

SF ta kade yanawa, MR ta kade yanawa kiyala okkoma gaha mara gannawa.
a unata SF ta rate janadhipathikama ona nam eka eka diha wala eya kiyana samahara therumak nathi katha palanaya kara ganna wei.
me rate economic experts la inna kan badu mila adu karanna ba,padi wadi karanna ba kiwwa.
a kiyanne eya dinuwoth ara minissu ellai wage.
economy eka thiya anka ganithaya wath danne nathi bawa pennanna hoda na.
danatama eya ge katha nisa ape rata loketa wikinila iwarai.![]()














kiwwath nokiwwath bashimiyanta කැලෑකරුවො kiyana ballo / balliyanta wada mama nam salakanawa.
monada ban, කැලෑකරුවො kiyanne hama athinma balu wechcha cha kattiyak ne.. mama nam sathapahakata ganan ganne na..
gonnu okunwa udin thiyagena inna nisa thamai anthimata ubalatama koka pennane..![]()
kiwwath nokiwwath bashimiyanta කැලෑකරුවො kiyana ballo / balliyanta wada mama nam salakanawa.
monada ban, කැලෑකරුවො kiyanne hama athinma balu wechcha cha kattiyak ne.. mama nam sathapahakata ganan ganne na..
gonnu okunwa udin thiyagena inna nisa thamai anthimata ubalatama koka pennane..![]()

