මේ මම ලගදි ගත්ත අබාන්ස් එකේ ලෑප්ටොප් එකක් &#3

kreepyprince07

Active member
  • Mar 7, 2011
    336
    109
    43
    මේ මම ලගදි ගත්ත අබාන්ස් එකේ ලෑප්ටොප් එකක් &#3

    මෙ මන් කියන්ඩ යන්නේ මට වුන කරදරයක් ගෑන Inspiron 15 (3537) BTX Base
    · 4 th Generation intel core i7-4500U processor (4M cache,up to 3.0 GHz),2GB 8670,F15/C1
    · Integrated 1.0MP Widescreen HD webcam
    · Dell 2.0 speakers with waves MaxxAudio(R)4
    · Integrated single digital microphone
    · 8 in 1 card reader (Hi-speed-SD,Hi capacity-SD,MMC,MS,MS-PRO,SD,SDXC,xD)
    · Integrated 10/100 fast ethemet
    · 15.6 inch LED backlit display withtruelife and HD resolution (1366 x 768 )
    · Black
    · Retail techsheet
    · Retail system registration label (English)
    · Energy star label (on shipment box)
    · Ubuntu system driver
    · Palmrest label for ubuntu Non-touch config (English)
    · Direct ship info
    · Retail info
    · Retail tracker
    · Documentation kit (ANZ/TH/N/DDD)
    · Win8 Placemat Techsheet
    · Self pickup @ lingang (CH)
    · 4GB single channel DDR3L 1600MHz (4GBx1)
    · 500GB 5400RPM SATA Hard drive
    · 8X DVD+/RW drive tray load
    · Power cord (UK)
    · 65WHr ,6-cell Battery
    · AMD Radeon (TM) HD 867CM 2GB DDR3
    · Dell Wireless-N+ Bluetooth 4.0
    · Software for dell wireless-N + Bluetooth 4.0
    · Dell (TM) chiclet keyboard with touchpad and num pad (English)
    · Ubuntu linux 12.04 SP1
    · McAFee eCard
    · 1 Yr warranty
    :no::no:
    මෙක මන් ගත්තේ මෙ මාසෙ මගේ හදිස්සියකට
    ඉතින් අරන් දවස් 2යි පටන් ගත්තේ නතෙයි බයිලා ගහන්ඩ
    1.හිරවෙන්ඩ Nvdia 840 akai os akaiගත්තා
    2.hardware display and charger වෑඩ කරන් නෑතුව ගියා
    3ඉතින් ගියා ශාඛාවකට උන් කිව්වේ windows 8.1 හොර කොපියක් නිසා එහෙම වෙන්නේ කියලා මම අවුරුදු 8ක් IT ඉන්නේ මගෙ අනිත් ලෑප්ටොප් එකත් හොර කොපි දුවන්නේ මුන් මෙ අන්දනව ජරාව දීලා මිනිස්සුන්ට,,, ගන්ඩ නම් එපා ඔය මොඩල් එකක්වත් ,,,,ඉතින් මට දුන්න අලුත් එකක් උන්ගෙ අවුන්ට කට උත්තර නෑතුව ගියා දෙවනි එකේ චාජ් වෙන්නෑතුව යද්දී,,,,, ගන්න ඉන්න අයට කියන්නේ ලබෙට දෙනවා කියල ඔය ජරාව ගන්ඩ එපා මට උන් දෑන් Refund දෙනව කිව්ව දවස් 2න් ඉතින් ඔකයි මගෙ කට්ට
    දෑන් කරගන්ඩ බෑරුව හිර වෙලා තටමනවා,
    අහුවෙච්ච උන් ඉන්නවනම් දන්ඩ මේතන අනිත් අයටත් දෑනගන්ඩ
    :no::no::angry:
     

    llrajitha

    Well-known member
  • Jan 11, 2008
    6,971
    1,086
    113
    dan Leyland bus ekak awilla horn eka gahawi. poddak hitapan. :D :D :D
    (HP newei nisaa ewida manda )
     
  • Jul 9, 2014
    66
    9
    8
    adf.ly
    අයියෝ අබාන්ස් එකේ ටොෂීබා තියෙද්දි අැයි පකේ ඩෙල්:angry:ගත්තේ ඔය මගුල් බ්‍රෑන්ඩ් එක වැඩක් නෑ:no:තුහ් විතරක්:frown:මමත් ටොෂීබා එකක් අැරන් අවුරුද්දයි තවම එලකිරි වාගෙ වැඩ:yes::yes:
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    රෙද්ද තමයි !;17145007 said:
    අයියෝ අබාන්ස් එකේ ටොෂීබා තියෙද්දි අැයි පකේ ඩෙල්:angry:ගත්තේ ඔය මගුල් බ්‍රෑන්ඩ් එක වැඩක් නෑ:no:තුහ් විතරක්:frown:මමත් ටොෂීබා එකක් අැරන් අවුරුද්දයි තවම එලකිරි වාගෙ වැඩ:yes::yes:
    ටොශිබා එළකිරි බ්‍රෑන්ඩ් එකක් තමයි
    JKOA එකේ ඩිස්කවුන්ට් එක්ක ගන්න පුළුවන්

    Toshiba Satellite Pro L850
    එකක් ඔෆිස් එකේ දීල තියෙන්නේ බඩු එළකිරි වගේ වැඩ කිසිම ලෙඩක් නෑ
     

    kreepyprince07

    Active member
  • Mar 7, 2011
    336
    109
    43
    ටොශිබා එළකිරි බ්‍රෑන්ඩ් එකක් තමයි
    JKOA එකේ ඩිස්කවුන්ට් එක්ක ගන්න පුළුවන්

