මේ ආන්ඩුවටත් බෑ කියලා ඔප්පු කරලා ඉවරයි.

earthling

Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    කලු කොටා නාන නෑමේ හැටියට ඊලඟට දාන ඕනම එකෙක් පොරක් තමා. පොල් පිත්තක් උනත් ඉතින් කමක්නෑ කියන ලෙවල් එකට එයි.
    අවම තව අවුරුදු 10-15ක් බලාගෙන හිටපන් 🤣

    උබ හිතවද බං රටේ චන්දේ දීපු බහුතරය අකමැත්තෙන් ඉන්නවා කියලා... බලමුද ප්‍රාදේශීය චන්දෙන් මුන්ගේ % එක අඩු වෙයිද කීයලා?

    තව අඩපන්... උබලා වහල්කමේ යන නාකි දේශපාලුවෝ හා දේශපාලනේ ඉවරයි... මුන් මේ අවුරුදු 5හේ හිටපු පකයිට වැඩිය පොඩ්ඩක් හොද උණත් ඇති.. හොරකම්, දූෂණය අරන්ට වැඩිය පාඩිඩක් අඩ කලත් ඇති..
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    අවම තව අවුරුදු 10-15ක් බලාගෙන හිටපන් 🤣

    උබ හිතවද බං රටේ චන්දේ දීපු බහුතරය අකමැත්තෙන් ඉන්නවා කියලා... බලමුද ප්‍රාදේශීය චන්දෙන් මුන්ගේ % එක අඩු වෙයිද කීයලා?

    තව අඩපන්... උබලා වහල්කමේ යන නාකි දේශපාලුවෝ හා දේශපාලනේ ඉවරයි... මුන් මේ අවුරුදු 5හේ හිටපු පකයිට වැඩිය පොඩ්ඩක් හොද උණත් ඇති.. හොරකම්, දූෂණය අරන්ට වැඩිය පාඩිඩක් අඩ කලත් ඇති..
    මෙතන කෙකර ගාන්නේ නැතුව ගිහින් පොලිමකට සෙට් වෙලා අහපන්කො ආතල්ද කියලා. නැත්තන් ගෙදර අම්මගෙන් වගේ අහපන්කො කිරිබත් උයන්න කැකුලු හාල් එහෙම තියෙනවද කියලා. 🤭 🤭
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    මෙතන කෙකර ගාන්නේ නැතුව ගිහින් පොලිමකට සෙට් වෙලා අහපන්කො ආතල්ද කියලා. නැත්තන් ගෙදර අම්මගෙන් වගේ අහපන්කො කිරිබත් උයන්න කැකුලු හාල් එහෙම තියෙනවද කියලා. 🤭 🤭
    ආ..දැන් උබ කන්නේ කැකුළු හාල්ද? දැන් නාඩු, කීරි සම්බා, බිත්තර කාලා ඉවරද?

    අනේ පකෝ... 🤣
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,164
    13,851
    113
    පෘථිවිය
    GgBP8eCWIAAieIE
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,709
    113
    ආ..දැන් උබ කන්නේ කැකුළු හාල්ද? දැන් නාඩු, කීරි සම්බා, බිත්තර කාලා ඉවරද?

    අනේ පකෝ... 🤣
    පකෝ අම්මා කිරිබත් උයන්න කැකුලු හාල් හොයන්න එන්න කිව්වාම කීරි අරන් ගිහින් හරියනවද පොන්නයෝ. උඹලගෙ අම්මගෙන් අහල බලපන්කො මෙතන කෙකර ගාන්නෙ නැතුව.

    ටහුකන්න තව් ඔක්කොම ටිකට විදින්න ගිහින් වගේ ඩයල් එක. බලංගියාම මූනෙ බන් නියම වැඩ කාරයා. මට අච්චර මෙච්චර පුලුවන් කියන ලපයට සෙට් උනේ උගෙ යාලුවගෙ ගෑනිලුනෙද? 🤭 🤭
    ------ Post added on Dec 30, 2024 at 1:27 PM
     

    SLBlackKnight

    Well-known member
  • Sep 17, 2010
    11,779
    13,798
    113
    Kottawa
    ආ..දැන් උබ කන්නේ කැකුළු හාල්ද? දැන් නාඩු, කීරි සම්බා, බිත්තර කාලා ඉවරද?

    අනේ පකෝ... 🤣

    උඹල වගේ නිගන්ඨණ ජෙප්පෝ කොහොමත් කැමති නෑනේ රටේ මිනිස්සු කිරිබත් කනවට..ඒක තමා කැකුළු හාල් හිඟයක් අැති කරේ..🤣🤣🤣

    ජය වේවා!!!!​




    මිනිස්සු කිරිබත් කෑවොත් පොල් හිඟය දරුණු වෙන නිසා ජෙප්පෝ කැකුළු හාල් හංගලා..🤣🤣
     

    Ranil_Wickramasinghe

    Well-known member
  • Mar 1, 2024
    316
    323
    63
    අඩො ඔව් බන් :(
    වෙනදා නම් ආන්ඩු ෆේල් වෙද්දි බයක් නැ, රනිල් පාර්ලිමෙන්තුවෙ හිටියා,
    දැන් කොටයක් අදින්නවත් එකෙක් නැ නෙහ් බන්...

