මෙ පාර SLIIT එකට යන වුන් ටිකක් ඈතුලට වර
මෙ පාර SLIIT එකට යන වුන් ටිකක් ඈතුලට වර
මචන් මම 18 exam කරෙ
නොවෙම්බර් 6 පටන් ගන්නවා කිව්වා
එත් තාම මට ලියුමක් වත් මුකුත් අවෙ නෑහෑ

උබලට එකෙන් ලියුමක් එහෙම ආවද විස්තර කරලා ආවනම් ටිකක් විස්තර ටිකක් දාපන්කො මම it කරන්නෙ metro eke
මුන්ට මාව මාගහරුනා වත්ද


උදව් කරන හෑමොට්ම රෙප් දෙනවා

මෙ පාර SLIIT එකට යන වුන් ටිකක් ඈතුලට වර
මචන් මම 18 exam කරෙ
නොවෙම්බර් 6 පටන් ගන්නවා කිව්වා
එත් තාම මට ලියුමක් වත් මුකුත් අවෙ නෑහෑ

උබලට එකෙන් ලියුමක් එහෙම ආවද විස්තර කරලා ආවනම් ටිකක් විස්තර ටිකක් දාපන්කො මම it කරන්නෙ metro eke
මුන්ට මාව මාගහරුනා වත්ද


උදව් කරන හෑමොට්ම රෙප් දෙනවා


Last edited:

