මචං අර මැද තියෙන සුදු පාට කෑල්ල (Liner) විතරක් දාල ආයෙ පාරක් ගොඩදාගන්න බැරිදYes.. 10 years neda recommend karanne..
Joint ekta cv joint walata daana rubber boot 1k daala sidurak widala eekata podi batayaka eka kelawarak ethul kranawa. Anith kelawala shariiraye kohen ( waist eka wadaa hodai) hri skin eken eliyata aran muudiyakin wahala daanawa. Maasa 6kata paarak oil refill kroth kalpewetma wedi kra ganda puluwan.![]()
නංගිට තාම වයස 38 යි![]()
පිස්සුද උඹටJoint ekta cv joint walata daana rubber boot 1k daala sidurak widala eekata podi batayaka eka kelawarak ethul kranawa. Anith kelawala shariiraye kohen ( waist eka wadaa hodai) hri skin eken eliyata aran muudiyakin wahala daanawa. Maasa 6kata paarak oil refill kroth kalpewetma wedi kra ganda puluwan.