wadak naha umbawa aye hack wewi okama use karoth tika dawasakin,
ehema hack welath apau gaththa un innawa thun hatharapara eth account eka Ban karala whats app eken
mokada hack karala ussapu un umbe account eken illegal wada spam karala, Ban karana eke bot la umbe account eka ban karanwa ehema unama.
kakille wage wada wenne.
mokadda os eka phone eke?
------ Post added on Sep 4, 2026 at 10:01 AM