මේ දවස් වල ප්රිමියෝ ගණන් වැඩි ඇයි?

hrm

Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,003
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    අර 2013 කිව එක නම් මචං පොලි කාරයෙක්ගේ , උ ඕපන් පේපර්ස් තියාන ඉන්නේ. ඌ නම් ශුවර් නෑ මචං කොහොමත්.ඒ උනාට 1ස්ට් ඕනර් තියෙන්නේ.

    2015 එක නම් 3rd ඕනර්.


    උබ කියන්නේ මචං මේ කලේ හැටියටත් මේ ගණන් ගොඩක් වැඩිද එතකොට ?

    ow machan. anika tikak decent porak gen ganin. oya wahana walata wela thiyenne cheap pada show karayo thamai godakma owners la. wahaneth charter wenewa. one deyak wahala andala sell karanawa. open papers gannama epa. first owner kiyala CR eke thibbata wedak ne oya wage porakata ahu unama. ekath loku ganan walata.

    3rd owner awrudu5k parana sedan ekak 7M+ deela ganne kawda ban BMW wage ekak ara?mileage eka sure karannath be.
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    ow machan. anika tikak decent porak gen ganin. oya wahana walata wela thiyenne cheap pada show karayo thamai godakma owners la. wahaneth charter wenewa. one deyak wahala andala sell karanawa. open papers gannama epa. first owner kiyala CR eke thibbata wedak ne oya wage porakata ahu unama. ekath loku ganan walata.

    3rd owner awrudu5k parana sedan ekak 7M+ deela ganne kawda ban BMW wage ekak ara?mileage eka sure karannath be.

    මටත් හිතුන මචං, එහෙම බලද්දී 25000ක් උනාට එක මුල් ඔනර්ස් ලා 10000 ගනේ වගේ නේ දුවල තියෙන්නේ. මම හිතන්නේ මාව අන්දලා දෙන්න ගිය සින් තියෙන්නේ නේ.

    ඉකමන් එකේ තියෙනවා 2016/17 බලනකොට ඔය ගණන් වලටම මචං.
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,003
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    මටත් හිතුන මචං, එහෙම බලද්දී 25000ක් උනාට එක මුල් ඔනර්ස් ලා 10000 ගනේ වගේ නේ දුවල තියෙන්නේ. මම හිතන්නේ මාව අන්දලා දෙන්න ගිය සින් තියෙන්නේ නේ.

    ඉකමන් එකේ තියෙනවා 2016/17 බලනකොට ඔය ගණන් වලටම මචං.

    digatama hoyapan. hondha wahana ikmanata yanawa, ithuru wenne oya mokak hari case ekak thiyena ewa thama.
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    digatama hoyapan. hondha wahana ikmanata yanawa, ithuru wenne oya mokak hari case ekak thiyena ewa thama.


    ප්‍රිමියෝ එක්ක මොනවද බන් බලන්න තියෙන්නේ වෙන? ඩිකී එක උස්සල බලන්න යද්දී සමහර උන් ගේම ඉල්ලනවා නේ?
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,003
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    ප්‍රිමියෝ එක්ක මොනවද බන් බලන්න තියෙන්නේ වෙන? ඩිකී එක උස්සල බලන්න යද්දී සමහර උන් ගේම ඉල්ලනවා නේ?

    dicky eka athule baladdi da? spare wheel well eke samhara wita rust eka tikak thiyenna puluwan. maintenance records balapan. AC compressor eka maru karalada (maru kalata awlak ne 260 compressor ekakin nam, known fault ekak) , CVT niyama kalata replace karada(Toyota CVT-FE walin witharak karala thyenne one). agent maintained nam watinawa. mileage eka tikak hari trust karanna puluwan ethakota. man nam normally non genuine fake parts dala thiyene wahana walata kemathi ne. fake G superior ewath athuluwa, thawa ithin body condition ehema balanna. normal accident repair thibbata kamak ne repair eka hariyata karala nam. mileage eka anuwa suspension repair ehema expect karanna one current owner karala neththan.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    dicky eka athule baladdi da? spare wheel well eke samhara wita rust eka tikak thiyenna puluwan. maintenance records balapan. AC compressor eka maru karalada (maru kalata awlak ne 260 compressor ekakin nam, known fault ekak) , CVT niyama kalata replace karada(Toyota CVT-FE walin witharak karala thyenne one). agent maintained nam watinawa. mileage eka tikak hari trust karanna puluwan ethakota. man nam normally non genuine fake parts dala thiyene wahana walata kemathi ne. fake G superior ewath athuluwa, thawa ithin body condition ehema balanna. normal accident repair thibbata kamak ne repair eka hariyata karala nam. mileage eka anuwa suspension repair ehema expect karanna one current owner karala neththan.


