මෙන්න කෙල්ලෙක්ව අමතක කරන්න්න උපදෙස් ටිකක

gangsterz

Well-known member
  • Dec 28, 2008
    3,677
    366
    83
    උඹ කියල තියෙන ඒවා නම් අමූලික ඇත්ත,:love::love: ඒත් කියනවා තරම් ඔය දේවල් කරන්න අමාරුයි. මොකද මිනිස්සුන්ට හැගීම් තියෙනවා. බැඳීමක් ඇති උනාම එකෙන් වෙන් වෙන්න ගොඩක් අමාරුයි. මොකද අපි කව්රුත් චතුආර්ය සත්‍ය තේරුම් ගත්ත අය නෙවෙයිනේ. කාමාශා(ඇලීම්) වලින් පිරුණු හදවතකට ඔය වගේ දෙයක් කරන්න ගොඩක් අමාරුයි. ඒත් උත්සාහය තිබ්බොත් බැරි කමක් නෑ :yes: වෙන්නේ උත්සහ නොකරන එකනේ.

    :yes::yes::yes:
     

    Lasanthajn

    Well-known member
  • Nov 26, 2007
    1,949
    2,085
    113
    හොදම වැඩේ ඒකෙල්ලට පේන්න හැදෙන එක. එතකොට තමනුත් හැදෙනවා. ලස්සනට හොදට ඉන්න.
     

    Anjula97

    Active member
  • Nov 16, 2013
    682
    86
    28
    127.0.0.1

    315965729_640.jpg


    :rofl: :rofl: :lol: :lol: තවම වැදගත් නෑ ඒත් ඉස්සරහට වැදගත් වෙයි :rolleyes:
     

    Yevon1992

    Well-known member
  • Sep 3, 2012
    2,010
    394
    83
    kottawa
    ඇත්තටම ආදරේ කරා නම් ...ඒ කියන්නේ බොක්කෙන්ම ලව් කරානම්..එහෙම කරපු එක ගැන එක මොහොතකටවත් ජීවිතේ දුක් වෙන්නපා...මොකද..උඹව ලබන්න තරම් ඒ කෙල්ල පිං කරලා නැතුව ඇති....
     

    TDJ

    Active member
  • Jul 11, 2007
    581
    166
    43
    නූල bump කරන්න හිතුවා... අඬන වැලපෙන ගොඩක් දෙනා පෙන්න ඉන්න නිසාවෙන්......
     

    janiranga

    Junior member
  • Aug 1, 2012
    445
    17
    18
    Machang man me thread eka save karala tiya gatte kavada hari kata hari meka ona unoth ekena venuwen meka yavanna.. mokada meka e taramma bokkata vadina thread ekak...
    ATH ADA MEKA MATAMA ONE UNA.. PUDUMA DUKAKIN INNAKOTA MATA ME THREAD EKA MATAK VELA BELUWA SAMPURNAYEN NETI UNATH TIKAK DURATA HITA HEDUNA... TNX BRO...!