මේ ගැහුවෙ තොපේ කටවල් වැහෙන්න.-Samaraweera after Century

Thilinacba

Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    gahanna puluwan kaleta eyalawa athulata ganna thama therim kamituwa inne bari wenakota ayin karanawa.
    Onna kiwwa,kiwwoth gu naa gannawa :rofl: me ponz Samaraweera ta kapilla thiyenawa therim kamituwen.Anika uba kiyana widihata gattot dan sanga eka digata 3 innings fail una ko dan u wa ain karanawada ? :no: Dilshan ge failures gana kiyanna ona na ne :rolleyes: Samare match 1-2 wadima fail wenna athi eka digata,ekata team eken senior player kenek wa mehema kapanne na kapillak naththam.

    මචන් මේකයි සමරේනම් දුන්න වුව කණ්ඩායමෙන් වුව අයින් කරපු උන්ට කන පැලෙන්න..සමරය එකක් දෙකක් විතරයි ෆේල් උනේ එත වුව අයින් කර..එතකොට ඉස්සර කපුගෙදර කියන හරක මොකක්ද කරේ කණ්ඩායම වෙනුවෙන් පුළුවන් එකෙක් කියපන්...එත වුව හෙන තරග ගොඩක සෙල්ලම් කරන්න දැම්ම...අරවින්දගේ බෑනාකෙනේක්නේ..දන්නෝ දනිති...අනික කොහොමද චන්දිමාල් නියමයිනේ අපරාදේ මිනිහට 100ක් ගහගන්න තිබ්බේ එතකොට අරු කඩුලු 7 ගත්තට වැඩක් නැ අපේ එකෙකුත් මංගල තරගෙක 100ක් ගහලනේ හරි දැන් කමක් නැ...චන්දිමාල්ටත් අකමැති ජෙය්ෂ්ටයෝ කිහිප දෙනෙකුත් ඉන්නවා...එකත දන්නෝ දනිති....මේ 50ත් ඒ යක්කුන්ට කනේ පහරක් වෙයි.අනික මාර වැඩේ කියන්නේ ඕනෑම එකෙක් තමන්ග මංගල තරගේ ලංකාවත් එක්ක ගහනොක්ට ගොඩක් එවුන් ඇයි බන් ලංකාවටම බරටම උන්ගේ වැඩ පෙන්නන්නේ...අපේ එකෙක් එහෙං මෙහෙන් තම එහෙම කරන්නේ...එත පිට රට උන් එහෙම මාර විදියට අපේ උන්ට ගහනවා තමන්ග මංගල තරගේ..ඒ ඇයි බන්..?

    Kawda ban chandimal ta kapilla dana seniors la? :baffled: u ela batsmen and wicketkeeper ne ban :baffled: dan me yana widihata Chandimal wa apahu kapei da? :confused:
    Kohomath Chandimal should/must get a permanent place in Test,ODI & T20 teams.Maybe its time Sanga drops gloves in ODI and give them to Chandimal.2015WC ekata honda keeper kenek wa danmama train karanna patan ganna eka hondai :yes: considering WC 2015 is in down under
     

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    samaraweerawa pakistan tour eken kapapu dawasema mama kiwwa eka moda theeranayak kiyala, experience eka kiyana eka 1 dawasakin hadanna behe, eka therum ganna ona issellama, samare aniwa test gahannama ona..
    samare Batek Newei.. issellama ball karanna awe passe amaruwen batting goda dagaththe.. passe kiwwa miniha allanawa wedi kyala passe miniha aggrasive bat karapu nisa ODI walata gaththa.. me match eketh Strike rate eka 80 90 thiyagena 60+ wenakan gehuwe. passe Chandimal out unata passe thamayi hugak allala gehuwe. ewage ekek kepuwa sira hethuwa wena ekak but ekata ape hoda playerla sambanda nisa it awediya adinne nehe.. amaruwen hedichcha ekaawa kapana eka balu wedak..