මෙකේ කියන විදිහට ලසන්ත වික්‍රමතුංග මරලා තියෙන්නේ මොකකින් ද?

ttj

Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    2009 wayasa keeyada ?
    අවු. 23 යි... උඹට වයස කියද 2009 දි?
    වටේ වනන්නේ නැතිව හරියටම කියපන්කො ලසන්ත කොටින්ගෙ කරපු වැඩේ ගැන...
    එක්නැලිගොඩ ගැන නෙවෙයි ලසන්ත ගැන අහන්නේ...
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    අවු. 23 යි... උඹට වයස කියද 2009 දි?
    වටේ වනන්නේ නැතිව හරියටම කියපන්කො ලසන්ත කොටින්ගෙ කරපු වැඩේ ගැන...
    එක්නැලිගොඩ ගැන නෙවෙයි ලසන්ත ගැන අහන්නේ...
    mama kalinuth ahuwane kelinma. e kale sunday leader, irudina paththara wala thibuna dewal gana mama kiyanne.
    thanikarama LTTE ekata pakshawa paththare kale.
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,878
    113
    Homagama
    B report එකේ මිනිස්සු දීපු සාක්ෂි වල තියෙන්නේ bike වල ලින් ආපු set එකක් අනිනවා දැක්කා කියලා මේ කේ කියන්නේ. මම අහල තිබ්බේ වෙඩි තියලා කියලා.

    16 වන විනාඩියේ ඉඳන් තියෙන්නේ.


    හාපුන් එකකින්. අර මාලු අල්ලද්දි විදින්නේ. ඒකාලේ හිටපු ජුඩිෂරි ඕක හාපුන් පාරක් කියලා හැංගුවා.
     

    ttj

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka
    mama kalinuth ahuwane kelinma. e kale sunday leader, irudina paththara wala thibuna dewal gana mama kiyanne.
    thanikarama LTTE ekata pakshawa paththare kale.
    උඹට වයස කියද 2009 දි?
    හරියටම මේකයි කියල කියන්න බැරි නම්, overall vibe එක ඒ වගේ කියල නම් කියන්නේ තර්ක කරලා වැඩක් නෑනේ...
     
    • Like
    Reactions: siri_ayya

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    උඹට වයස කියද 2009 දි?
    හරියටම මේකයි කියල කියන්න බැරි නම්, overall vibe එක ඒ වගේ කියල නම් කියන්නේ තර්ක කරලා වැඩක් නෑනේ...
    87, 22 in 2009. උබ මට වඩා වයස උනත් දේශපාලනික maturity මදි බන්
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    උබට තේරුන හැම දේම මේ වෙනකන් හරි ගිහින් තියෙනවද එකක්වත් වරදින්නෙ නැතුව
    e kale mun liyapuwa kiyawanne nathuwa, mama bayyek kiyala hithagena boruwata argue karanna epa ban.
    mun jathika weerayo kiyala hithagena idapan.

    @ttj
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    e kale mun liyapuwa kiyawanne nathuwa, mama bayyek kiyala hithagena boruwata argue karanna epa ban.
    mun jathika weerayo kiyala hithagena idapan.
    උබට තේරුන හැම දේම මේ වෙනකන් හරි ගිහින් තියෙනවද එකක්වත් වරදින්නෙ නැතුව කියන එක කියපන්කො උන් ජාතික වීරයොද පජාතයොද කියල දැනගන්න.
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    උබට තේරුන හැම දේම මේ වෙනකන් හරි ගිහින් තියෙනවද එකක්වත් වරදින්නෙ නැතුව කියන එක කියපන්කො උන් ජාතික වීරයොද පජාතයොද කියල දැනගන්න.
    උබ පත්තරේ ඒ කලේ කියවල තියනවද නැද්ද .
    මට තේරුණ දේවල් නම් හරි ගිහින් තියනවා . ඒ හින්ද තමයි තොපි වගේ 2019 ගෝටබයට චන්දෙ දුන්නේ නැත්තේ
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    උබ පත්තරේ ඒ කලේ කියවල තියනවද නැද්ද .
    මට තේරුණ දේවල් නම් හරි ගිහින් තියනවා .
    100%ක් ඔක්කොම හරි ගිහින් තියෙනවද?

