මෙන්න ෂේන් සිං බනිනවා සිරස වොයිස් එකට

Rasthiyadu padanama

Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ



    මේක බලපන්. මේ ඕකගෙම බෑන්ඩ් එක ගහපු live shows. මේවගෙ මේ කියන අනිත් උන්ගෙ සිංදු වලට දෙන්න ඕන royalty එක මූ ගෙවලද නැද්ද දන්නෑ සල්ලි වලට perform කලාට, මදිවට තව youtube එකටත් අප්ලෝඩ් කරලා, :lol: views බලකො. අරුන්ට දෙහි කැපුවට මු කරලා තියෙන්නෙත් ඒකමනෙ, අරුන් නං තව youtube විතරයි, මූ concert + youtube දෙකම :P


    අපි කොහොමද දන්නෙ ගෙවලද කියලා?ඵහෙම නැත්නම් පර්මිෂන් අරන්ද කියලා?නැත්නම් උෟටත් කොපිරයිට් වදිනවනේ.ඒ වැඩේට මේ වැඩේ හිලව් කරන ඵක සිංහලුන්ගෙ පුරුද්දක්නෙ..පොලිටික්ස් වලත් උන් බලන්නෙ ඵහෙමයි..අරූ හොරා කෑවට කමක් නෑ ඊට කලින් හිටපු ඵකත් හොරා කෑවනේ..අරූ මැරුවට කමක් නෑ ඊට කලින් හිටපු ඵකත් මිණීමැරුවනේ..:lol:සිංහලුන්ගෙ ගොන් ලොජික්:P
     

    FalconX

    Well-known member
  • Sep 20, 2016
    1,028
    1,724
    113
    MT4
    අපි කොහොමද දන්නෙ ගෙවලද කියලා?ඵහෙම නැත්නම් පර්මිෂන් අරන්ද කියලා?නැත්නම් උෟටත් කොපිරයිට් වදිනවනේ.ඒ වැඩේට මේ වැඩේ හිලව් කරන ඵක සිංහලුන්ගෙ පුරුද්දක්නෙ..පොලිටික්ස් වලත් උන් බලන්නෙ ඵහෙමයි..අරූ හොරා කෑවට කමක් නෑ ඊට කලින් හිටපු ඵකත් හොරා කෑවනේ..අරූ මැරුවට කමක් නෑ ඊට කලින් හිටපු ඵකත් මිණීමැරුවනේ..:lol:සිංහලුන්ගෙ ගොන් ලොජික්:P

    පොලිටික්ස් වල උබට කැමති පැත්තක බුදියපං අදාලම නෑ , :lol: youtube එකේ තියෙන ලංකාවෙ පරණ Artist ලගෙ සිංදු reupload, covers වෙලා තියෙන videos ඉස්සෙල්ලා හොයලා බලපන් ඒවට copyrights claim කරලා තියෙනවද කියලා, :rolleyes: මං දන්න විදියට claim කරන්න පුලුවන් වෙන විදියට පරණ සින්දු තාම හරියට youtube Licensed කරලත් නෑ, අලුතෙන් එන සින්දු වල නං ගොඩක් Youtube Licensed වෙලා තියෙන්නෙ. (Audiam, TuneCore, Rebeat Digital වගේ digital music distribution, publishing, and licensing service එකක් use කරගන්න එක ලේසියි, උන් ගානට ඔක්කොම digital streaming services manage කරනවා, ගොඩක් පරණ Artist ලට ඔය සම්බන්දව දැනුමක් නෑ)
     
    Last edited:

    JuZe_BaNda

    Well-known member
  • Mar 8, 2018
    1,515
    1,504
    113
    සුසාර පොරොන්දු වෙලා 50% ගෙවන්න.. මූ ස්ට්‍රයික් 3ත් ගහලා පේජ් එක ඩවුන් කලා නම් තමා මු කන්නේ ඉල්ලගෙන... :rofl:
     

    shopwaiter

    Well-known member
  • Jan 25, 2019
    976
    656
    113
    okkoma artistla tika comment krla meyata sup eka deela. me para nan media wlta lesi nati wei. habai kiyana de nan atta. mama nan kiyanne youtube eke monetize krla coversong gahan ayatath oka kranna ona. artistala sati ganan masa ganan team ekak widiyata mahansi wela lyrics, music , visual hadla sinduwa danawa. muntika eka nikan guitra ekak gaha gaha kiyala aruntath vada hodata views gannawa. harima asadarnayi. cover songs wlatath katrubaga gewanna bari nan montetization nati kranna ona.
    oka machan viraj perera kela sippi cinema welata.
    Sippi cinema mulin tibba ytb account eka ganna bari wennama block una.
    Mun viraj ge සාරිතා එකට ekak gahuwa
    ekata 1 million awa aruta wada treanding una.
     

    sarcasm

    Active member
  • Jun 4, 2017
    152
    143
    43
    ලංකාවේ සින්දුවක අයිතිය තියෙන්නේ සින්දුව ලියපු එකාටයි සින්දුවේ තනුව දාපු එකාටයි. එහෙම බැලුවොත් සින්දුව කියන එකා එක්කෝ සින්දුව ලියල තියෙන්න ඕන. නැත්නම් ඒකට මෙලඩි එක දාල තියෙන්න ඕන.
     
    • Like
    Reactions: Heshan Daminda