    ගන්නේ නැත්තම් යන්න කියනවා බල බල ඉන්නේ නැතිව. ඩිකී එක ඇතුලේ වැදිච්ච එහෙම මට්ටු වෙයි කියල බයට වගේ නිකන්...
    ටොයෝටා එකෙන් සර්විස් කරපු එකක් හොයා ගත්තා නම් වැඩේ ෂුවර් නේ බන් එහෙන් නම්. ප්‍රිමියෝ AC අවුලක් තියෙනවද බන් ?
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,003
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    ගන්නේ නැත්තම් යන්න කියනවා බල බල ඉන්නේ නැතිව. ඩිකී එක ඇතුලේ වැදිච්ච එහෙම මට්ටු වෙයි කියල බයට වගේ නිකන්...
    ටොයෝටා එකෙන් සර්විස් කරපු එකක් හොයා ගත්තා නම් වැඩේ ෂුවර් නේ බන් එහෙන් නම්. ප්‍රිමියෝ AC අවුලක් තියෙනවද බන් ?

    Lol matath ohoma ekek set una phone eken. balannawath giye ne. factory eken gaththath wahane hondhata balala thama ganne :) AC awula Allion/Premio/Axio/Yaris/141 okkotama common case ekak. original 260 compressor eka 60-70K KM duwaddi gewenewa. replace karanna one. habay apahu oya gana duwaddi gewenewa. used ekakin replace kaloth eeta kalin unath apahu replace karanna wei. 121 compressor dapu ewath thiyenewa. me elakiri ekema athi oka gana posts. aluthma Allion/Premio walath oya issue eka enewa. eka compressor eke hati.
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Lol matath ohoma ekek set una phone eken. balannawath giye ne. factory eken gaththath wahane hondhata balala thama ganne :) AC awula Allion/Premio/Axio/Yaris/141 okkotama common case ekak. original 260 compressor eka 60-70K KM duwaddi gewenewa. replace karanna one. habay apahu oya gana duwaddi gewenewa. used ekakin replace kaloth eeta kalin unath apahu replace karanna wei. 121 compressor dapu ewath thiyenewa. me elakiri ekema athi oka gana posts. aluthma Allion/Premio walath oya issue eka enewa. eka compressor eke hati.



    කම්ප්රෙසර් එක අවුල් වෙනවා කියන්නේ මොනවද බන් ? කොහොමද අදුර ගන්නේ ? අවුල් කියල
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,003
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    කම්ප්රෙසර් එක අවුල් වෙනවා කියන්නේ මොනවද බන් ? කොහොමද අදුර ගන්නේ ? අවුල් කියල

    oke machan enne normal clutch ekak thiyena compressor ekak newei. enne variable displacement compressor(VDC) ekak. eke clutch ne. on off weddi click sadde enne ne. engine load, temperature wage dewal anuwa compression eka adu wedi karanawa ECU eken (Inverter compressor ekak wage). ae hinda compressor eka engine ekata permanently couple wela thiyenne. ae hinda AC damma off kala kiyala engine eke kisi wenesak ne. fuel consumption ekekth impact ekak ne AC damma kiyala. namuth digatama couple wela thyene hinda ikmanata gewenewa. ethakota compressor eka replace karanna one. samaharu podi modification ekak krala 121 clutch based compressor eka danawa. man nam kemathi ne ae wadeta. wahane smoothness, fuel efficiency adu wenewa. 121 compressor eka damma nam eka on/off wedi click sadde ahenewa eliyen.

    oka eka parata identify karanna be. wahane cool eka hitapu gaman nethi wenewa. tikakin apahu cool wenna gananwa. oka thama symptom eka. ohoma digatama duwala cool eka nethuwama yanawa. man ekai ubata kiwwe tikak decent owner kenek gen gnna kiyala. ehema ekek oka hanganne ne. mokada ae compressor eke hati. genuine compressor eka Toyota eke nam ganan over 1 lak. eliye 50-60K athara ganna puluwan. used ewa 15-30K athara thiyenewa. aluth model walath lede enewa.
     

