ කියන්නේ. මම අහල තිබ්බේ වෙඩි තියලා කියලා.
16 වන විනාඩියේ ඉඳන් තියෙන්නේ.
උඹට වයස කියද 2009 දි?mama kalinuth ahuwane kelinma. e kale sunday leader, irudina paththara wala thibuna dewal gana mama kiyanne.
thanikarama LTTE ekata pakshawa paththare kale.
87, 22 in 2009. උබ මට වඩා වයස උනත් දේශපාලනික maturity මදි බන්උඹට වයස කියද 2009 දි?
හරියටම මේකයි කියල කියන්න බැරි නම්, overall vibe එක ඒ වගේ කියල නම් කියන්නේ තර්ක කරලා වැඩක් නෑනේ...
උබට තේරුන හැම දේම මේ වෙනකන් හරි ගිහින් තියෙනවද එකක්වත් වරදින්නෙ නැතුවow mama un liyapuwa dakka.
unge agenda eka theruna
e kale mun liyapuwa kiyawanne nathuwa, mama bayyek kiyala hithagena boruwata argue karanna epa ban.උබට තේරුන හැම දේම මේ වෙනකන් හරි ගිහින් තියෙනවද එකක්වත් වරදින්නෙ නැතුව
උබට තේරුන හැම දේම මේ වෙනකන් හරි ගිහින් තියෙනවද එකක්වත් වරදින්නෙ නැතුව කියන එක කියපන්කො උන් ජාතික වීරයොද පජාතයොද කියල දැනගන්න.e kale mun liyapuwa kiyawanne nathuwa, mama bayyek kiyala hithagena boruwata argue karanna epa ban.
mun jathika weerayo kiyala hithagena idapan.
උබ පත්තරේ ඒ කලේ කියවල තියනවද නැද්ද .උබට තේරුන හැම දේම මේ වෙනකන් හරි ගිහින් තියෙනවද එකක්වත් වරදින්නෙ නැතුව කියන එක කියපන්කො උන් ජාතික වීරයොද පජාතයොද කියල දැනගන්න.
100%ක් ඔක්කොම හරි ගිහින් තියෙනවද?උබ පත්තරේ ඒ කලේ කියවල තියනවද නැද්ද .
මට තේරුණ දේවල් නම් හරි ගිහින් තියනවා .
ගොන් තර්ක දාන්න එපා බන් .100%ක් ඔක්කොම හරි ගිහින් තියෙනවද?
Trigger gun ekak.... Anchor bolt ekak wage ekak oluwata bahinawa betaluwo maranna use karanawaMe mokadda bn
උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?ගොන් තර්ක දාන්න එපා බන් .
පත්තරයක් කියෙව්වම , ඌ කා වෙනුවෙන්ද වැඩ කරන්නේ කියන එක තේරුම් ගන්න එක common sense .
P.S - උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?
කොමන්සෙන්ස් වලින් පත්තරයක් කියවල කෙනෙක් කාටද කඩේ යන්න පුලුවන් කියන්නෙ උබ සාමාන්යෙන් මේ වගේ කේසස් කීයක් විතර හරියට ගෙස් කරල තියෙනවද?
මගෙ කඩේ යෑම ගැන නෙවෙයි ප්රශ්නෙ තියෙන්නෙ උබ මේ නිගමන වලට ආව විදිය ගැන මට මාර කුතුහලයක් තියෙන්නෙ. ඒකයි අහන්නෙ.
මොකද මේක ඇත්තටම මරු වැඩක් පත්තරයක් බලල ඒ ආර්ටිකල් එක ලියපු කෙනා සල්ලි ගත්ත කියල කියන්න පුලුවන් කියන්නෙ සෑහෙන වටින ස්කිල් එකක්නෙ. ඒකයි මේ අහන්නෙ උබ කොහොමද ඒ ස්කිල් එක හදාගත්තෙ කියන එක. තව දෙයක් මේ වගේ ප්රසිද්ද නොවුන ආර්ටිකල් ලියපු කොටින්ට කඩේ ගිය තව අය උබ දන්නව ඇතිනෙ ඔය පත්තර බලල තියෙන විදියට ඒ නම් ටිකකුත් කියපන්කො උබේ ගෙස් එක හරිද බලන්න.පත්තර වල තිබුන මගුලක් ගැන නෙමෙයි කියන්නේ . මුන් දෙන්න පත්තර වල website වල ලියල publish කරපුව ගැන .
තව පුක දීපන් රාජපක්ෂ ට..තුක් විතරක් මෙහෙමත් ලැජ්ජ නැති බයියො.ඒ පාර කොටි මතක් වෙලා ජාති අාලය ඔළුවට ගහලා..2009 wayasa keeyada ?
ubala yudda kale muge paththare dakalawath nathuwa athi.
mig seen eka liwwa wenna puluwan. e kale sunday leader, irudina kiyawapu ekeknam mu santhuwarayek kiyala hithanne na
------ Post added on Jun 16, 2022 at 4:22 PM
awnken kiyapan , uba 2002 - 2009 sunday leader, irudina kiyawala thiyanawada kiyala. ita passe waren mata ugannann
------ Post added on Jun 16, 2022 at 4:23 PM
mig horakama una kiyana mathaye thamayi mama inneth. ekata lasanthawa maruwa wenna puluwan kiyala mama hithanneth.
e wunata me wesige puthala kotinge salli walata wada kale. 2002-2009 kale sunday leader , irudina paththara hoyagena balapan
------ Post added on Jun 16, 2022 at 4:26 PM
අම්මෝ ඉතින් එකම කියවනවා .මොකද මේක ඇත්තටම මරු වැඩක් පත්තරයක් බලල ඒ ආර්ටිකල් එක ලියපු කෙනා සල්ලි ගත්ත කියල කියන්න පුලුවන් කියන්නෙ සෑහෙන වටින ස්කිල් එකක්නෙ. ඒකයි මේ අහන්නෙ උබ කොහොමද ඒ ස්කිල් එක හදාගත්තෙ කියන එක. තව දෙයක් මේ වගේ ප්රසිද්ද නොවුන ආර්ටිකල් ලියපු කොටින්ට කඩේ ගිය තව අය උබ දන්නව ඇතිනෙ ඔය පත්තර බලල තියෙන විදියට ඒ නම් ටිකකුත් කියපන්කො උබේ ගෙස් එක හරිද බලන්න.
2019 කඩේ යෑමයි උබේ 2009 නිගමනයයි අතර තියන සමාන කම කියපන්කො.අම්මෝ ඉතින් එකම කියවනවා .
උබ දැන් බබා .
උබට තේරුනේ නෑ 2019 සිරස කඩේ ගියේ සජිත්ට කියල.
දෙරණ, හිරු කඩේ ගියේ ගෝටට කියල
මේකටත් ආයේ ඒකම අහල දාපන් reply එකක්