මෙකේ තෙරුම ? (ලව්ද/ මලෙයිලව්ද) 2
මේ පොස්ට් එක නිකන් වෙිනොදෙට දාපු පොස්ට් එකක් නොවෙයි... මම මේ දේ ගැන මිට කලිනුත් කිව්වා.....
"හරි මෙකයි ප්රශ්නේ අපේ ඔෆිස් එකේ ඉන්නවා කේල්ලො සෙට් එකක් හොදයි නරක නෑ.. අපු දවස් වල මම වැඩිය උනන්දුවක් දැක්කුවේ නෑ... හැබැයි මම බොරු කියලා නෑ .... මම ඇත්තම දේවල් තමයි එගොල්ලෝ එක්ක උනතු කිව්වේ.. නිකන් බොරු කියලා බොරැ විරයෙක් නොවි ඇත්ත කියලා සොකඩයා වෙන එක වටිනවා මට... ඉතින් මම යහඵවෙක් විදිහට විහිලු කරනවා කතා කරනවා..... ඔය අතරේ මම එගොල්ලෝ FB එක පැත්තේ යනකොට මම ඇහුවා ඔගොල්ලො FB එකේ ඉන්නවාද එහොනම් මටත් friend request එකක් දන්න කියලා.. ඔන්න කෙල්ලේක් කියපිය "එක්කෙනෙක් ඔයාගේ එකවුන්ට් එක හොය හොය හිටියේ මම වම් ඇහෙන් පෙන්වන්නම් කව්ද කියලා" ඉට එහා පැත්තේ කෙල්ලෙක් හටියා එයා මුකුත් කිව්වේ නෑ......
තවත් දවසක් අපි කතා කර කර ඉන්න කොට සබ්ජෙට් එක් ගියා විවහායට ඔන්න එතන වෙච්ච දේ තමයි එක කෙල්ලේක් කිව්වා මම බදින්නේ නම් නෑ... උබලා බැදලා ළමයි බලලා තමයි බදින්නේ කියලා... ඔන්න ඔතනදි ඉස්සල්ලා සද්ද නොකර හිටපු කෙල්ල කියපිය අපි බදලා ළමයි හම්බ උනාම වරෙන් අපේ මහත්තයවයි ළමයින්වයි උස්සන් යන්න කියලා (විහිලුවට කිව්වේ) අනිත් කෙල්ල ගත් කටට කියපිය මගේ ගම් පැත්ත දාලා "මම නම් ඒ ගම් පැත්තේ අයට වැඩිය කැමැත්තක් නෑ කියලා" අර කෙල්ල දැන් ට්රයි එක මේ කෙල්ලගේ කට වහන්න"
මේ තියෙන්නේ පෙර පොස්ට් එකේ විස්තර....
ඔයාලාගේ අදහසුත් සලකා බලා මම මේ කෙල්ලගෙන් ඇහුවා කැමැත්ත...... එක පාරම මුකුත් කිව්වේ නෑ.. ඒත් පසු දවසේ මට නොකියා කිව්වා "නෑ" කියාලා... ඇයි කියාලා ඇහුවාම එයා කියනවා එයාට වේලා තියෙන දේවල් වලට අයේ එහෙම දේයක් කරන්න බෑ කියලා තමයි මෙයා කියන්නේ....
ඒත් වැඩෙ කියන්නේ මෙයා මම මැසෙජ් කරන එක අඩු කරාම අහනවා මොකද ඇයි මැසේජ් කරන්නේ නැත්තේ කියලා..... කැම කනකොට අරවා මේවා වලින් විහිලුවට ගහනවා.... මම ඇහුවා මව පෙන්නන්න බැරිද... කියලාත් එහෙමත් නෑ ලු..... කොල් කලාම කතා කරනවා.... මැසෙජ් කරනවා...... සමහර දේවල් කිව්වම එපා කියලා.. ඔන්න අයේ ඔරොප්පු වෙනවා... මගෙන් අහනවා "ඇයි මම මොනා කරත් ඔයාට මොකද ?" කියලා අහානවා... මම මෙයාගේ යාඵවාගේන් ඇහුවා ... මොකද මෙයාට කොල්ලෙක් ඉන්නවාද කියලා..එයා කියනවා "ඉන්නවාලු එත් ගෙදරින් කැමති නෑතිලු" උගත් නෑ කියලා කියනවාලු. මම දෙවනි පාරටත් ඇහුවා...... එත් අර උත්තරේම තමයි...
මේකයි තියෙන ප්රශ්නේ මට කැමති නැත්තන් ඇයි තාමාත් මැසෙජ් කරන්නේ උකුඵ මුකුඵ වෙනවා වගේ ඉන්නේ....
මම මෙකට මොකද කරන්න ඔනේ...
මට මිට පෙර කෙල්ලො ඉදලා නෑ කෙල්ලන් සම්බන්ධයෙන් කිසිම අවබොධයක් අත්දැකීමක් නෑ
අනික මම බොරු කියන්නේ නෑ කියන දේ කෙලින් කියනවා.. එයා මොනවට හරි අකමැතිනම් එයාට කරනවට මම ඒ දේ කරන්නේ නෑ...
මම කෙලින් පුද්ගලයෙන් බොරුනම් නොකියමි... මේකෙල්ල නැති වනත් කමක් නෑ... බොරැ නෙකියමි.... බොරු දේවල් අගවන්නෙත් නෑ..
ඉමොෂනල් කතා බොරැ මයම් කතා නෑ....