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    oke machan enne normal clutch ekak thiyena compressor ekak newei. enne variable displacement compressor(VDC) ekak. eke clutch ne. on off weddi click sadde enne ne. engine load, temperature wage dewal anuwa compression eka adu wedi karanawa ECU eken (Inverter compressor ekak wage). ae hinda compressor eka engine ekata permanently couple wela thiyenne. ae hinda AC damma off kala kiyala engine eke kisi wenesak ne. fuel consumption ekekth impact ekak ne AC damma kiyala. namuth digatama couple wela thyene hinda ikmanata gewenewa. ethakota compressor eka replace karanna one. samaharu podi modification ekak krala 121 clutch based compressor eka danawa. man nam kemathi ne ae wadeta. wahane smoothness, fuel efficiency adu wenewa. 121 compressor eka damma nam eka on/off wedi click sadde ahenewa eliyen.

    oka eka parata identify karanna be. wahane cool eka hitapu gaman nethi wenewa. tikakin apahu cool wenna gananwa. oka thama symptom eka. ohoma digatama duwala cool eka nethuwama yanawa. man ekai ubata kiwwe tikak decent owner kenek gen gnna kiyala. ehema ekek oka hanganne ne. mokada ae compressor eke hati. genuine compressor eka Toyota eke nam ganan over 1 lak. eliye 50-60K athara ganna puluwan. used ewa 15-30K athara thiyenewa. aluth model walath lede enewa.


    හරි මචං මම දන්න එකෙක්ගේ 2017 ප්‍රිමියෝ එකෙත් ඔය ලෙඩේ තියෙනවා. කුල් වෙන්නෙම නෑ එක නම්... පාවිච්චි කරන එකාව බලන්නම වෙයි නේ බන් ගන්න යද්දී සකන්ඩ් හෑන්ඩ් එකක්.

    වෙන බලන්න ලෙඩ මොකුත් නෑ නේ බන් ?

    තැන්ක්ස් මචං ඉන්ෆෝ වලට
     

    hrm

    Well-known member
  • Mar 19, 2008
    6,003
    3,457
    113
    Battaramulla, Sri Lanka
    හරි මචං මම දන්න එකෙක්ගේ 2017 ප්‍රිමියෝ එකෙත් ඔය ලෙඩේ තියෙනවා. කුල් වෙන්නෙම නෑ එක නම්... පාවිච්චි කරන එකාව බලන්නම වෙයි නේ බන් ගන්න යද්දී සකන්ඩ් හෑන්ඩ් එකක්.

    වෙන බලන්න ලෙඩ මොකුත් නෑ නේ බන් ?

    තැන්ක්ස් මචං ඉන්ෆෝ වලට

    wena loku case nam ne ban. oka mona wahane gaththath aniwa ena ledak kalin owner replace karala neththan. avoid karanna be. eka danagena ganna eka thama karanna one. CVT ekath hondhata maintain karala thiyenewa nam wena loku awlak ne.
    Good Luck !
     

    asylum

    Well-known member
  • Sep 25, 2013
    39,551
    1
    31,694
    113
    කැමති තැනක
    wahana wadi wenna yanne bn man eka kiuwa ne mulin chanden passe tax eka wadi akranawa wahana aya ena auruda wenakan genane nathi kathawak thiyenne ehema unama wahana wadi wenawa hitu kiyala.

    honda wahanayak na bn hoya ganna goadak aya wikunne na kiyanawa ahuwama me tika iwara wenkan.

    puluwan nam wahana gana wadi wenna kalin ekak ganna balanna habai ehemai kiyala jarawakata ahu wenna epa.
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    tha123

    Well-known member
  • Mar 4, 2015
    6,675
    1
    6,351
    113
    මාත් ප්‍රිමියෝ නැත්නම් ඇක්සියෝ එකක් තමා ගන්න ඉන්නේ, පොඩ්ඩක් බලපන් මේ දවස්වල ඉන්කම් අවුල් ගිය නිසා ගෙවන්න ගත්ත වාහන අඩුවට සෙට් වෙන්න පුලුවන්
    premio or axio:baffled: premio or allion කිව්වනම් අවුලක් නෑ...


