Machan Dana gannata ahanney Meyke Oyage Privacy Policy eka mokadda?
Personal Pics Upload karana eka gana oya monawada kiyanney.. A'wageyma
meyke upload karana pics Expire wenawada?
Meka Full Free Image hosting site ekakak, Upload karana Pics vala Protection eka mama personaly garrant karanava,
personal pics upload karana eka gana umbalata aulak nattam mata aulak nehe.
mama pics expire karanna adahasak nehe! but hosting limits thiyanavane ban,
mata vadiya salli nehe, mama puluvan tharam try karanavapics expire nokaranna. danata 10GB thama Hosting tiyenne, hope to maximize that,
and have hope to Run it in My Own server,
I also have a one bt iT cost me too...
BalamukO issrahata!!