පෙර පොස්ට් එක-
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1768495
මේ පොස්ට් එක නිකන් වෙිනොදෙට දාපු පොස්ට් එකක් නොවෙයි... මම මේ දේ ගැන මිට කලිනුත් කිව්වා.....
"හරි මෙකයි ප්රශ්නේ අපේ ඔෆිස් එකේ ඉන්නවා කේල්ලො සෙට් එකක් හොදයි නරක නෑ.. අපු දවස් වල මම වැඩිය උනන්දුවක් දැක්කුවේ නෑ... හැබැයි මම බොරු කියලා නෑ .... මම ඇත්තම දේවල් තමයි එගොල්ලෝ එක්ක උනතු කිව්වේ.. නිකන් බොරු කියලා බොරැ විරයෙක් නොවි ඇත්ත කියලා සොකඩයා වෙන එක වටිනවා මට... ඉතින් මම යහඵවෙක් විදිහට විහිලු කරනවා කතා කරනවා..... ඔය අතරේ මම එගොල්ලෝ FB එක පැත්තේ යනකොට මම ඇහුවා ඔගොල්ලො FB එකේ ඉන්නවාද එහොනම් මටත් friend request එකක් දන්න කියලා.. ඔන්න කෙල්ලේක් කියපිය "එක්කෙනෙක් ඔයාගේ එකවුන්ට් එක හොය හොය හිටියේ මම වම් ඇහෙන් පෙන්වන්නම් කව්ද කියලා" ඉට එහා පැත්තේ කෙල්ලෙක් හටියා එයා මුකුත් කිව්වේ නෑ......
තවත් දවසක් අපි කතා කර කර ඉන්න කොට සබ්ජෙට් එක් ගියා විවහායට ඔන්න එතන වෙච්ච දේ තමයි එක කෙල්ලේක් කිව්වා මම බදින්නේ නම් නෑ... උබලා බැදලා ළමයි බලලා තමයි බදින්නේ කියලා... ඔන්න ඔතනදි ඉස්සල්ලා සද්ද නොකර හිටපු කෙල්ල කියපිය අපි බදලා ළමයි හම්බ උනාම වරෙන් අපේ මහත්තයවයි ළමයින්වයි උස්සන් යන්න කියලා (විහිලුවට කිව්වේ) අනිත් කෙල්ල ගත් කටට කියපිය මගේ ගම් පැත්ත දාලා "මම නම් ඒ ගම් පැත්තේ අයට වැඩිය කැමැත්තක් නෑ කියලා" අර කෙල්ල දැන් ට්රයි එක මේ කෙල්ලගේ කට වහන්න"
මේ තියෙන්නේ පෙර පොස්ට් එකේ විස්තර....
ඔයාලාගේ අදහසුත් සලකා බලා මම මේ කෙල්ලගෙන් ඇහුවා කැමැත්ත...... එක පාරම මුකුත් කිව්වේ නෑ.. ඒත් පසු දවසේ මට නොකියා කිව්වා "නෑ" කියාලා... ඇයි කියාලා ඇහුවාම එයා කියනවා එයාට වේලා තියෙන දේවල් වලට අයේ එහෙම දේයක් කරන්න බෑ කියලා තමයි මෙයා කියන්නේ....
ඒත් වැඩෙ කියන්නේ මෙයා මම මැසෙජ් කරන එක අඩු කරාම අහනවා මොකද ඇයි මැසේජ් කරන්නේ නැත්තේ කියලා..... කැම කනකොට අරවා මේවා වලින් විහිලුවට ගහනවා.... මම ඇහුවා මව පෙන්නන්න බැරිද... කියලාත් එහෙමත් නෑ ලු..... කොල් කලාම කතා කරනවා.... මැසෙජ් කරනවා...... සමහර දේවල් කිව්වම එපා කියලා.. ඔන්න අයේ ඔරොප්පු වෙනවා... මගෙන් අහනවා "ඇයි මම මොනා කරත් ඔයාට මොකද ?" කියලා අහානවා... මම මෙයාගේ යාඵවාගේන් ඇහුවා ... මොකද මෙයාට කොල්ලෙක් ඉන්නවාද කියලා..එයා කියනවා "ඉන්නවාලු එත් ගෙදරින් කැමති නෑතිලු" උගත් නෑ කියලා කියනවාලු. මම දෙවනි පාරටත් ඇහුවා...... එත් අර උත්තරේම තමයි...
මේකයි තියෙන ප්රශ්නේ මට කැමති නැත්තන් ඇයි තාමාත් මැසෙජ් කරන්නේ උකුඵ මුකුඵ වෙනවා වගේ ඉන්නේ....
මම මෙකට මොකද කරන්න ඔනේ...
මට මිට පෙර කෙල්ලො ඉදලා නෑ කෙල්ලන් සම්බන්ධයෙන් කිසිම අවබොධයක් අත්දැකීමක් නෑ
අනික මම බොරු කියන්නේ නෑ කියන දේ කෙලින් කියනවා.. එයා මොනවට හරි අකමැතිනම් එයාට කරනවට මම ඒ දේ කරන්නේ නෑ...
මම කෙලින් පුද්ගලයෙන් බොරුනම් නොකියමි... මේකෙල්ල නැති වනත් කමක් නෑ... බොරැ නෙකියමි.... බොරු දේවල් අගවන්නෙත් නෑ..
ඉමොෂනල් කතා බොරැ මයම් කතා නෑ....
පෙර පොස්ට් එක-
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1768495
Last edited:




