Dr.Kanapathipillei kiyala hitiya kandy hospital eke. eya kandy dawasai ithuru dawas colombo. man avurudu 10kata withara kalin eyagen treatment gaththaවයස 15දි වෙච්ච අනතුරකින් වෙච්ච දෙයක්. මේ අවුරුද්දට අවුරුදු 9ක් වෙනවා මේ scar එකට. plastic surgeries ගැන අත්දැකීම් තියන අය ඒගැන කියන්න.
View attachment 113401
lady doctor kenekda?Dr.Kanapathipillei kiyala hitiya kandy hospital eke. eya kandy dawasai ithuru dawas colombo. man avurudu 10kata withara kalin eyagen treatment gaththa
thanks mchn. mama one wunoth online channeling eken book karagannamDr. Jayaruwan Bandara gen ahala balanna
whatsapp no eka onanam PM ekak danna
Ow.lady doctor kenekda?
View attachment 113527
Dr Jayaruwan Bandara me cream eka recommend kara. made in US ekak. mn ada gatte 6570/=Dr. Jayaruwan Bandara gen ahala balanna
whatsapp no eka onanam PM ekak danna
Cream eka gawama adu wei kiwwadaaaa?Dr Jayaruwan Bandara me cream eka recommend kara. made in US ekak. mn ada gatte 6570/=
![]()
na micro needling, derma filling karannath oni kivvaCream eka gawama adu wei kiwwadaaaa?
ඉක්මනට ගොඩ දාගනින් මචන්! ගුඩ් ලක්!na micro needling, derma filling karannath oni kivva