මෙයත් Air India ප්ලේන් එකේ යන්නම ගිහින් ලු

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    Toronto ඉන්දියන් Dentist කෙනෙක් . Plane Crash එකට අහුවෙලා . හොඳ කෙනෙක් වගේ සල්ලි නැති අයට Free Treatment කරන කෙනෙක් ලු

    Nirali-Patel-2.jpg


    https://theheritagedental.ca/dr-nirali-patel/
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    ඔසාමා කැනඩාවේ ඉදලා එන එකත් ඇමසන් කැලේකට හරි පතබෑවිලා එකේ ඉන්න ජාතිකයන් ඔසාමව ලොල්ලෙක් ලෙස භාවිතයට ගැනේවා එස්වා පුහ්ස්
    උබ වගේ මුසලයෙක් හදපු එකා පයිය කපන්න ඕනේ🤮
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,834
    8,058
    113
    මෙන්න මෙතන...
    ඔසාමා කැනඩාවේ ඉදලා එන එකත් ඇමසන් කැලේකට හරි පතබෑවිලා එකේ ඉන්න ජාතිකයන් ඔසාමව ලොල්ලෙක් ලෙස භාවිතයට ගැනේවා එස්වා පුහ්ස්
    Ammo yako badath kora una.. :lol: :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Don GasCan

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,473
    47,548
    113
    උබල මේ රටට ජාතියට කරපු අපරාධ වලට ඔය මදි . හරි නම් බ්ලඩ් ඉගල් කරන්න ඕනේ

    @SLK_sri දැන් නැති හින්ද ඒ පාර තව ඵකෙක්ව අල්ලගත්තද ?උෟට මොනව වුනාද මංද කාලෙකින් දැක්කේ නෑ.
     
    • Haha
    Reactions: 2osama

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,234
    20,871
    113
    හස්තිශෛලපුර
    Toronto ඉන්දියන් Dentist කෙනෙක් . Plane Crash එකට අහුවෙලා . හොඳ කෙනෙක් වගේ සල්ලි නැති අයට Free Treatment කරන කෙනෙක් ලු

    Nirali-Patel-2.jpg


    https://theheritagedental.ca/dr-nirali-patel/

    Kotmale bus accident eken kochchara hoda minissu marunada.. ubalata chittayak nam thread dagena hali liyanne..
     
    • Haha
    Reactions: clumsyhulk

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,850
    113
    මාලඹේ
    Kotmale bus accident eken kochchara hoda minissu marunada.. ubalata chittayak nam thread dagena hali liyanne..
    කවුද බං කොත්මලේ හොඳ මිනිස්සු
    එකෙක් රුපියලක් වෙන එකෙක් ට දීලා නැතුව ඇති ඉඩම් අගලට පාරට මිනී මරා ගන්න මනුස්සයෝ නේ ලංකාවේ ඉන්නේ

    මෙයා ගැන Thread එකක් දැම්මේ මෙයා අතින් සල්ලි ගෙවාගෙන Free මිනිසුන්ට Threatment කරපු නිසා

    ලංකාවේ 80% ක් ම ඉන්නේ කුහක ආත්මාර්ථකාමී මිනිස්සු