අඩෝ පට්ට creative නේ, අනික මුන් ඇඩ් විතරයි කරන්නෙත්
Kuruminiyaa Well-known member May 10, 2026 303 512 93 Today at 2:26 PM #1 අඩෝ පට්ට creative නේ, අනික මුන් ඇඩ් විතරයි කරන්නෙත් Reactions: redux
redux Well-known member Feb 19, 2017 10,965 18,092 113 Today at 2:30 PM #2 උන්ට හොඳයි ගෙවන උන්ට පාඩුයි. අඩුම 5 million ගන්නව ඇති. ඔයිට වඩා හොඳයි ඒ සල්ලි දාල Facebook හරි google හරි paid campaign එකක් කරන එක
උන්ට හොඳයි ගෙවන උන්ට පාඩුයි. අඩුම 5 million ගන්නව ඇති. ඔයිට වඩා හොඳයි ඒ සල්ලි දාල Facebook හරි google හරි paid campaign එකක් කරන එක
-333- Well-known member Aug 3, 2014 10,399 13,319 113 33 ෆින්ලන්ඩ් Today at 4:04 PM #3 issara ekak dala tibba 3 million kiyala den 6 million wath gannawa aethi