    හැබැයි, රවියා ඇවිත් රනිල් මාත්තයා ආයෙ ඇතුලට ඇවිත් ගේම් එක සෙට්ල් කරයි නේද?
    මට ඒ විස්වාසේ තියෙ, රනිල් මොනා උනත් රට ගැන හිතන මිනියා...

    අනිවාර්‍යෙන්ම
     

    navodya

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,170
    788
    113
    මෝඩ බයියෝ බලපං රටට මොකද වෙලා තියෙන්නේ කියලා, මිනිස්සු රස්සාවල් කරනවා, business කරනවා, වාහන ගන්නවා ගෙවල් හදනවා බහුතරයක් මිනිසුන්ට ආයේ හෝප් එකක් තියෙනවා. උඹල ගෙනාපු බුරැ සර් රීගෙන පැනලා දිව්වේ නැත්නම් උඹලා ඔය කියන හැත්ත පහක සාපයක් ගැන කියන්නෙවත් නෑ. දේශපාලඥයෝ හොර කෑවා දැනටත් හොරා කනවා ඒක හරි කියන්නෑ දීර්ඝකාලීන ව සාධනීය වෙනස්කමුත් කලා ඒක හින්ද තාමත් ලංකාව ේ සෝමාලියාව ෙන් බුරුන්ඩි වගේ වෙලා නෑ. ඊට වඩා ගොඩක් හොඳ ආර්ථික තත්ත්වයක් තියෙනවා, දේශපාලන ය වශයෙන් අනාථ වෙච් යුක්‍රේන් වගේ වෙලා නෑ චීන ඉන්දියාව ඇමෙරිකාව මගේ රටවල් ශේප් එකේ තියාගෙන තමයි ගේම ගහන්නේ.

    දැන් බලපන් උඹල පුක උඩ දාගෙන ගෙනාපු මෝඩ ගෝඨා ට කොරෝනා එක්ක
    ඉකොනොමි එක බැලන්ස් කරගන්න බැරි උන. කබ්‍රාල් කියන ගූකබ්බ හොරා දාලා එකොනොමික විනාසම කරලා දැම්මා. දැන් ලංකාව economically week හැබැයි පොලිටිකලි stable දැන් උඹල ගෙනාපු ලපකොටාත් එක එකාගේ අතකොළු වෙලා රවල් වලින් ගේම ඉල්ලලා ඒ බැලන්ස් එක නැති කරගත්තොත් අවුරුදු 75ක් තිස්සේ හදාගෙන ආපු රට විනාශ කරලා නැති බංගස්ථාන කරලා දාන්න අවුරුදු දෙකක් තුනක් හොඳටම ඇති.

    ඒක හින්දා බූරුවෙක් වගේ අනිත් එවුන් කියන පලියට රැල්ලට අවුරුදු 75ක ින් සාපය ගැන කියවන්න කලින් අවුරුදු 50,100 රන් වෙච්ච රටවල් පත් කර ගත්ත රැඩිකල් බූරු පාලකයෝ අවුරුදු දෙකෙන් තුනෙන් අපායවල් කරපු හැටි පොඩ්ඩක් study කරලා හිටපන්. තවත් එක ගූ මෝඩ බයියෙක් වගේ රැල්ලට එකම එක කියවන එක නවත්තපන්.
    hari dan kiyapan uba asa oya patta mole thiyana eka mokada uwa api baleta gemu. dan kalisame hujja karagane nathuwa kiyapan uba asa palakaya ge name eka.
     

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,318
    10,631
    113
    තෙලුත් එච්වර තමා කෝ දැන් කාංචනයා ගන්නවා කිව්ව කොමිස් එක..කැරියෝ ටික බොරුවෙන්ම තමා ගේම ගැහුවේ
     
    • Like
    Reactions: War Fighter

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,134
    5,945
    113
    canada
    වර්තමාන ආණ්ඩුව ගොටගේ මොඩෙල් එක. ගොටගේ පාරේ යන්නේ. කේක් එකේ අයිසින් ටික තමයි දුෂණය, වංචාව නැති කිරීම.

    අවාසනාවකට රටේ ආර්ථික ප්‍රතිසංස්කරණ සම්පුර්ණයෙන් නතර කරා (දැවන්ත රාජ්‍ය අංශය සමග අකාර්යක්ෂමතාව, දුෂණය, වංචාව, රටේ බදු බර තවත් වැඩි වෙනවා)

    කෙටිකාලීනව කෙසේ වෙතත් දිර්ගකලිනව කෙල වෙනවා
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    ehata mehata panina @2osama wage baiyoi toiyoi innakan aniwa
    මම නම් ලන්කාවේ නෑහෑ මට NPP එක දින්නත් එකයි පෑරදුනත් එකයි 🤣🤣
    කොහොම උනත් NPP එක දිනලා ලන්කවේ තෑරි බයියො ටික කන්න නෑති වෙලා හරි වද වෙලා යනවා නම් එක ලන්කාවට ලොකුම සෙතක්🙏🙏🙏
     
    • Like
    Reactions: SLK_sri