කීටයා 2-3 තියෙනවද බන්?..දීපන්කො ..මේ දෙකත් හොදයි බන් මටනම් දැන් තියෙන ජරාවල් වලට වඩා....![]()
තව පොඩ්ඩක් ඉවසන්න වෙනවා..available?
තව පොඩ්ඩක් ඉවසන්න වෙනවා..


මට pm එකක් දාපන් මචන්. මම කරලා දෙන්නම්.
මට pm එකක් දාපන් මචන්. මම කරලා දෙන්නම්.
@Bunji Kuraki @Gal_banisa @gayanga3036 මෙන්න download කාරගනින්.
4- https://www.mediafire.com/file/5ye6h0wzt8nww8q/Keetaya_04.rar/file
5- https://www.mediafire.com/file/kbc86uxsadp84mo/Keetaya_05.rar/file
------ Post added on Oct 14, 2024 at 8:39 PM
Keetaya 1 nadda machan YT eke na Epi 3i thiyenneමට pm එකක් දාපන් මචන්. මම කරලා දෙන්නම්.
@Bunji Kuraki @Gal_banisa @gayanga3036 මෙන්න download කාරගනින්.
4- https://www.mediafire.com/file/5ye6h0wzt8nww8q/Keetaya_04.rar/file
5- https://www.mediafire.com/file/kbc86uxsadp84mo/Keetaya_05.rar/file
------ Post added on Oct 14, 2024 at 8:39 PM

ඉඳා මචං.Keetaya 1 nadda machan YT eke na Epi 3i thiyenne![]()
තැන්කු බොසා හෙට උදේට ඩවුන්ලෝඩ් කරගන්නම්
සුපිරි බන් තැන්කු හොදේ මම මේ බලනගමන්. ආතල් කතාව. එක නෙමේ මේ නිලිය කවුද බන් ලාලනීට ඉන්නෙ? මරු කට වාචාලයි
මෙන්නබා ගනින්. https://www.mediafire.com/file/dk2a7i1ygbqi7m9/Keetaya+04.rar/file5 එපා . . youtube තියනව . 4 දාපං