මේ ටූල් එක කාලයක් යද්දි ගෙවෙනවද?

tin_kiri

Well-known member
  • Jul 5, 2023
    459
    616
    93
    2-featured-compressed-total-hip-3-illustration-compressor.jpg


    නංගිට තාම වයස 38 යි :cry:
     

    tin_kiri

    Well-known member
  • Jul 5, 2023
    459
    616
    93
    Yes.. 10 years neda recommend karanne..
    මචං අර මැද තියෙන සුදු පාට කෑල්ල (Liner) විතරක් දාල ආයෙ පාරක් ගොඩදාගන්න බැරිද
     
    Last edited:

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    2-featured-compressed-total-hip-3-illustration-compressor.jpg


    නංගිට තාම වයස 38 යි :cry:
    Joint ekta cv joint walata daana rubber boot 1k daala sidurak widala eekata podi batayaka eka kelawarak ethul kranawa. Anith kelawala shariiraye kohen ( waist eka wadaa hodai) hri skin eken eliyata aran muudiyakin wahala daanawa. Maasa 6kata paarak oil refill kroth kalpewetma wedi kra ganda puluwan.
     

    tin_kiri

    Well-known member
  • Jul 5, 2023
    459
    616
    93
    Joint ekta cv joint walata daana rubber boot 1k daala sidurak widala eekata podi batayaka eka kelawarak ethul kranawa. Anith kelawala shariiraye kohen ( waist eka wadaa hodai) hri skin eken eliyata aran muudiyakin wahala daanawa. Maasa 6kata paarak oil refill kroth kalpewetma wedi kra ganda puluwan.
    පිස්සුද උඹට