ape ballata puluwan oita wada hondata thale allanna


mama aaye baluwa me comment eka dakala.Okkoma tika ahapan... pissu hadenawakunuharupen unath aththa kiyanawa ban u
2nd min idan thamai pattamama athal

ජොනී බට්ට;21907788 said:hukanawa thamayi yako podi unuth innawa ne ethana![]()


උගුරේ මස් කට්ටක් හිර වෙලාද බන්![]()

mama aaye baluwa me comment eka dakala.
meka me handa kawalada?
ohoma kunuharupa kiyaddi hinawela ahan inne neane
kiyana widihatai, wachana walatai thamai hina yanne 
mata hithaganna beri, ethana hitiye okkoma anda kaippu unda kiyala.ජොනී බට්ට;21907788 said:hukanawa thamayi yako podi unuth innawa ne ethana![]()
u kiyanne aththane machankiyana widihatai, wachana walatai thamai hina yanne
![]()
අඩු කුලේ වැඩසටහනක් වෙන්න ඕන