    එහෙම සීන් එකක් තමා යන්නෙ නම් මචන්.පොඩ්ඩක් මෙ කේස් අඩු වෙනකන් ඉදලා ගන්න කියලා මාත් හිතුවේ.
    ඉම්පොර්ට් කරන එක හරි ගියාම මෙ ගනන් ලොකු වෙනසක් වෙයිද මචන්?? 2011 ඇලියන් එක කීයට වගේ ද ගත්තේ බන්?
    :
    උබ්ල්ට නිකමට හිතෙන්නෙ නැද්ද import restrictions අයින් කරද්දි හෙන tax එකක් add කරල අයින් කරයි කියල.:sorry: එහෙම උනොත් used තව ගනන් යයි...


    oke machan enne normal clutch ekak thiyena compressor ekak newei. enne variable displacement compressor(VDC) ekak. eke clutch ne. on off weddi click sadde enne ne. engine load, temperature wage dewal anuwa compression eka adu wedi karanawa ECU eken (Inverter compressor ekak wage). ae hinda compressor eka engine ekata permanently couple wela thiyenne. ae hinda AC damma off kala kiyala engine eke kisi wenesak ne. fuel consumption ekekth impact ekak ne AC damma kiyala. namuth digatama couple wela thyene hinda ikmanata gewenewa. ethakota compressor eka replace karanna one. samaharu podi modification ekak krala 121 clutch based compressor eka danawa. man nam kemathi ne ae wadeta. wahane smoothness, fuel efficiency adu wenewa. 121 compressor eka damma nam eka on/off wedi click sadde ahenewa eliyen.

    oka eka parata identify karanna be. wahane cool eka hitapu gaman nethi wenewa. tikakin apahu cool wenna gananwa. oka thama symptom eka. ohoma digatama duwala cool eka nethuwama yanawa. man ekai ubata kiwwe tikak decent owner kenek gen gnna kiyala. ehema ekek oka hanganne ne. mokada ae compressor eke hati. genuine compressor eka Toyota eke nam ganan over 1 lak. eliye 50-60K athara ganna puluwan. used ewa 15-30K athara thiyenewa. aluth model walath lede enewa.
    well explained:yes: ඕකට වරදක් කියන්න බැහැ ඉතිම්.. fault එකක් නෙවෙයි කොම්ප්‍රෙසර් එක දුවලම ගෙවීමක් වෙන්නෙ... අනිත් එක උන් ඕව ඔච්චර දුරක් දුවන්න හදන් වාහනත් නෙවෙයිනේ අපි දිව්වට:sorry:
     
    • Like
    Reactions: lasankandy

    lasankandy

    Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Sale karayekge thread ekakda kohedo

    මට කොහේ සේල් ද බන් ?




    wena loku case nam ne ban. oka mona wahane gaththath aniwa ena ledak kalin owner replace karala neththan. avoid karanna be. eka danagena ganna eka thama karanna one. CVT ekath hondhata maintain karala thiyenewa nam wena loku awlak ne.
    Good Luck !

    මොනවා කරත් බන් යුස්ඩ් ගද්දි ඉතින් බ්‍රෑන්ඩ් නිවු ගන්නවා වගේ නෙවේ නේ.






    wahana wadi wenna yanne bn man eka kiuwa ne mulin chanden passe tax eka wadi akranawa wahana aya ena auruda wenakan genane nathi kathawak thiyenne ehema unama wahana wadi wenawa hitu kiyala.

    honda wahanayak na bn hoya ganna goadak aya wikunne na kiyanawa ahuwama me tika iwara wenkan.

    puluwan nam wahana gana wadi wenna kalin ekak ganna balanna habai ehemai kiyala jarawakata ahu wenna epa.


    දැනටම හෙන පට්ට ගණන් බන් කියන්නේ. තව ගණන් වැඩි කරලා කියයි ද බන් යන විදිහට???




    උබ්ල්ට නිකමට හිතෙන්නෙ නැද්ද import restrictions අයින් කරද්දි හෙන tax එකක් add කරල අයින් කරයි කියල.:sorry: එහෙම උනොත් used තව ගනන් යයි...



    පර්මිට් තිබ්බත් වැඩක් නැති වෙන සින් එකක් තියෙන්නේ බන්.










    පොතේ දැන් අයිති ඕනර්ට කලින් ඔනර්ස්ලා 2ක් ඉන්නවා නම් බන් විකුනන්න යද්දී ගණන් බහිනවද ලොකුවට ?
     
    Last edited:

    Nalinjawa

    Well-known member
  • Jan 13, 2008
    290
    346
    63
    ඔයිට වැඩිය ලේසි නැද්ද පාවිච්චි කරපු BMW, Audi, Civic වගේ එකක් බලන එක. ගොඩක් ඒවා genuine owners ලා ඉන්නේ. අඩුම තරමේ හොඳ option තියෙන, performance තියෙන වහනයක් ගන්න පුළුවන්. අනිත් එක පඳුරකට පයින් ගැහුවත් Premio එකක් විසි වෙනවා, විශේෂයෙන් සුදු හරි මැරූන් හරි fake G Superior.
     
    • Like
    Reactions: silent one