    P.S - උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    100%ක් ඔක්කොම හරි ගිහින් තියෙනවද?
    ගොන් තර්ක දාන්න එපා බන් .
    පත්තරයක් කියෙව්වම , ඌ කා වෙනුවෙන්ද වැඩ කරන්නේ කියන එක තේරුම් ගන්න එක common sense .
    රාජපක්ෂලාට පුක දීගෙන ඉදල , දැන් පස්ස බිම ඇනගත්ත උබට මොන common sense ද ?

    P.S - උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?
    පත්තර වල තිබුන මගුලක් ගැන නෙමෙයි කියන්නේ . මුන් දෙන්න පත්තර වල website වල ලියල publish කරපුව ගැන .
    හොදම බය්යා
     
    Last edited:

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,371
    30,172
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    414_2013_961_Fig1_HTML.gif


    මේ විදියේ ගැජට් එකකින් සොට් එක දීලා තුබුණා කියන්නේ. සද්දෙත් නෑ ඔළුවට තියලා දන්නේ නෑ වගේ යන්න පුළුවන්
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: U-tag

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    ගොන් තර්ක දාන්න එපා බන් .
    පත්තරයක් කියෙව්වම , ඌ කා වෙනුවෙන්ද වැඩ කරන්නේ කියන එක තේරුම් ගන්න එක common sense .
    උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?

    කොමන්සෙන්ස් වලින් පත්තරයක් කියවල කෙනෙක් කාටද කඩේ යන්න පුලුවන් කියන්නෙ උබ සාමාන්‍යෙන් මේ වගේ කේසස් කීයක් විතර හරියට ගෙස් කරල තියෙනවද?
    මගෙ කඩේ යෑම ගැන නෙවෙයි ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ උබ මේ නිගමන වලට ආව විදිය ගැන මට මාර කුතුහලයක් තියෙන්නෙ. ඒකයි අහන්නෙ.

    මොකද මේක ඇත්තටම මරු වැඩක් පත්තරයක් බලල ඒ ආර්ටිකල් එක ලියපු කෙනා සල්ලි ගත්ත කියල කියන්න පුලුවන් කියන්නෙ සෑහෙන වටින ස්කිල් එකක්නෙ.
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?

    කොමන්සෙන්ස් වලින් පත්තරයක් කියවල කෙනෙක් කාටද කඩේ යන්න පුලුවන් කියන්නෙ උබ සාමාන්‍යෙන් මේ වගේ කේසස් කීයක් විතර හරියට ගෙස් කරල තියෙනවද?

    මගෙ කඩේ යෑම ගැන නෙවෙයි ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ උබ මේ නිගමන වලට ආව විදිය ගැන මට මාර කුතුහලයක් තියෙන්නෙ. ඒකයි අහන්නෙ.
    P.S - උබට පත්තරවල තිබ්බ සාක්ශි ටික විතරක් ඇති උනාද මුන් කොටින්ට කඩේ ගියා කියල කියන්න නැත්තන් තව දේවල් ඕනි උනාද?
    පත්තර වල තිබුන මගුලක් ගැන නෙමෙයි කියන්නේ . මුන් දෙන්න පත්තර වල website වල ලියල publish කරපුව ගැන .
    හොදම බය්යා

    2019 උබ හිතන් ඉදියේ දෙරණ කඩේ ගියේ සජිත්ට කියලද ?
    හොදම හරකෙන් බන් උබ නම්
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    පත්තර වල තිබුන මගුලක් ගැන නෙමෙයි කියන්නේ . මුන් දෙන්න පත්තර වල website වල ලියල publish කරපුව ගැන .
    මොකද මේක ඇත්තටම මරු වැඩක් පත්තරයක් බලල ඒ ආර්ටිකල් එක ලියපු කෙනා සල්ලි ගත්ත කියල කියන්න පුලුවන් කියන්නෙ සෑහෙන වටින ස්කිල් එකක්නෙ. ඒකයි මේ අහන්නෙ උබ කොහොමද ඒ ස්කිල් එක හදාගත්තෙ කියන එක. තව දෙයක් මේ වගේ ප්‍රසිද්ද නොවුන ආර්ටිකල් ලියපු කොටින්ට කඩේ ගිය තව අය උබ දන්නව ඇතිනෙ ඔය පත්තර බලල තියෙන විදියට ඒ නම් ටිකකුත් කියපන්කො උබේ ගෙස් එක හරිද බලන්න.
     

