මේ දවස් වල ගෙවල් හදන එක?

pathaleiretta

Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,354
    113
    අවුල් ද බං. බඩු මිල පොඩ්ඩක් වත් අඩු වෙන එකක් නැද්ද ? මාස දෙක තුනකින්? . ගොන් ප්‍රශ්නයක් වගේ නේද? 🤣🤣🤣 ඇත්තටම එන ලෝන් එක්ක මොකුත් සහනයක් නැතිවෙයිද ඉදි කිරීම් පැත්තට ? 🤔🤔🤔
     

    ChamaraGL

    Well-known member
  • Oct 1, 2013
    8,682
    3,406
    113
    Balapan cements kambi wage anith hema dema milai ..e asse badu nee...kema packet genna godak hotel walawath neee..ewa balanakota hadanna narakai danma
     
    • Sad
    Reactions: pathaleiretta

    Truth Hurts

    Well-known member
  • Jun 15, 2013
    12,223
    20,377
    113
    Westනාහිර
    හොඳ පොරක් සෙට් වුනා අපේ ගේ හදන්න.අදත් 9 දෙනෙක් වැඩ.දැනුයි වැඩ නැවැත්තුවේ කරන්ට් ගිය නිසා..ඒක නිසා අවුලක් නෑ..කලින් සෙට් උන ඵකානම් ගල් අාඳෙක්.
     
    • Like
    Reactions: pathaleiretta

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,354
    113
    හොඳ පොරක් සෙට් වුනා අපේ ගේ හදන්න.අදත් 9 දෙනෙක් වැඩ.දැනුයි වැඩ නැවැත්තුවේ කරන්ට් ගිය නිසා..ඒක නිසා අවුලක් නෑ..කලින් සෙට් උන ඵකානම් ගල් අාඳෙක්.
    මටත් හොද බාසෙක් නම් සෙට් වෙලා ඉන්නවා. 👍 හෙට ඌව හම්බ වෙලා කතා කරගන්න වෙයි
     
    • Like
    Reactions: Truth Hurts

    Fire1994

    Well-known member
  • May 6, 2018
    1,082
    2,227
    113
    1 year yanakam wath gewal hadana eka karanna eka thrumak na,
    ඇයි උබ හිතන්නෙ අවුරුද්ද කින් පස්සෙ හතර මහ නිදානෙ පහල වෙයි කියලද? මට නම් හිතන්නෙ ඉස්සරහට බඩු මිල තව දෙතුන් ගුනයකින් වැඩි වීමක් මිසක් අඩුවක් වෙන් නෑ. ඒ හින්ද බැන්කුවේ රුපියල් වලින් නම් සල්ලි තියෙන්නෙ හරි ලෝන් එක්කින් නම් හරි දැන්ම හදපන් migrate වීමේ අදහසක් නැත්නම්.NRFC account එක්ක නම් සල්ලි තියෙන්නෙ බලන් ඉන්න එක හොද වෙන්ඩ පුලුවන්. (නරක වෙන්ඩත් පුලුවන් සිමෙන්ති ,යකඩ වගේ දේවල් ඉස්සරහට නැතිම වෙලා)
     

    dj_risi

    Well-known member
  • Oct 31, 2006
    637
    486
    63
    Colombo
    සල්ලි තියන් ඉදල නම් තේරුමක් නැ . පුලුවන් දෙයක් හදාගත්තොත් හොදයි. නැත්තම් මොනා හරි වත්කමක්/Assert ekak අරන් දාන්න ඕනි ණය වෙලා හරි
     
    • Like
    Reactions: pathaleiretta

    paulo.a

    Junior member
  • Feb 1, 2022
    85
    68
    18
    අවුල් ද බං. බඩු මිල පොඩ්ඩක් වත් අඩු වෙන එකක් නැද්ද ? මාස දෙක තුනකින්? . ගොන් ප්‍රශ්නයක් වගේ නේද? 🤣🤣🤣 ඇත්තටම එන ලෝන් එක්ක මොකුත් සහනයක් නැතිවෙයිද ඉදි කිරීම් පැත්තට ? 🤔🤔🤔
    මේ දවස් වල loan ගන්න එපා බන්. ගේ හදලා ඉවර කරන්න කලින් ගත්ත සල්ලි devalue වෙයි . ඔනීමනම් හදපු එකක් ගන්න. නැත්නම් අවුරුද්දක් දෙකක් වත් currency එක stable වෙනකම් ඉන්න .


    හැබැයි අතේ සල්ලි දැනට තියෙනව නම් පුලුවන් ඉක්මනින් හදලා දාන්න
     

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    ඇයි උබ හිතන්නෙ අවුරුද්ද කින් පස්සෙ හතර මහ නිදානෙ පහල වෙයි කියලද? මට නම් හිතන්නෙ ඉස්සරහට බඩු මිල තව දෙතුන් ගුනයකින් වැඩි වීමක් මිසක් අඩුවක් වෙන් නෑ. ඒ හින්ද බැන්කුවේ රුපියල් වලින් නම් සල්ලි තියෙන්නෙ හරි ලෝන් එක්කින් නම් හරි දැන්ම හදපන් migrate වීමේ අදහසක් නැත්නම්.NRFC account එක්ක නම් සල්ලි තියෙන්නෙ බලන් ඉන්න එක හොද වෙන්ඩ පුලුවන්. (නරක වෙන්ඩත් පුලුවන් සිමෙන්ති ,යකඩ වගේ දේවල් ඉස්සරහට නැතිම වෙලl
    lankawa dan thami nathata nathi wela thiyanna, aya methanine pahalata watennna thanka na. price wadi wela eka digata minunta daranna bari level ehakata enawa, ethkota kohoma price wadi karath badu ganna ba. aya drop wenawa, puluwan tharam invest karapan , ethkota eka return ekka hari thiyavi . uba businees ekata nam gewal hadanna eka hodai, but ubata inna gewal hadanwanam 2-3 parak hithapan hadnaa kalin.
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,318
    36,432
    113
    කෑගල්ල
    Hadana ewn hadagena yano bn tyena widiyta
    Meke geyak hadanawa tya hitalawat nati ewn epa kiyai
    ඔවුබන් ඉතින් මම පටන් ගත්තේ 2019 හදන්න කෝ ඉති තාම එක දෙයක් වත් ගනන් අඩු උනේ නෑනේ. එන්න එන්න වැඩි උනා මිසක්. 12 කම්බිය 620, 10 කම්බිය 420 යි සිමෙන්ති කොට්ටේ 930යි සැලැබ් එක දානකම්ම. :lol: :lol:. ඒකට දැන්. තාමත් බාස්ට නයයි.
     
    • Sad
    Reactions: Voldemort Bro

    arrow__

    Well-known member
  • Jul 26, 2013
    3,198
    276
    83
    kiyanna amrui bro. lankawe wedi wuna deyak kawadada adu wune.
    Wenna puluwan eka de ape padi wedi wena eka. eka kawadawat wena ekak newe. mama hitanne patan gatot hodai kiyala