උන්ගේ ප්රයිවට් දේවල් ඇරුනම බීච් එකට ගියාට මොනහරි කියන් ආවොත් ටෞකොලා වරෙල්ලා..මොන හුත්තක්ද..ඉපදුන රටේ උන්න උන්ගේ රටේ තැනකට යන්න බෑ කියන්නේ මොන පයියක්ද??? මන් හිතුවා ෆෝරීන් කලුවන්ට කියාලා..බැලින්නම් අපිටනේ හුත්තෝ අරින්න හදලා තියෙන්නේ

තව එකක් ට්ඨ්මයි අපේ සමහර උන් ආවම පට්ට චාටර්. බිලා වලි, කුණු දානව හැමතැනම..මෙතැන තියෙන්නේ racistsm නෙමෙයි අපේ එවුන් සල්ලි වියදම් කරන්නේ නැති එක සුද්දො වගේ.
එන එන කෙනාට හොඳට tip එහෙම දාල දියන් කෝ බලන්න ලක්ෂ දෙක තුනක් විතර වියදම් කරලා නිකං ඉඳන් ආතල් එකේ.
උං පුකත් හෝඳයි
මං ගිහින් අරුගම්බේ beach එකේ සුද්දො ඉන්න chair එකක ආතල් එකේ ඉඳන් හිටිය. Hotel එකක එකෙන් ඇවිත් රුපියල් 5000 ගන්නවා කිව්ව පැයකට.
5000 දීලා ඌට tip එකත් දුන්නම උන් ඇවිත් හොඳට සලකනවා
Mun waduroda. Ban upper middle class.wun ne me.වදුරො වගේ යනකොට forigners කැමති නැ බං. කවුද කැමති තමන්ගෙ business ඒකට අවල් wenakota
Ow bro. Mekata thamayi obalage AKD nam wu janapathi kenek sitinne. kiyala balanna meke jvp set ekata. (I'm not with politics, anti jvp)උන්ගේ ප්රයිවට් දේවල් ඇරුනම බීච් එකට ගියාට මොනහරි කියන් ආවොත් ටෞකොලා වරෙල්ලා..මොන හුත්තක්ද..ඉපදුන රටේ උන්න උන්ගේ රටේ තැනකට යන්න බෑ කියන්නේ මොන පයියක්ද??? මන් හිතුවා ෆෝරීන් කලුවන්ට කියාලා..බැලින්නම් අපිටනේ හුත්තෝ අරින්න හදලා තියෙන්නේ![]()
මේ කතාවනං හරි...මෙතැන තියෙන්නේ racistsm නෙමෙයි අපේ එවුන් සල්ලි වියදම් කරන්නේ නැති එක සුද්දො වගේ.
එන එන කෙනාට හොඳට tip එහෙම දාල දියන් කෝ බලන්න ලක්ෂ දෙක තුනක් විතර වියදම් කරලා නිකං ඉඳන් ආතල් එකේ.
උං පුකත් හෝඳයි
මං ගිහින් අරුගම්බේ beach එකේ සුද්දො ඉන්න chair එකක ආතල් එකේ ඉඳන් හිටිය. Hotel එකක එකෙන් ඇවිත් රුපියල් 5000 ගන්නවා කිව්ව පැයකට.
5000 දීලා ඌට tip එකත් දුන්නම උන් ඇවිත් හොඳට සලකනවා
සිරාවට ඕයි උන් හිතන් ඇති උන් එහෙම තැනකට බැස්සම මල් දීලා පිලිගනී කියලාතමන්ගෙම ජාතිය බල්ලො වගේ පන්නල දානවට හුරේ දාන කොඳු කැඩිච්ච හීනමානකාරයො ටිකක් දැක්කමයි
වෙනරටකට යන්න ඕනේ නෑ කලුවො දැන් තමන්ගෙම රටේ second class citizen වෙලාතමන්ගෙම ජාතිය බල්ලො වගේ පන්නල දානවට හුරේ දාන කොඳු කැඩිච්ච හීනමානකාරයො ටිකක් දැක්කමයි