Monawada ban me subjects? Mona stream eken da kare? Api giyapu dawas wala owa thibune na ne ban.
Monawada ban me subjects? Mona stream eken da kare? Api giyapu dawas wala owa thibune na ne ban.

oya new syllabus eken apuwa ban samahara subject karanna o/l maths pass vela thiyenna oneth nahaMonawada ban me subjects? Mona stream eken da kare? Api giyapu dawas wala owa thibune na ne ban.
ඈ බං , නොදන්නා නිසා අහන්නේ, කෝ බං මැත්ස්, කෙමිස්ට්රි, පිසික්ස්? දැන් ඒවා නැද්ද බං? මම කලේ 2006 නේ. ඒ කාලේ නම් තිබ්බාCCS තියනවරෑන්ක් එක 117 රත්නපුරෙන් මොකක් වෙයිද
කැම්පස් නම් බැරි වෙයි වෙන මොකක් වත් නැද්ද බන් මේ රිසාල්ට් එකෙන් කරන්න පුළුවන් ඒවා ?
INFORM.&COMM. TECHNOLOGY = C
ENGINEERING TECHNOLOGY = C
SCIENCE FOR TECHNOLOGY = S
GENERAL ENGLISH = F
කැම්පස් එකක් ලගින් වත් යන්න පුළුවන් වෙයිද
![]()

ඈ බං , නොදන්නා නිසා අහන්නේ, කෝ බං මැත්ස්, කෙමිස්ට්රි, පිසික්ස්? දැන් ඒවා නැද්ද බං? මම කලේ 2006 නේ. ඒ කාලේ නම් තිබ්බා
කෙමිස්ට්ර්ය් දීපන් කෝ ලමෙකුට , අඩුම ගානේ මැත්ස් ඇන්ඩ් පිසික්ස් ඕන නේ ඉංජිනියරින් කරන්න. ඒවා නැතුව කොහොමද බං?
අපි යන කාලෙ තිබ්බෙ ස්ට්රීම් 4යි නෙහ්.මැත්ස්,කොමර්ස්,බයෝ,ආර්ට්.දැන් මොනා තියෙනවද මන්ද.
tho meke lagga hatiyata oya madai
awe nattam aya parak karahan

aayet nam karanna ba affa
mama hithan inne kuburak wath kotan inna aathal eke
igana gaddi naaki wenawa witharai 
Machan oya stream eka aluth nisa sure naha machanIT degree ekak karana puluwan wei eliyen, BIT/BCS ehema
![]()

elanee 
Ela Ela machan mama danne nethi nisa ahanne. Oya subjects 3 wetenne Science stream ekatada? Maths stream ekatada?
ara aluthen awa eka
eeka milinma liwwe mama thamayiMonawada ban me subjects? Mona stream eken da kare? Api giyapu dawas wala owa thibune na ne ban.
meeka technology steam
api thamayi mulinma liwwe 
oya new syllabus eken apuwa ban samahara subject karanna o/l maths pass vela thiyenna oneth naha
mn O/L hitan fail 
ඈ බං , නොදන්නා නිසා අහන්නේ, කෝ බං මැත්ස්, කෙමිස්ට්රි, පිසික්ස්? දැන් ඒවා නැද්ද බං? මම කලේ 2006 නේ. ඒ කාලේ නම් තිබ්බා
කෙමිස්ට්ර්ය් දීපන් කෝ ලමෙකුට , අඩුම ගානේ මැත්ස් ඇන්ඩ් පිසික්ස් ඕන නේ ඉංජිනියරින් කරන්න. ඒවා නැතුව කොහොමද බං?
me technlogy steam bn මැත්ස්, කෙමිස්ට්රි, පිසික්ස් okkama science for technology ekata daala 1 paper ekak enne 