මේ දවස් වල Whatsapp Hack වෙනවනෙ මාර විදිහට

Martian Professor

Well-known member
  • Dec 4, 2024
    2,601
    3,356
    113
    Ape mallige ekath Hack una.. Code eka awalu awa gaman logout wela.. aye aran two step da gaththa.. Helakuru dagaththata passe thama wela thiyenne.. Mn mongalayata kiuwa oya magula daanna epa kiyala.. Ahuwe nane
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,275
    6,792
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    Mobitel Connection


    i 8 / 16 thiyenne
    ------ Post added on Sep 2, 2026 at 11:32 AM
    wadak naha umbawa aye hack wewi okama use karoth tika dawasakin,
    ehema hack welath apau gaththa un innawa thun hatharapara eth account eka Ban karala whats app eken
    mokada hack karala ussapu un umbe account eken illegal wada spam karala, Ban karana eke bot la umbe account eka ban karanwa ehema unama.
    kakille wage wada wenne.

    Ape mallige ekath Hack una.. Code eka awalu awa gaman logout wela.. aye aran two step da gaththa.. Helakuru dagaththata passe thama wela thiyenne.. Mn mongalayata kiuwa oya magula daanna epa kiyala.. Ahuwe nane
    mokadda os eka phone eke?
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 10:01 AM
     

    Dubairox

    Well-known member
  • Aug 9, 2021
    1,649
    2,147
    113
    wadak naha umbawa aye hack wewi okama use karoth tika dawasakin,
    ehema hack welath apau gaththa un innawa thun hatharapara eth account eka Ban karala whats app eken
    mokada hack karala ussapu un umbe account eken illegal wada spam karala, Ban karana eke bot la umbe account eka ban karanwa ehema unama.
    kakille wage wada wenne.


    mokadda os eka phone eke?
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 10:01 AM
    Goda da ganna vidihak nadda. Thama wade awul.

    Iphone 13 k gaththoth shape da
     

    Monkey D Dragon

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    6,275
    6,792
    113
    East Blue (Goa Kingdom)
    Goda da ganna vidihak nadda. Thama wade awul.

    Iphone 13 k gaththoth shape da
    account eka "ban" unada?
    unta email ekak danna widihak thiyenawa "ban" unoth hada ganna, kokakatath email ekak dala balanna.
    CERT ekenuth ahala balanna idk, fb etc samahara un kiyanawa neda "ban" una ewa hadala dena katha, un dannawa athi hariyata bot la bypass wela email dana widiha. mama danne naha mamachan karala naha