    Toshiba Satellite Pro L850
    එකක් ඔෆිස් එකේ දීල තියෙන්නේ බඩු එළකිරි වගේ වැඩ කිසිම ලෙඩක් නෑ

    balamu toshiba i7 ekkwath
     

    kevin37

    Member
    Oct 17, 2010
    3,888
    446
    0
    37
    Colombo
    abans එකෙන් TOSHIBA එකක් නේ බන් ගන්න තිබ්බේ. ඔය ලංකාවට එන ඔක්කොම lap ඔහොම තම බන්.A grade quality ඒවා අපිට එන්නේ නැහැ. D grade වගේ ඒවා එන්නේ. ඒවා ඉතින් ඔහොම තමා. හොද laptop එකක් ඕනි නම් US හරි UK වලින් හරි ගෙන්න ගන්න වෙනවා
     
    • Like
    Reactions: Lewke

    kreepyprince07

    Active member
  • Mar 7, 2011
    336
    109
    43
    abans එකෙන් TOSHIBA එකක් නේ බන් ගන්න තිබ්බේ. ඔය ලංකාවට එන ඔක්කොම lap ඔහොම තම බන්.A grade quality ඒවා අපිට එන්නේ නැහැ. D grade වගේ ඒවා එන්නේ. ඒවා ඉතින් ඔහොම තමා. හොද laptop එකක් ඕනි නම් US හරි UK වලින් හරි ගෙන්න ගන්න වෙනවා

    akath hari but okkoma anne compal aken ne so hoda brnd ekk kiyahanko ganda
     

    kevin37

    Member
    Oct 17, 2010
    3,888
    446
    0
    37
    Colombo
    akath hari but okkoma anne compal aken ne so hoda brnd ekk kiyahanko ganda

    abans එකෙන් toshiba
    epsi නම් Acer
    Metropolitan - HP/Acer
    softlogic නම් ඔය හැම එකම තියෙනව

    මචං උබ අරන් තියන්නේ 4 th Generation intel core i7-4500U processor, Lap එකක්.
    U processor lap ගන්න එපා බන්, ඕක දැන් හෙන පරණයි නේ, දැන් ඇවිත් තියෙන අලුත් එක තමා
    4700 MQ processor තියෙන lap එකක් බලල ගනින් මචං. Acer තමා ගොඩක් අය ගන්නේ, ඊට පස්සේ Toshiba. HP envy series එකෙත් lap එහමත් හොදයි. උබට ඕනි දේවල් ටික කියපන් පුළුවන් විදහට help එකක් දෙන්නම් මචං
     
    • Like
    Reactions: dath kimbula

    kreepyprince07

    Active member
  • Mar 7, 2011
    336
    109
    43
    abans එකෙන් toshiba
    epsi නම් Acer
    Metropolitan - HP/Acer
    softlogic නම් ඔය හැම එකම තියෙනව

    මචං උබ අරන් තියන්නේ 4 th Generation intel core i7-4500U processor, Lap එකක්.
    U processor lap ගන්න එපා බන්, ඕක දැන් හෙන පරණයි නේ, දැන් ඇවිත් තියෙන අලුත් එක තමා
    4700 MQ processor තියෙන lap එකක් බලල ගනින් මචං. Acer තමා ගොඩක් අය ගන්නේ, ඊට පස්සේ Toshiba. HP envy series එකෙත් lap එහමත් හොදයි. උබට ඕනි දේවල් ටික කියපන් පුළුවන් විදහට help එකක් දෙන්නම් මචං

    thnx machan man kiyannam
     

    JesonRulez

    Well-known member
  • Jul 17, 2013
    18,684
    1,936
    113
    ළිං පතුල
    මගේ යාලුවෙකුත් ABANS එකෙන් DELL එකක් ගත්තා. අරන් සතියක් යද්දී screen එකේ ඉරක් ආවා. හැබැයි පස්සේ උන් හදලා නම් දුන්නා. මාසයක් ගියා හදල දෙන්න.
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    abans එකෙන් toshiba
    epsi නම් Acer
    Metropolitan - HP/Acer
    softlogic නම් ඔය හැම එකම තියෙනව

    මචං උබ අරන් තියන්නේ 4 th Generation intel core i7-4500U processor, Lap එකක්.
    U processor lap ගන්න එපා බන්, ඕක දැන් හෙන පරණයි නේ, දැන් ඇවිත් තියෙන අලුත් එක තමා
    4700 MQ processor තියෙන lap එකක් බලල ගනින් මචං. Acer තමා ගොඩක් අය ගන්නේ, ඊට පස්සේ Toshiba. HP envy series එකෙත් lap එහමත් හොදයි. උබට ඕනි දේවල් ටික කියපන් පුළුවන් විදහට help එකක් දෙන්නම් මචං

    :nerd:
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    රෙද්ද තමයි !;17145007 said:
    අයියෝ අබාන්ස් එකේ ටොෂීබා තියෙද්දි අැයි පකේ ඩෙල්:angry:ගත්තේ ඔය මගුල් බ්‍රෑන්ඩ් එක වැඩක් නෑ:no:තුහ් විතරක්:frown:මමත් ටොෂීබා එකක් අැරන් අවුරුද්දයි තවම එලකිරි වාගෙ වැඩ:yes::yes:

    ado uba thama auruddada...math sakki..man aran aurudu 3i...core i5 ekak..thama gindara wage wada.

    dan itin kela weida danne na