Ilangata wadi karapu eken sochchamak adu karanna kalin ekapara wadipura kapagannawa hora haththa, anika sathiyak parakku kirillen hithenne kalin mase counter week eka ayeth add karanawa horata...මේ පාර පට්ට ලයිට් බිලක් ඇවිල්ලනේ කුකුල්ලු... උඹලටත් එහෙමද ? ගෙදරින් කුණු බැනුම්.... වසලා හමාරයි.... උඹලට කීයක් ආවද ?
ba bn un enwa hitapu gaman. hariyata ganak kiyanna amarui. api set wela inne LECO ekata. un enwa rs 3000 tathකීයක් ඇරියස් තියාගන්න පුළුවන්ද ඩිස්ලනෙක්ට් කරන්නෙ නැතුව ඉන්න
රනිල්ට ජය වේවාමේ පාර පට්ට ලයිට් බිලක් ඇවිල්ලනේ කුකුල්ලු... උඹලටත් එහෙමද ? ගෙදරින් කුණු බැනුම්.... වසලා හමාරයි.... උඹලට කීයක් ආවද ?