මේවා දකිනකොට සමහරුන්ට සතුටු හිතෙයි. සමහරුන්ට දුක හිතෙයි. තවත් සමහරෙක්ට කේන්ති යයි. තව එකක් ආණ්ඩුවට බනි. ඇමතිට බනි. ගොටාබයට බනි. කමක් නැහැ. බනින්න. තාම අවුරුදු 2යි නේ. අවුරුදු 5ක් යනකොට අපි බලමුකෝ කීදෙනෙක් මේවට බනිද කියලා.
මචන් විවේචන 100ක් එල්ල කරනවට වඩා වචනෙකින් හරි උදවු කරන උඹලා සියට දාහක් වටිනවා. ආණ්ඩුවට කඩේ යන්න කියන එක නෙවේ මම කිව්වේ. හරියට තේරුම් ගන්න.ඔය කියන විදියටම සාර්තක උනොත් නම් පට්ට![]()
![]()
![]()
ඒක පස්සේ නිවැරදි කළා.මහින්දානන්ද බොරුවක් කියද්දි අහුනොවෙන විදියට කියනන් ඕනේ.
නයිට්රජන් කිලෝ එකක් තියෙනවලු. නයිට්රජන්1% ලූ. පැකට් කේ තියෙන්න 1% නයිට්රජන් කිලො එකක් බරයි. ඉතින් පැකට් එකේ බර
100 කේ ජි
එහෙම වෙනවට හරි අසයි වගේ. බය වෙන්න එපා. එහෙම වෙන්නේ නැහැ.අවුරුදු 2.5 ක් යනකොට ආයේ මේ රටේ රසායනික පොහොර තියනවා. එච්චරයි. එක්කෝ ගැසට් රිවස්. නැත්තන් එක ශේෂ්තයකට කියල ගෙන්නනවා ඔක්කොටම. සමහර විට මොකක් හරි එකක් දෙකක් විතරක් නතර කරලා අනිත්ව හරි ගෙන්නනවා බන්.
සට එච්චර මොලයක් සහ කොන්දක් නෑ
හොද දේට හොදයි කියනවා වැරදි නම් බනිනවා. හැබැයි බැන්න ගමන් උබලගේ එරොසන් ලොක්ක ඇවිත් අපිට බනිනවා ගුපියොන්ට ඉරිසියාවෙ කියල.මචන් විවේචන 100ක් එල්ල කරනවට වඩා වචනෙකින් හරි උදවු කරන උඹලා සියට දාහක් වටිනවා. ආණ්ඩුවට කඩේ යන්න කියන එක නෙවේ මම කිව්වේ. හරියට තේරුම් ගන්න.
So... what are you trying to say?ESL> Copy paste
කලින් මමත් බැන්නා බන්. ඒක එක එකාගේ මතය. එක එකා අදහස් ප්රස්කාශ කරන විදිහ. මම ඒකට ගරු කරනවා. මම තාමත් ඉස්සර හිටිය එකාමයි. ඒ මතයේමයි තාමත්. හැබැයි අදහස් ප්රකාශ කරන විදිහ වෙනස්. අවුරුදු 5ක් රට කරන්න ආණ්ඩුවක් පත් කරලා. ෆේල් ෆේල් ගගා ගොන් අතල් ගන්න මට ඕන නැහැ. ඒ වෙලාවේ හිටපු හොඳම එකාට මම චන්දය දුන්නා. තාමත් ඒක ගැන සතුටු වෙනවා. එහෙමයි කියලා වැරදි දේට වැරදි කියන්න බය නැහැ. හොඳ දේට හොඳයි කියන්නත් බය නැහැ. වැරදි දේට හරි කියන්නත් හරි දේට වැරදි ක් ඉයන්නත් මම ලෑස්ති නැහැ. හැබැයි වෙලා තියෙන්නේ හොඳ දේ කලත් සමහරුන්ට ඒවා පේන්නේ නැති එක. උන් දකින්නේ වැරද්දක් විතරයි.හොද දේට හොදයි කියනවා වැරදි නම් බනිනවා. හැබැයි බැන්න ගමන් උබලගේ එරොසන් ලොක්ක ඇවිත් අපිට බනිනවා ගුපියොන්ට ඉරිසියාවෙ කියල.![]()
![]()
![]()
![]()
එහෙම වෙනවට හරි අසයි වගේ. බය වෙන්න එපා. එහෙම වෙන්නේ නැහැ.
කිසිම අවුලක් නැහැ. ඕක කී දෙනෙක් උත්සහ කලාද පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ කරන්න බන්. අපේ වගේ විවෘත්ත ආර්ථිකයක් තියෙන රටක එහෙම කරන්න අමාරුයි. එන උන් ගොඩක් අර company වලට යට වෙනවා. මම නම් තාමත් සතුටුයි ඕක ඔහොම හරි නවත්තපු එක ගැන. අවුරුද්දක් එකහමාරක් යනකන් හුරු වෙනකන් එහෙන් මෙහෙන් case පත්තු වෙයි. හැබැයි ආපහු ඕක නම් reverse කරන්න හොඳ නැහැ.ගොවියාට වෙච්ච දේ ගැන නම් දුකයි. මොනවා උනත් හරි සැලැස්මක් ඇතිව කරන්න තිබ්බ. පවු උබ ගැනත් දුකයි. පොඩ්ඩක් අවුලෙන් වගේ ඉන්නේ ?
That you are copy pasting the same shit over & over again. You are acting like just another කුලියට ලියන්නෙක්. Nothing to take from a writer for hire. You write any shit just to get your wages. Not different from a regular whoreSo... what are you trying to say?
just read my comments carefully. I think your brain has a lot of problems. Please show me, where I have repeated same content again and again in this thread.That you are copy pasting the same shit over & over again. You are acting like just another කුලියට ලියන්නෙක්. Nothing to take from a writer for hire. You write any shit just to get your wages. Not different from a regular whore
ඔවු ඒවත් හොඳයි. විකුනනනවා නම් ඔන්න බඩු. මේ දවස් වල හොඳ ගානකට දෙන්න පුළුවන්.![]()
අලුත්ම බඩු
වැඩිම ඉල්ලුමට.
ගනන් කතාකල හැක. කෑස් ඔන්ලි![]()