මේ වගේ add එකක් කරන්න මුන් කීයක් වගේ ගන්නව ඇතිද?

redux

Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,965
    18,091
    113
    උන්ට හොඳයි ගෙවන උන්ට පාඩුයි. අඩුම 5 million ගන්නව ඇති. ඔයිට වඩා හොඳයි ඒ සල්ලි දාල Facebook හරි google හරි paid campaign එකක් කරන එක