CongratZZZZ machan, Onn 5+ dunna
MAGE SUBA PATHUM GALAPATHA SAHODARAYA...................!!!!!![]()
![]()
එහෙනං උඹත් ගැහුව දෙදාහක්..............!!!!
![]()
ela ela.............![]()
සුබපැතුම්!!![]()
මගෙනුත් උණුසුම් සුබ පැතුම් මචෝ ...
![]()
Ela Congratz machan![]()
onna apenuth unusum suba pethum saho...!!!!!
![]()
![]()
mage UNUSUM SUBA PETHUM galayooo... machanla..... mata podi help ekak one... mama EK ekata join une 2008...but mama lagakadi idan thamai digatama enna gaththe... mata denaganna one THRED ekak danne kohomada kiyala....