    YelaWolf

    Well-known member
  • Jun 6, 2017
    5,226
    4,095
    113
    2009 wayasa keeyada ?


    ubala yudda kale muge paththare dakalawath nathuwa athi.
    mig seen eka liwwa wenna puluwan. e kale sunday leader, irudina kiyawapu ekeknam mu santhuwarayek kiyala hithanne na
    ------ Post added on Jun 16, 2022 at 4:22 PM


    awnken kiyapan , uba 2002 - 2009 sunday leader, irudina kiyawala thiyanawada kiyala. ita passe waren mata ugannann
    ------ Post added on Jun 16, 2022 at 4:23 PM


    mig horakama una kiyana mathaye thamayi mama inneth. ekata lasanthawa maruwa wenna puluwan kiyala mama hithanneth.
    e wunata me wesige puthala kotinge salli walata wada kale. 2002-2009 kale sunday leader , irudina paththara hoyagena balapan
    ------ Post added on Jun 16, 2022 at 4:26 PM
    තව පුක දීපන් රාජපක්ෂ ට..තුක් විතරක් මෙහෙමත් ලැජ්ජ නැති බයියො.ඒ පාර කොටි මතක් වෙලා ජාති අාලය ඔළුවට ගහලා..😂😂.හිඟමනේටම වැටිලත් උද්දච්චකම නම් ගිහින් නෑ.තව මදි අැරිය තොපිට..අපරාදේ අරුන් දෙන්න ගෙදර ගියේ..තව හොරකම් කරල තොපිව නැත්තටම නැති කරල දාන්න තිබ්බෙ ඔය ජාති අාලය පුකෙන් යන්න..
     

    Gaash

    Well-known member
  • Jan 15, 2015
    5,116
    7,921
    113
    මොකද මේක ඇත්තටම මරු වැඩක් පත්තරයක් බලල ඒ ආර්ටිකල් එක ලියපු කෙනා සල්ලි ගත්ත කියල කියන්න පුලුවන් කියන්නෙ සෑහෙන වටින ස්කිල් එකක්නෙ. ඒකයි මේ අහන්නෙ උබ කොහොමද ඒ ස්කිල් එක හදාගත්තෙ කියන එක. තව දෙයක් මේ වගේ ප්‍රසිද්ද නොවුන ආර්ටිකල් ලියපු කොටින්ට කඩේ ගිය තව අය උබ දන්නව ඇතිනෙ ඔය පත්තර බලල තියෙන විදියට ඒ නම් ටිකකුත් කියපන්කො උබේ ගෙස් එක හරිද බලන්න.
    අම්මෝ ඉතින් එකම කියවනවා .
    උබ දැන් බබා .
    උබට තේරුනේ නෑ 2019 සිරස කඩේ ගියේ සජිත්ට කියල.
    දෙරණ, හිරු කඩේ ගියේ ගෝටට කියල
    මේකටත් ආයේ ඒකම අහල දාපන් reply එකක්
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,623
    100,874
    113
    අම්මෝ ඉතින් එකම කියවනවා .
    උබ දැන් බබා .
    උබට තේරුනේ නෑ 2019 සිරස කඩේ ගියේ සජිත්ට කියල.
    දෙරණ, හිරු කඩේ ගියේ ගෝටට කියල
    මේකටත් ආයේ ඒකම අහල දාපන් reply එකක්
    2019 කඩේ යෑමයි උබේ 2009 නිගමනයයි අතර තියන සමාන කම කියපන්කො.